Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Omgeving Den Haag, favoriet bos?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: Omgeving Den Haag, favoriet bos?

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Ik vind park cronesteyn heerlijk in Leiden dat is 2 km bij de vlietlanden vandaan. En er komen veeeeel honden en veel losloop plekken, in het hoogseizoen is niet het hele rondje losloop gebied.

Vlietlanden vind ik ook wel leuk maar ik verkies dan cronesteyn.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Rebble
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Rebble »

Even een ouder topic nieuw leven inblazen. Man en ik gaan zo richting Den Haag om weer eens een nieuw wandelgebied te ontdekken. Ik twijfel tussen Clingendael en bosjes van Poot. Ik heb meer zin in echt bos (ik wilde naar loonse en drunense duinen maar man wilde dichterbij). Bosjes van Poot lijkt mij dan leuker maar klopt dat? Bij Clingendael heb ik meer groot stadspark gevoel. Het wordt geen enorm lange wandeling maar ik wil toch wel minstens een uur leuk kunnen lopen. Wat past dan het best?
Afbeelding
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Bosjes van Poot is vies en vrij klein. Clingendael is groter en ik vind het mooier gebied. Je kunt er omheen lopen langs water en er dwars doorheen. Ik zou je dus Clingendael aanraden :D
Rebble
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Rebble »

Manuma schreef:Bosjes van Poot is vies en vrij klein. Clingendael is groter en ik vind het mooier gebied. Je kunt er omheen lopen langs water en er dwars doorheen. Ik zou je dus Clingendael aanraden :D

We zijn net weer thuis :mrgreen: We gingen uiteindelijk naar het Duinbos maar navigatie stuurde ons vervolgens naar Clingendael. Daar toch uitgestapt maar dat was aangelijnd tenzij loslopen stond aangegeven maar Izzy loopt aangelijnd niet lekker (ze wordt dan gedwongen op 4 poten te lopen terwijl 3 nu haar voorkeur heeft/blijkbaar nodig is. En aangelijnd vind ik stom op een grote wandeling :engel: Dus weer de auto in en toch naar het Duinbos doorgereden. Was een leuke wandeling. Niet heel groot maar precies genoeg voor Izzy, we hebben zo'n 45 minuten gelopen denk ik.
Maar heel eerlijk, ik deed dit voor mijn man en ik had liever op de loonse en drunense duinen gelopen :mann:
Afbeelding
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Oh dan ben je aan de verkeerde kant geweest. Er is een heel stuk waar ze overal los mogen. Wat zonde!
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”