En nog wat andere foto's
Bewaken

Beloning na netjes wegvolgen

Aanval/aanbeet op de fiets

Moderator: moderatorteam
Yup YumaNanna schreef:Netjes![]()
Yuma?
Ogg wist niet dat ik een hondenschool waskorthaar schreef:Het is toch wel gek ook: heb de hond geleerd geen fietsers na te jagen of tegen mensen op te springen en nou zie ik deze plaatjes van een hondenschool.
Nou, wat een gekkigheid weer zeg, tis wat!korthaar schreef:Het is toch wel gek ook: heb de hond geleerd geen fietsers na te jagen of tegen mensen op te springen en nou zie ik deze plaatjes van een hondenschool.
Kan nog gekker hoor: het terrein van onze club ligt pal langs een pad wat het bos ingaat en waar veel wandelaars, ruiters, hardlopers, mountainbikers en gewone fietsers langskomen. En toch loop je op dat pad meer gevaar aangereden te worden door een mountainbikerkorthaar schreef:Het is toch wel gek ook: heb de hond geleerd geen fietsers na te jagen of tegen mensen op te springen en nou zie ik deze plaatjes van een hondenschool.
Want omdat jij jachttraining met je honden doet hetzen ze zich ook suf in het bos?korthaar schreef:Het is toch wel gek ook: heb de hond geleerd geen fietsers na te jagen of tegen mensen op te springen en nou zie ik deze plaatjes van een hondenschool.
nou de hond van korthaar staat regelmatig voor op een scolopax rusticola of een lepus europaeus hoor! Op een goeie dag komen ze ook nog wel een capreolus capreolus tegen zelfs!Maeve schreef:Want omdat jij jachttraining met je honden doet hetzen ze zich ook suf in het bos?korthaar schreef:Het is toch wel gek ook: heb de hond geleerd geen fietsers na te jagen of tegen mensen op te springen en nou zie ik deze plaatjes van een hondenschool.![]()
Gave foto's!