Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik wil graag een keer mee wandelen, maar wij zijn écht niet zoekende naar een derde hond. Het gaat net zo lekker met Tapas en Mojo samen, daar wil ik geen risico's op gedonder mee gaan lopen.
Heavy schreef:Wat is ze leuk en samen met PiP een leuk stel .
En dat zielige geluidje van Vriend op de achtergrond
Vriend voelt zich zoooo zielig. Zit dan achter het traphekje.
Het is ook wel een beetje sneu, maar hij mag echt niet meer meedoen.
ze is zelf ook niet echt misselijk, kleintje maar zeker geen doetje... ben wel benieuwd hoe ernstig het dan met Vriend eraan toe gaat dat hij niet meer spelen mag.
Wat een stomme update . Ik hou niet eens van kleine honden, maar jij weet dit mormeltje wel erg aantrekkelijk te maken .
*kleine honden zijn stom* *geen druktemaker erbij, is veel te druk (voor mij en voor Mister)* *heb Willem nog maar een half jaar* *heb al drie honden verzameld in drie jaar tijd, er kan er niet élk jaar eentje bij *
Ze is zo leuk! Zo ontzettend leuk dat ik na een bezoekje aan Frolic vanmorgen net de bevestiging dat we haar heel graag willen aan de stichting heb gestuurd
amelie schreef:Ze is zo leuk! Zo ontzettend leuk dat ik na een bezoekje aan Frolic vanmorgen net de bevestiging dat we haar heel graag willen aan de stichting heb gestuurd
Hééé, je moet er nog een nachtje over slapen
Zie je wel? Had ik toch gelijk toen ik vanochtend dacht: straks komt de vrouw die mij mijn meisje af gaat pakken
Hahaha, je houdt gewoon de deur op slot als ze haar komen halen.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
amelie schreef:Ze is zo leuk! Zo ontzettend leuk dat ik na een bezoekje aan Frolic vanmorgen net de bevestiging dat we haar heel graag willen aan de stichting heb gestuurd
Hééé, je moet er nog een nachtje over slapen
'k kan toch niet slapen van de voorpret dus dan kan ik net zo goed nu alvast de knoop doorhakken
Zie je wel? Had ik toch gelijk toen ik vanochtend dacht: straks komt de vrouw die mij mijn meisje af gaat pakken
Oh, gelukkig! Naast dat het (uiteraard ) héél fijn is voor jou ben ik er zelf ook errug blij mee . Scheelt mij weer een hondenforumverbod (dat mijn man me anders opgelegd zou hebben ).
Zamunda schreef:*kleine honden zijn stom* *geen druktemaker erbij, is veel te druk (voor mij en voor Mister)* *heb Willem nog maar een half jaar* *heb al drie honden verzameld in drie jaar tijd, er kan er niet élk jaar eentje bij *
Zucht... wat een leukerd .
Ik voel precies hetzelfde.
Gelukkig zijn er genoeg mensen die dól op kleine hondjes zijn
Nietes! Ten eerste heb jij het mormel al in huis en als jij precies hetzelfde had gevoeld dan had je haar echt niet meer kunnen laten gaan . Ten tweede heb jij helemaal geen Mister, tenderde heb je (nog) niet drie honden in drie jaar tijd verzameld (dat zou pas zo zijn als je Suzy zou houden). Dussssssssssssssss .
Zamunda schreef:*kleine honden zijn stom* *geen druktemaker erbij, is veel te druk (voor mij en voor Mister)* *heb Willem nog maar een half jaar* *heb al drie honden verzameld in drie jaar tijd, er kan er niet élk jaar eentje bij *
Zucht... wat een leukerd .
Ik voel precies hetzelfde.
Gelukkig zijn er genoeg mensen die dól op kleine hondjes zijn
Nietes! Ten eerste heb jij het mormel al in huis en als jij precies hetzelfde had gevoeld dan had je haar echt niet meer kunnen laten gaan . Ten tweede heb jij helemaal geen Mister, tenderde heb je (nog) niet drie honden in drie jaar tijd verzameld (dat zou pas zo zijn als je Suzy zou houden). Dussssssssssssssss .
Ik had haar dolgraag gehouden, maar dat zou echt niet eerlijk zijn tegenover Vriend.
Ik gebruik mijn verstand en daarom heb ik dus geen 3 honden
Inderdaad, veel meer stop en een fijner bekkie. Ik vind 'r ook veel ranker, echt geen stevige stoere terriër en ik denk eigenlijk dat ze altijd wel duidelijkheid nodig zal hebben maar dat ze vooral nu heul erg puber is en niet zo zeer een extreem harde terriër.
Ik ga er denk ik over een tijdje een wisdompanel aan wagen, ik ben echt benieuwd wat er in zit!