Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wij hopen dat we deze zomer ons eerste nestje Whippets mogen verwelkomen
De moeder is onze lieve teef Zoë ( Strippoker`s Poëtic Justice ) en de a.s vader is de duitse reu Fantastic Fabius of Gentle Mind.
moeder
vader
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding ~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~ (met dank aan Desi)
Hylos schreef:Oooh wauw wat een plaatjes!!
Doe over 10 jaar nog maar eens
Vriendlief vind ze niet mooi maar de volgende hond wordt sowieso een Whippet.
Ze moeten er ff aan wennen. Man vond Saluki's ook lelijk.
Mooie reu! Succes!
Heel wat anders dan fokken met Bostons lijkt me.
En inderdaad handig, een neutrale kennelnaam. Een kennis van mij fokte al Laekense, en heeft nu ook Shelties gefokt onder dezelfde kennelnaam: from Laeken Paradis.
Als je mij 10 jaar geleden had gezegd dat ik ooit Whippets zou hebben, dan had ik vierkant uitgelachen. Ik had destijds namelijk dat algemeen beeld voor me van zenuwachtige trillerige bangerikken.
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding ~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~ (met dank aan Desi)
Barbaren, hoe kunnen ze zulke elegante honden nou lelijk vinden.
Ik zeg altijd maar dat het een slanke versie van Xavi is.
LongFields schreef:
En inderdaad handig, een neutrale kennelnaam. Een kennis van mij fokte al Laekense, en heeft nu ook Shelties gefokt onder dezelfde kennelnaam: from Laeken Paradis.
zo komen er nu in Duitsland Schipperkes onder de kennelnaam "malinoid" van een mechelaar fokker tenminste volgens mij gewoon onder haar eigen kennelnaam ipv een nieuwe
LongFields schreef:Mooie reu! Succes!
Heel wat anders dan fokken met Bostons lijkt me.
Ja, ik moet nu heel erg op de ' S-curves ' letten en niet meer zo zeer op het hoofd, zoals bij de Boston.
Ik moet zeggen dat ik daar wel aan moest wennen. Ik ben namelijk nogal geneigd om heel erg op het hoofd en de expressie te letten omdat dat bij de Boston het belangrijkste punt is waar op gekeken wordt.
crutz schreef:succes, knappe ouders, maareh, de zomer is nog lang, is ze al loops, is ze al gedekt? wanneer kunnen we de knappe whippet kopjes bewonderen
Ze moet nog loops worden Ik verwacht dat ze vlak na of voor Fiia loops wordt ( volgende maand ) .
crutz schreef:succes, knappe ouders, maareh, de zomer is nog lang, is ze al loops, is ze al gedekt? wanneer kunnen we de knappe whippet kopjes bewonderen
Ze moet nog loops worden Ik verwacht dat ze vlak na of voor Fiia loops wordt ( volgende maand ) .
gaan we samen aftellen, wacht hier ook op een loopswordende dame ze moet nog de laatste plukjes ruien.....en markeert al, dus ja kort bij
Als je mij 10 jaar geleden had gezegd dat ik ooit Whippets zou hebben, dan had ik vierkant uitgelachen. Ik had destijds namelijk dat algemeen beeld voor me van zenuwachtige trillerige bangerikken.
Barbaren, hoe kunnen ze zulke elegante honden nou lelijk vinden.
Ik zeg altijd maar dat het een slanke versie van Xavi is.