Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond bijt 2 personen

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Aantal honden: 2

Re: Hond bijt 2 personen

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Je weet van te voren ook niet of jouw hond zoiets doet of niet. Ik riep altijd heel hard dat Tessa ons mietje is en mij alleen zou achterlaten als er iets aan de hand is, maar die heeft 2 keer laten zien dat ze iig niet wegrent. Ik weet alsnog wel bijna zeker dat zij niet zal bijten, maar ze gaat er dus wel op af en blaffen. En dat had alleen maar te maken met mijn reactie, ik schrok en voelde me niet veilig. Bij Tay zal de kans heel groot zijn dat hij wel bijt. Niet als de personen alleen dreigen(want hij kan rustig mee naar een voetbalwedstrijd met grimmige sfeer), maar wel als ik me bedreigd voel. En dat terwijl hij eigenlijk van het grote negeren en ontlopen is. Hij is in het donker een stuk waakser, niet omdat ik donker is, maar omdat ik mee op mijn hoede ben.

Maar ik zie ook niet in wat voor oplossing er anders was voor deze hond en blijkbaar de eigenaresse ook niet.
Wolfsblut
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

velvet29 schreef:Ik heb van af '99 Staffords en nee mijn honden hebben nooit gebeten , noch mens noch dier, en ik heb er op het moment nog 4
Maar ik meen echt als de nood aan de man is dat ze me beschermen

Ik ben ook echt wel mans zat , en ik regel mijn eigen zaakjes wel
Maar als ik aangevallen , overvallen , of weet ik wat dan hoop ik dat ze mij beschermen
En ik weet denk ik ook wel zeker als de nood niet zo hoog is en ik roep ze terug of zeg klaar dat het ook zo is.
Maar als het nodig is , echt nodig en ze gaan er voor dan mogen ze van mij bijten
Dit meen ik echt
Je zou eens wat minder moeten denken en wat meer aandacht moeten schenken aan de berichten over dit soort honden. Dan weet je gewoon dat ze vroeg of laat zullen bijten en niet meer luisteren naar hun baas. Ze zijn gefokt om te doden. Je hebt een (nog legaal) moordwapen in je handen. Op een onverwacht moment wordt de trekker overgehaald zonder dat jij daar invloed op hebt.
Jij behoort heel typisch tot de categorie die het verziekt voor de serieuze klapkaakliefhebbers. Het gevolg daarvan is dat veel hondenliefhebbers inmiddels al bewapend met hun hondje gaan wandelen om zich te beschermen tegen dit soort monsters.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Of het nou wel of geen beschermen was, de bazin was duidelijk niet capabel genoeg om de situatie onder controle te houden.

Ik kwam vanmiddag ook weer zoiets idioots tegen in het losloopbos. Loopt er een gezin met 2 kinderen en een gigantische stafford. Wie liep er met de hond? Het kind van 5 :o terwijl hond al van een enorme afstand aan het fixeren was. We zijn dus ook maar omgedraaid.
Maar in dit geval dus ook weer een totaal niet sportief gezin wat dan op een slakkengang met de hond gaan wandelen in een druk bos..
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Afbeelding

Afbeelding
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Wolfsblut schreef:
velvet29 schreef:Ik heb van af '99 Staffords en nee mijn honden hebben nooit gebeten , noch mens noch dier, en ik heb er op het moment nog 4

Maar als ik aangevallen , overvallen , of weet ik wat dan hoop ik dat ze mij beschermen
En ik weet denk ik ook wel zeker als de nood niet zo hoog is en ik roep ze terug of zeg klaar dat het ook zo is.
Maar als het nodig is , echt nodig en ze gaan er voor dan mogen ze van mij bijten
Dit meen ik echt
Je zou eens wat minder moeten denken en wat meer aandacht moeten schenken aan de berichten over dit soort honden. Dan weet je gewoon dat ze vroeg of laat zullen bijten en niet meer luisteren naar hun baas. Ze zijn gefokt om te doden. Je hebt een (nog legaal) moordwapen in je handen. Op een onverwacht moment wordt de trekker overgehaald zonder dat jij daar invloed op hebt.
Jij behoort heel typisch tot de categorie die het verziekt voor de serieuze klapkaakliefhebbers. Het gevolg daarvan is dat veel hondenliefhebbers inmiddels al bewapend met hun hondje gaan wandelen om zich te beschermen tegen dit soort monsters.
En jij behoord heel typisch tot het soort dat het altijd net even erger maakt.
Ik ken hier heel wat honden eigenaren met name met kleine hondjes en niemand loopt gewapend.

Wat jij overgens roept is dat ze vroeg of laat zullen bijten. Beetje jammer voor al die oprechte liefhebbers die hun hond onder appel hebben en er zorg voor dragen dat ze niet zullen bijten. Misschien zelf een beetje beter na denken over wat je allemaal roept :idea:
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

toots schreef:
Wolfsblut schreef:

Dit meen ik echt
Ik ken hier heel wat honden eigenaren met name met kleine hondjes en niemand loopt gewapend.

Wat jij overgens roept is dat ze vroeg of laat zullen bijten. Beetje jammer voor al die oprechte liefhebbers die hun hond onder appel hebben en er zorg voor dragen dat ze niet zullen bijten. Misschien zelf een beetje beter na denken over wat je allemaal roept :idea:
Dat zei ik al. Jij behoort heel typisch tot de categorie die het verziekt voor de serieuze klapkaakliefhebbers.
En niemand zal open en bloot met een mes o.i.d. lopen te zwaaien. Die zit opgeborgen voor noodsituaties.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Valerie schreef:Afbeelding

Afbeelding
Tjessis :ugh:
Tja iedere hond kan bijten, het zijn geen speelgoedbeesten. Ik zal maar geen foto plaatsen van mijn eigen kuit waar Rani uit speelsigheid in heeft gebeten, als die kwaad wil kan zij ook flinke schade maken schat ik zo.
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Misschien dat je zo vriendelijk kan zijn het even in een link te zetten Valerie?!
Ook dit soort bijtincidenten zijn niet goed te praten.
Of het nou honds gedrag is of niet. Het moet ook maatschappelijk verantwoord zijn.

Met een pit/staff kan je er alleen donder op zeggen dat als eigenaren het toelaten, ze een keer flinke schade toebrengen aan een hond. Wat mij betreft is het dan ook te kwalificeren als een wapen.
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Ja maar een bijtende Lab doet het niet goed in de media/op het Hondenforum Valerie :pffff: Waren deze wonden door een SPA toegebracht, dan was de wereld te klein geweest. Duits systeem! Muilkorven! Allemaal agressief! Fokverbod! Tokkie-eigenaren :lol1:
Dan weet je gewoon dat ze vroeg of laat zullen bijten en niet meer luisteren naar hun baas.
Vooroordeel. Een vooroordeel is een mening die niet op feiten is gebaseerd. Voltaire definieerde een vooroordeel als een mening zonder oordeel. Een vooroordeel is meestal een mening over iemand of een groep mensen. Het gaat bijvoorbeeld over één kenmerk van een stereotype.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Lemuria schreef:Ja maar een bijtende Lab doet het niet goed in de media/op het Hondenforum Valerie :pffff: Waren deze wonden door een SPA toegebracht, dan was de wereld te klein geweest. Duits systeem! Muilkorven! Allemaal agressief! Fokverbod! Tokkie-eigenaren :lol1:
Dan weet je gewoon dat ze vroeg of laat zullen bijten en niet meer luisteren naar hun baas.
Vooroordeel. Een vooroordeel is een mening die niet op feiten is gebaseerd. Voltaire definieerde een vooroordeel als een mening zonder oordeel. Een vooroordeel is meestal een mening over iemand of een groep mensen. Het gaat bijvoorbeeld over één kenmerk van een stereotype.

Ik ben brulmoe.
En voer die dodo nou niet.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Afbeelding
Niet ernstig genoeg voor op het HF :engel:
dagmar88
Zeer actief

Brigitte schreef: Niet ernstig genoeg voor op het HF :engel:

Over die "top tien gevaarlijke honden", in mijn lekenogen lijkt de kangal wel heel veel op sjon :mann: :cool2:

http://plazilla.com/page/4295131211/top ... ste-honden
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Afbeelding

Borrel, dan viel mijn bijtwond nog mee van de Duitse Dog van de buurvrouw.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Sjonge. Elk bijtincident met schade is er een teveel. Ongeacht het ras. Als een Mechel bijt ga je ook niet komen met allerlei andere bijtincidenten?

En hopen dat je hond je ook zo verdedigt? Tijdens een ruzie ja? Ik zou m'n ogen uit m'n kop schamen en ik snap oprecht niet hoe je zulke woorden uit je mond krijgt. Echt what the f.
Brigitte
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Brigitte schreef: Niet ernstig genoeg voor op het HF :engel:

Over die "top tien gevaarlijke honden", in mijn lekenogen lijkt de kangal wel heel veel op sjon :mann: :cool2:

http://plazilla.com/page/4295131211/top ... ste-honden
:O: dat is mijn Sponsje :boos:

hebben ze gewoon van mijn fb gejat :hmmm:

Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Brigitte schreef: :O: dat is mijn Sponsje :boos:

hebben ze gewoon van mijn fb gejat :hmmm:

Afbeelding

Zie, zat me al op m'n kop te krabben of het hem was. Toch niet zo gek als dat ik er uit zie.
:oeps: Lekker dan!
Brigitte
Zeer actief

Het is #(@&#^#%@ de liefste Kangal van NL stelletje gekken waarom pakken ze zijn foto :S: :gvd: :zweep: :boos:

wat een eer eigenlijk :pffff:
Lemuria

Sue them for everything they've got :pffff:
korthaar
Zeer actief

Ongelezen bericht door korthaar »

Wolfsblut schreef:[Dat zei ik al. Jij behoort heel typisch tot de categorie die het verziekt voor de serieuze klapkaakliefhebbers.
Een serieuze vechthonden liefhebber: da's niet gering.
Lemuria

korthaar schreef:
Wolfsblut schreef:[Dat zei ik al. Jij behoort heel typisch tot de categorie die het verziekt voor de serieuze klapkaakliefhebbers.
Een serieuze vechthonden liefhebber: da's niet gering.
Hoe kortzichtig jij bent, da's pas niet gering. Was er maar een manier om, net als bij computers, wat meer denkvermogen in je hersens te zetten. Helaas valt dat nog niet binnen de mogelijkheden. Maar geen paniek, je weet niet wat ze nog zullen uitvinden in de medische wereld. Ik duim voor je :roos:
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

laeken schreef:Probleem is dat de hond exact hetzelfde reageert als je zelf ruzie gaat maken. Ik weet alles van honden die mensen bijten die mij lastig vielen. Diezelfde honden zouden net zo hard meedoen als ik mensen aan ging vallen. Ik heb ze dus altijd onder controle moeten houden. Zo erg dat ik zelfs extra goed af sloot tegen inbrekers bij Eva. Die was het meest link van allemaal omdat ze op vreemden in huis af kon stuiven en hoe meer weerstand geschreeuw en geweld hoe harder ze erin knalde. Super eng. Ik wilde zelfs niet dat een inbreker door haar gepakt zou worden of erger. Dat ze een inbreker zou pakken en dan op straat terecht zou komen waar het dan nog erger kon worden. Wuilus waarschuwde heel erg en was huge. Dat haalde niemand in de kop...
Dan maak je toch geen ruzie ,zo moeilijk is dat toch niet.
Ik ben weleens voor rotte vis uitgescholden in het hondenbos enkel omdat ik vroeg of meneer zijn hond bij zich wilde houden die bij ons liep te vervelen. Ik had Tash en Orson bij me en heb , en dat was echt heel moeilijk op dat moment voor mij :F: , niets teruggezegd wat olie op het vuur kon gooien.
Tash en Orson heb ik aangelijnd en ik ben weggegaan uit de situatie.
God zij dank ben ik die meneer nog eens tegengekomen zonder honden waarop ik hem alsnog even heb aangesproken op zijn gedrag in het bos :engel:

Ik vind het een eng gegeven als mensen hun hond(en) op momenten dat het erom gaat niet onder controle kunnen krijgen.
Als honden zo los kunnen gaan moet je natuurlijk wel bij het uitknopje kunnen :ugh:
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Tineke
Zeer actief

velvet29 schreef:Ik reageer niet snel op zulke berichten, maar waar hebben we het over
De hond , zoals ik lees, verdedigde zijn baasje . Wat is het probleem?
Als dit een mechelse herder was geweest dan was het "normaal" geweest

Je weet niet wat er is gebeurt , zoals ik de hond samen met zijn baasje zie staan is dit geen dolgedraaide hond
Als de nood aan de man is hoop ik in ieders geval dat mijn staffords ook voor mij opkomen
Kom op zeg, een hond mag zijn baas verdedigen

En ja de hond is er hoogstwaarschijnlijk de dupe van, zoals altijd
Maar hoe zou je zelf reageren als je in nood bent en je honden gaan er vandoor en laten je staan
Ik denk dat zelfs de kleinste ratjes in zo'n geval voor de baas op komen
Ik hoop echt dat mijn honden dat niet zullen doen , en al helemaal niet op een wijze dat er mensen moeten worden afgevoerd naar het ziekenhuis.
Daar wil ik mijn honden toch echt niet kwijt voor :(:
Afbeelding

Tineke
Zeer actief

Valerie schreef:Genoeg landen waar de hond een rookworst had gekregen en een goedzo. Hier in Nederland moeten honden zich gedragen als disney figuurtjes. Blaffen naar een kind is al erg, een inbreker afschrikken mag niet en de baas verdedigen is not done.
Zelf hoop ik om die reden ook niet dat mijn honden ooit iets zullen doen. Gelukkig hebben ze die neiging ook niet. Ik los het zelf wel op. Maar vanuit de natuur van een hond begrijp ik het zeker. Verder heeft elke hond een breekpunt. Elke hond.
Dat ben ik met je eens maar je moet zo'n hond op een bepaald moment wel terug uit die situatie kunnen krijgen en halen.
Nu is er van deze situatie te weinig bekend over wat er nu werkelijk aan de hand was maar twee mensen het zh in lijkt me toch wel redelijk heftig.
Afbeelding

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Tineke schreef:
laeken schreef:Probleem is dat de hond exact hetzelfde reageert als je zelf ruzie gaat maken. Ik weet alles van honden die mensen bijten die mij lastig vielen. Diezelfde honden zouden net zo hard meedoen als ik mensen aan ging vallen. Ik heb ze dus altijd onder controle moeten houden. Zo erg dat ik zelfs extra goed af sloot tegen inbrekers bij Eva. Die was het meest link van allemaal omdat ze op vreemden in huis af kon stuiven en hoe meer weerstand geschreeuw en geweld hoe harder ze erin knalde. Super eng. Ik wilde zelfs niet dat een inbreker door haar gepakt zou worden of erger. Dat ze een inbreker zou pakken en dan op straat terecht zou komen waar het dan nog erger kon worden. Wuilus waarschuwde heel erg en was huge. Dat haalde niemand in de kop...
Dan maak je toch geen ruzie ,zo moeilijk is dat toch niet.
Ik ben weleens voor rotte vis uitgescholden in het hondenbos enkel omdat ik vroeg of meneer zijn hond bij zich wilde houden die bij ons liep te vervelen. Ik had Tash en Orson bij me en heb , en dat was echt heel moeilijk op dat moment voor mij :F: , niets teruggezegd wat olie op het vuur kon gooien.
Tash en Orson heb ik aangelijnd en ik ben weggegaan uit de situatie.
God zij dank ben ik die meneer nog eens tegengekomen zonder honden waarop ik hem alsnog even heb aangesproken op zijn gedrag in het bos :engel:

Ik vind het een eng gegeven als mensen hun hond(en) op momenten dat het erom gaat niet onder controle kunnen krijgen.
Als honden zo los kunnen gaan moet je natuurlijk wel bij het uitknopje kunnen :ugh:
Tuurlijk maak je dan gewoon geen ruzie. Ik maak zelf nooit ruzie en al helemaal niet toen ik de honden had die me zouden helpen. Ging me om de persoon uit deze topic. De dame op dat balkon met de pitbull. Voor hetzelfde geld heeft ze die ruzie zelf gestart...?
Had vwbt de reactie van de hond waarschijnlijk niks uitgemaakt.

Het laatste wat je zegt is waar het om gaat. Als je hond de neiging heeft zich te bemoeien met stemverheffingen of erger, zorg dat je dat beest onder controle hebt. De neiging op zich is niet erg, het gebrek aan controle evt in combinatie met het gedrag van de baas is wat het gevaarlijk maakt.
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Dit meen ik echt
Ik snap je wel hoor. Als er een overvaller in mijn huis was gekomen en die was van plan mij te gaan mishandelen of vastbinden dan had ik ook gewild dat Eva en Dapper hem samen keihard zouden aanvallen. Maar wel alleen dan. Want ik heb nog steeds liever een klap op mijn muil dan dat mijn honden in beslag genomen zouden worden. Eva was op geen enkele manier door de gedragstesten gekomen na in beslagname. Dus dat was dan zo'n verhaal geworden over een agressieve hond die verkeerd opgevoed was en die naar martin gaus moest etc..... :oohja:
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Heb er altijd wel honden bij gehad die ook opkwamen voor wat van hun was en bij hun hoorde. Niets mis mee , hoord er ook bij . Een vriendin fokt teckels en die komen ook voor haar op. Ken iemand met een york en zelfs die moet je serieus nemen.
Kennisje vroeger die fokte labjes en die had 2 dekreuen die buiten woonden en los liepen op het erg, kwam daar maar niet ongevraagd op het erf want dan kon je je ballen en kleding bij elkaar gaan rapen.
Was het een herder geweest dan had iedereen geroepen ja logisch toch .
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
dagmar88
Zeer actief

laeken schreef: Ik snap je wel hoor. Als er een overvaller in mijn huis was gekomen en die was van plan mij te gaan mishandelen of vastbinden dan had ik ook gewild dat Eva en Dapper hem samen keihard zouden aanvallen. Maar wel alleen dan. Want ik heb nog steeds liever een klap op mijn muil dan dat mijn honden in beslag genomen zouden worden. Eva was op geen enkele manier door de gedragstesten gekomen na in beslagname. Dus dat was dan zo'n verhaal geworden over een agressieve hond die verkeerd opgevoed was en die naar martin gaus moest etc..... :oohja:

Ach ja, honden blijven honden. Met charlie zelf kun je alles doen, lelijk doen tegen mij of als vreemde in huis komen niet.
:U: Ruzie maken doe ik niet.
Bezoekt wordt met toeters en bellen onthaald, maar zodra ik de drempel over stap is het uit met de pret.
:ok: Prima hond, en ze waarschuwt ook nog keurig.
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

laeken schreef:

Dit meen ik echt
Ik snap je wel hoor. Als er een overvaller in mijn huis was gekomen en die was van plan mij te gaan mishandelen of vastbinden dan had ik ook gewild dat Eva en Dapper hem samen keihard zouden aanvallen. Maar wel alleen dan. Want ik heb nog steeds liever een klap op mijn muil dan dat mijn honden in beslag genomen zouden worden. Eva was op geen enkele manier door de gedragstesten gekomen na in beslagname. Dus dat was dan zo'n verhaal geworden over een agressieve hond die verkeerd opgevoed was en die naar martin gaus moest etc..... :oohja:
Ik moet er ook niet aan denken! Samen met mij zou Rani wel door de testen komen maar met een vreemde.. :ugh:
Nee hoor, dan hengst ik liever zelf de overvaller mijn huis uit.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Wolfsblut schreef:
toots schreef:
Wolfsblut schreef:

Dit meen ik echt

Dat zei ik al. Jij behoort heel typisch tot de categorie die het verziekt voor de serieuze klapkaakliefhebbers.
En niemand zal open en bloot met een mes o.i.d. lopen te zwaaien. Die zit opgeborgen voor noodsituaties.

Nee jij gaf enigszins verpakt aan dat deze honden vroeg of laat zullen bijten, wat dus helemaal niet hoeft te gebeuren.
En dat veel mensen al bewapend rond lopen. Ik ken die meeste mensen niet. Maar wel de mensen die hier rond lopen.
Zeker met dit weer als iedereen met rokjes en korte broekjes loopt zonder verdere ballast en nee ik sjok geen mes mee in mijn bh.
En de buuf ook niet. Er zullen vast mensen zijn hoor die met gewapend naar buiten gaan. Maar zeker niet veel iig dus niet in deze buurt. De dag dat ik met een wapen op zak moet lopen om mijn hond te beschermen gaat hij verhuizen, net als dat ook zeker niet en gelukkig bij lange na niet elke staf tot de bijtgrage kuthond behoren. Het is alleen kennelijk best spannend elke keer als ze in het nieuws zijn. Maar elk ander bericht wordt heel snel vergeten of afgedaan als o eenmalig iets terwijl het vaker voor komt en mogelijk wel even vaak. Hoe denk je trouwens over een politie hond die iemand bijt dat komt namelijk ook voor? Ik vind dat als iemand vlucht voor de politie en neer geschoten of gebeten wordt het zijn of haar eigen schuld is als de politie je staande houd dan blijf je staan. Een kennis van ons is in zijn been gebeten door een Jack russel terrier en heeft 13 hechtingen nodig gehad. Dus ook de kleine klapkaakjes kunnen serieuze schade veroorzaken.

Ik zou ook niet willen dat een hond mij zou beschermen mede omdat ik niet wil dat ze in beslag genomen zouden worden. Maar ook mede omdat ik dat gewoon liever zelf doe. Echter als je zo'n situatie mee maakt en het gebeurd dan ben je er te laat mee en voor de hond is het uit instinct en dat is wat mij in dit soort gevallen wel stoort. Dat mensen wel hun gang kunnen gaan en als de hond in grijpt het gelijk gedaan is.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Sulluna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky

Ongelezen bericht door Sulluna »

Er was geen overvaller, geen steekpartij en geen bloederige vechtpartij. Er was een ruzie.

Wanneer mijn honden tijdens een ruzie zó extreem gaan reageren, dan geloof ik zo maar dat ik ook afstand zou doen. 3 mensen bijten, waarvan 2 met spoed naar het ziekenhuis..
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”