1e plaats Bully teefjes 6-9 maanden
Beste Bully teef
Beste Bully Puppy
Beste hoofd

Judge: Pino Celani (IT)

Papa was mee voor support maar was de hele dag niet uit het water te slaan

Moderator: moderatorteam
bram en thijs schreef:Ze straalt van geluk.
Dat was ook het eerste wat in mij op kwam.bram en thijs schreef:Ze straalt van geluk.
Haha, nou als het kon was ik allang vertrokken, leuke grote schuur ergens zou erg welkom zijnfenneke schreef:bram en thijs schreef:Ze straalt van geluk.
echt wel![]()
![]()
gefeliciteerd
wanneer gaan jullie nu verhuizen
Ik denk het wel, van nijd sloopte ze de deken in de benchlucie schreef:erg blij lijkt ze er niet meeMisschien had ze op meer gehoopt...
Dank je welRamiek schreef:Wat goed! Gefeliciteerd!
Willen jullie mijn kind niet zo uitlachenHylos schreef:Dat was ook het eerste wat in mij op kwam.bram en thijs schreef:Ze straalt van geluk.![]()
Maargoed, het is nu bewezen dat ze het beste hoofd heeft dus wat zitten we te zeuren.![]()
Goed gedaan meid!
Het is mij om het even, op een dag pik ik haar lekker toch.Brigitte schreef: Willen jullie mijn kind niet zo uitlachenze kan ook best weleens blij kijken hoor..................................................................
Brigitte schreef:Willen jullie mijn kind niet zo uitlachenHylos schreef:Dat was ook het eerste wat in mij op kwam.bram en thijs schreef:Ze straalt van geluk.![]()
Maargoed, het is nu bewezen dat ze het beste hoofd heeft dus wat zitten we te zeuren.![]()
Goed gedaan meid!ze kan ook best weleens blij kijken hoor..................................................................
Brigitte schreef:Op een show vandaag![]()
1e plaats Bully teefjes 6-9 maanden
Beste Bully teef
Beste Bully Puppy
Beste hoofdvan de teven...
Judge: Pino Celani (IT)
![]()
Ik denk dat je haar heel snel weer retour stuurtbram en thijs schreef:Het is mij om het even, op een dag pik ik haar lekker toch.Brigitte schreef: Willen jullie mijn kind niet zo uitlachenze kan ook best weleens blij kijken hoor..................................................................
Ze heet daar Angry puppy want Grumpy puppy bestaat alwolvster schreef:Gefeliciteerd Grumpy puppy!
Je zou een instagram account moeten beginnen voor haar, dan wordt ze wereldberoemd, haha!
moet je wel wat meer foto's plaatsen maar 1 kan natuurlijk niet heBrigitte schreef:Ze heet daar Angry puppy want Grumpy puppy bestaat alwolvster schreef:Gefeliciteerd Grumpy puppy!
Je zou een instagram account moeten beginnen voor haar, dan wordt ze wereldberoemd, haha!