Ze gedragen zich prima rondom teven en ook als deze loops zijn vinden ze de geur uiteraard wel interessant maar ze blijven bereikbaar en hebben er nooit "last" van.
Goed, ik laat zo nu en dan een herder teef uit van mensen die ik ken.
Gisteravond stuurden ze weer een appje voor het uitlaten alleen nu stond erbij dat ze bijna 2 weken loops was.
Dus ik ging vandaag die hond uitlaten, zoals altijd was Fudge mee.
En toen ik er bijna was dacht ik: oef nee! ze was loops!
Het was te warm om Fudge in de auto te laten dus ik zou wel even zien hoe het zou gaan, ik zou hem wel even duidelijk maken dat hij er niets mee mocht.
Fudge gaat altijd mee deze hond uitlaten maar hij vind deze hond niet zo leuk.
Ze gaan prima samen hoor maar zij wil altijd spelen en Fudge heeft daar nooit interesse in, hij negeert haar compleet.
Goed, ik haal de teef, pak Fudge uit de auto en zoals gewoonlijk gunt hij haar geen blik waardig.
De teef had wel interesse, ze begon hem gelijk te verleiden, staart ofzij, het hele werk.
Fudge liep los, teef aan de lijn en hoe hard zij ook haar best deed Fudge had totaal geen interesse, hij heeft nieteens gesnuffeld
Ik vind het wel grappig, hij vind haar nooit leuk en zelfs nu ze loops is nemen hormonen dus niet de overhand maar vind hij haar nog steeds niks aan.
Voor de duidelijkheid: Fudge heeft normaal gezien echt wel een gezonde interesse in loopse teven dus.
Jullie dit al eens meegemaakt? dat een reu echt totaal niets van een bepaalde loopse teef wil weten?