Ik dacht aan zondag 15 februari rond 14.00 uur.
Is zondag 14 maart geworden

Moderator: moderatorteam
Ja maar we gaan nu de andere kant op!jidde schreef:Tja opzich zou ik meewillen, alleen vind ik de paden zo smal daarEn dan moet oma vast en wordt ze nogal snauwerig
Geen idee hoe dat met openbaar vervoer zitWendy! schreef:Ik zou heel graag meewillen, maar dat weekend pas ik op het huis en de hond van mijn vader...
Hmmm...Mischien kan ik Beau wel meenemen daarnaartoe...
Alleen is Gaasperplas niet handig met het OV te bereizen of wel??? Ik moet dan vanaf Amersfoort komen.
Ik zal even thuis overleggen als ik komStang schreef:Ja maar we gaan nu de andere kant op!jidde schreef:Tja opzich zou ik meewillen, alleen vind ik de paden zo smal daarEn dan moet oma vast en wordt ze nogal snauwerig
Dus ipv naar links naar rechts (of hoe je ook staat dan weer omgekeerd, hahahaha).
Dus hondenstrand, stuk lopen, dan krijg je weer een strand (soort zwembad), heel ruim allemaal!!!
Het is niet onwijs lang lopen, maar wel veel ruime plekken waar de honden kunnen spelen, rennen, enzovoort.
De echte fanatiekelingen kunnen natuurlijk ook een heel rondje gaasperplas doen.
Nu wil ik in ieder geval de andere helft doen dan vorige keer
Leuk! Komen jullie dan ook???miranda schreef:zondag 7 maartStang schreef:Owww, nou oké, prikken we een andere datum!![]()
In ieder geval dus in maart dan als Kaya niet meer loops is.
Wie heeft een voorstel?????
zondag 14 maart ??????
Als Kaya en Moritz er zijn zijn wij van de partijStang schreef:Leuk! Komen jullie dan ook???miranda schreef:zondag 7 maartStang schreef:Owww, nou oké, prikken we een andere datum!![]()
zondag 14 maart ??????![]()
14 maart lijkt mij prima: 7 maart is misschien nog dat Kaya wat "lekker" ruikt.....
miranda schreef:Als Kaya en Moritz er zijn zijn wij van de partijStang schreef:Leuk! Komen jullie dan ook???miranda schreef:zondag 7 maartStang schreef:Owww, nou oké, prikken we een andere datum!![]()
zondag 14 maart ??????![]()
14 maart lijkt mij prima: 7 maart is misschien nog dat Kaya wat "lekker" ruikt.....
Stuur Pieter de fotohoek maar in... kan hij al vast voorgenieten.Stang schreef:
hihihihihi, en als Duncan meegaat heb je een grote kans dat Pieter ook ineens mee wil
Oké, houden we het op 14 maartWendy kan waarschijnlijk ook dan, Sylvia???? tja, maar die heeft het altijd zo druk dat afspraken bijna onmogelijk zijn