runninggirl schreef:mercedes2803 schreef:Het spiet mi'j .... ik heb geen tips voor je in die omgeving...
Ik weet dat er in Gieten sinds een jaar ook iets van een hondeschool zit, maar ik heb werkelijk geen idee of dat wat is.
Ik doe al jaren niets meer aan training
Op zich vind ik het ook echt niet heel belangrijk. Maar ik hoop wel wat leuke contacten in de buurt op te doen ook, wat hier rondloopt zijn vooral jack russels en malthesers met panische bejaarden.
Af en toe een leuke hond, maar bijna niemand loopt het dorp uit om in het bos te wandelen lijkt het wel. Maar misschien valt het ook wel mee, het was ook warm de laatste weken dus wij waren steeds heel vroeg.
Das het enige wat ik echt mis aan de stad, de vaste wandelmaatjes.
hmmmm,,..,. ah zo.
Ik woon er niet, dus ben niet heel bekend met wat er woont aan honden.
Wel hebben de buren van het gezin waar ik kom, een grote kruising boerboel herder of zo... Ze lopen er korte blokjes mee en of hij nou zo sociaal is naar andere honden betwijfel is...naar mensen is hij waaks maar als ik vanachter de schutting naar hem koetjiewoetjie is hij heel enthousiast.
Verder heb ik er alleen een keer een te dikke jonge meid in huis-outift zien skieen op slippers met een beul van een stafford aan de riem...dat beest leek wel een kapotte stofzuiger, zo hijgen en hangen in de lijn
Maar die liep 1 blok om huizen heen en weg was ze...
Die ga je dus ook niet tegenkomen denk - hoop ik
Verder heb ik er idd veelal hussels en ander klein-bejaarden-spul gezien ja hahahaha
In het buitengebied wonen wel wat mensen die zo even de bossen induiken, maar die moet je maar net tegenkomen natuurlijk.
Ik kwam weleens een man tegen met twee drentse patrijsen, hele leuke honden.
Ook wonen er in Gieten mensen die het bos vaak in gaan met Leonbergers, sociale beesten en ik ben in het bos eens een halve roedel Saarlosen tegen gekomen...heel gaaf.... maar daarna nooit weer.
Ze woonden wel in de omgeving zeiden ze, maar waar ?
Je zou eens een oproepje kunnen doen op een facebook groep of zo ?