Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dronken vrouw probeert hond te verdrinken
Moderator: moderatorteam
- Izzers
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse dwarslopende tokkel
- Aantal honden: 1
Dronken vrouw probeert hond te verdrinken
Een passant heeft gisteren in Rijswijk het leven van een hondje gered die door zijn bazin keer op keer in het water werd gegooid. De politie hield de vrouw later die dag aan. Ze was stomdronken.
© Politie
De politie werd donderdag gealarmeerd omdat een getuige zag dat een vrouw een hond keer op keer in het water gooide in het water van het Cromvlietpark in Rijswijk en dan aan zijn halsband omhoog trok. De melder had al kans gezien de hond uit de handen van de vrouw te redden en had hij de hond mee naar huis genomen.
Kwispelde
De agenten reden daarom snel naar het Cromvlietpark om de vrouw te zoeken. Toen ze haar niet konden vinden, gingen de agenten naar de getuige. Daar kwam het hondje, een Jack Russel, enthousiast op de agenten af. 'Hij kwispelde vriendelijk, maar hij trilde nog hevig, mogelijk van de schrik', schrijft de politie Laak op zijn facebookpagina.
De hond ging mee naar het politiebureau waar de dierenambulance de chip uitlas. Het hondje bleek Joep te heten maar een eigenaar was niet te vinden.
Beledigd
Tot later op de avond werd andere agenten van het bureau een stomdronken vrouw gecontroleerden. Tijdens deze controle werd zij gearresteerd omdat ze een agent beledigde. Onderweg naar het bureau bekende de vrouw spontaan dat ze had geprobeerd haar hond te verdrinken in een vijver.
En Joep? Die is door een dierenarts onderzocht en bleek geen letsel te hebben overgehouden aan het incident. De hond is in beslag genomen en wordt nu goed verzorgd, meldt de politie.
Bron: http://www.ad.nl/den-haag/dronken-vrouw ... ~a4620f5c/
© Politie
De politie werd donderdag gealarmeerd omdat een getuige zag dat een vrouw een hond keer op keer in het water gooide in het water van het Cromvlietpark in Rijswijk en dan aan zijn halsband omhoog trok. De melder had al kans gezien de hond uit de handen van de vrouw te redden en had hij de hond mee naar huis genomen.
Kwispelde
De agenten reden daarom snel naar het Cromvlietpark om de vrouw te zoeken. Toen ze haar niet konden vinden, gingen de agenten naar de getuige. Daar kwam het hondje, een Jack Russel, enthousiast op de agenten af. 'Hij kwispelde vriendelijk, maar hij trilde nog hevig, mogelijk van de schrik', schrijft de politie Laak op zijn facebookpagina.
De hond ging mee naar het politiebureau waar de dierenambulance de chip uitlas. Het hondje bleek Joep te heten maar een eigenaar was niet te vinden.
Beledigd
Tot later op de avond werd andere agenten van het bureau een stomdronken vrouw gecontroleerden. Tijdens deze controle werd zij gearresteerd omdat ze een agent beledigde. Onderweg naar het bureau bekende de vrouw spontaan dat ze had geprobeerd haar hond te verdrinken in een vijver.
En Joep? Die is door een dierenarts onderzocht en bleek geen letsel te hebben overgehouden aan het incident. De hond is in beslag genomen en wordt nu goed verzorgd, meldt de politie.
Bron: http://www.ad.nl/den-haag/dronken-vrouw ... ~a4620f5c/

Ik hou van je! Met heel mijn kont.
Met mijn hart ook wel, maar mijn kont is groter
-
- Zeer actief
Re: Dronken vrouw probeert hond te verdrinken
Lijkt me wel een passende omschrijving van iemand die dringend hulp nodig heeft zullen we maar zeggen
gelukkig is joep nu gered en veilig

- Cinnepin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerenfox en border collie
- Aantal honden: 2
S@ndr@ schreef:Lijkt me wel een passende omschrijving van iemand die dringend hulp nodig heeft zullen we maar zeggengelukkig is joep nu gered en veilig
Dat denk ik ook!

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Zo zie je maar weer dat Jack Russel .. eeehh .. Daniels meer kapot maakt dan je lief is. 

Wat je zegt ben je zelfffff 

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Inderdaad.S@ndr@ schreef:Lijkt me wel een passende omschrijving van iemand die dringend hulp nodig heeft zullen we maar zeggengelukkig is joep nu gered en veilig

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
- Zeer actief
Beestmenschen moet je geen hulp bieden. Heeft geen zin en kost klauwen vol geld. Gewoon in een eenzame cel gooien en de sleutel weggooien is de beste oplossing.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Wat is dat nu voor rare opmerking ? Natuurlijk heeft deze vrouw hulp nodig.Wolfsblut schreef:Beestmenschen moet je geen hulp bieden. Heeft geen zin en kost klauwen vol geld. Gewoon in een eenzame cel gooien en de sleutel weggooien is de beste oplossing.

-
- Zeer actief
mensen opsluiten is natuurlijk gratis,
en ze worden er echtook beter van, ik vind het een solide argument, - sarcasme modus weer uit 

-
- Zeer actief
Nou, voor deze keer. Omdat jij het bent Thom. Laten we het eens proberen met een prikband om haar nek. Als je dat eng vind nemen we gewoon een wurgkettinkje. Een lang touw eraan en dan schoppen we haar van de pier in Scheveningen af. Als ze naar een halfuurtje of zo begint te zinken hijsen we haar even op dan mag ze 5 minuten uitrusten. Best kans dat ze het niet meer doet na enkele uren van deze therapie genoten te hebben. Kun je je hier in vinden Thom, of had je iets anders in gedachten?thom schreef:Wat is dat nu voor rare opmerking ? Natuurlijk heeft deze vrouw hulp nodig.Wolfsblut schreef:Beestmenschen moet je geen hulp bieden. Heeft geen zin en kost klauwen vol geld. Gewoon in een eenzame cel gooien en de sleutel weggooien is de beste oplossing.

Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Empathisch vermogen is je geloof ik wel vreemd, Wolfsblut.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- dagmar88
- Zeer actief
Wolfsblut schreef:Nou, voor deze keer. Omdat jij het bent Thom. Laten we het eens proberen met een prikband om haar nek. Als je dat eng vind nemen we gewoon een wurgkettinkje. Een lang touw eraan en dan schoppen we haar van de pier in Scheveningen af. Als ze naar een halfuurtje of zo begint te zinken hijsen we haar even op dan mag ze 5 minuten uitrusten. Best kans dat ze het niet meer doet na enkele uren van deze therapie genoten te hebben. Kun je je hier in vinden Thom, of had je iets anders in gedachten?thom schreef:Wat is dat nu voor rare opmerking ? Natuurlijk heeft deze vrouw hulp nodig.Wolfsblut schreef:Beestmenschen moet je geen hulp bieden. Heeft geen zin en kost klauwen vol geld. Gewoon in een eenzame cel gooien en de sleutel weggooien is de beste oplossing.
Ah. En wie was het "beestmens"?
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Ooit wel eens van empathie gehoord ??Wolfsblut schreef:Nou, voor deze keer. Omdat jij het bent Thom. Laten we het eens proberen met een prikband om haar nek. Als je dat eng vind nemen we gewoon een wurgkettinkje. Een lang touw eraan en dan schoppen we haar van de pier in Scheveningen af. Als ze naar een halfuurtje of zo begint te zinken hijsen we haar even op dan mag ze 5 minuten uitrusten. Best kans dat ze het niet meer doet na enkele uren van deze therapie genoten te hebben. Kun je je hier in vinden Thom, of had je iets anders in gedachten?thom schreef:Wat is dat nu voor rare opmerking ? Natuurlijk heeft deze vrouw hulp nodig.Wolfsblut schreef:Beestmenschen moet je geen hulp bieden. Heeft geen zin en kost klauwen vol geld. Gewoon in een eenzame cel gooien en de sleutel weggooien is de beste oplossing.

-
- Zeer actief
Gaat een beetje de richting op van het kielhalen vroeger bij de VOC.
Kennelijk vond men dit toen effectiever dan een zielenknijper als kostganger mee aan boord.
Kennelijk vond men dit toen effectiever dan een zielenknijper als kostganger mee aan boord.
-
- Zeer actief
Zoals Michiel de Ruyter al zei: het was zeer effectief. Bovendien lagen die houten schepen niet zo diep. Binnen 5 minuten trokken ze je van BB naar SB. Viel dus best wel mee. Zoals deze kokkin die slecht gekookt had. Dat deed ze overigens maar een keer want dat pikten wij natuurlijk niet.korthaar schreef:Gaat een beetje de richting op van het kielhalen vroeger bij de VOC.

Helemaal mee eens, zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Mag ik dadelijk die puinzooi weer opruimen. By the way, heb je het strand al geharkt Dagmar?

- dagmar88
- Zeer actief
Wolfsblut schreef: By the way, heb je het strand al geharkt Dagmar?
Wat zeg je?
-
- Zeer actief
Dat is een stukje Zeeuwse folklore: dagelijks met de rieve naar het strand om de boel weer schoon en glad te maken voor de badgasten.dagmar88 schreef:Wolfsblut schreef: By the way, heb je het strand al geharkt Dagmar?
Wat zeg je?
Even terzijde hoor, maar wat een allejezus slecht geschreven artikel. Zo zie je ze niet vaak. Alleen deze Engelse Bulldog van een zin al:
Tot later op de avond werd andere agenten van het bureau een stomdronken vrouw gecontroleerden.
Wij??? Slecht kokende mannen pik je wel?Wolfsblut schreef:Zoals Michiel de Ruyter al zei: het was zeer effectief. Bovendien lagen die houten schepen niet zo diep. Binnen 5 minuten trokken ze je van BB naar SB. Viel dus best wel mee. Zoals deze kokkin die slecht gekookt had. Dat deed ze overigens maar een keer want dat pikten wij natuurlijk niet.
Ik pik dat wel trouwens. En als ik niet zeg dat het heerlijk is, dan gaat hij erom vragen (stom eigenlijk, want als ik niks zeg dan betekent dat al dat ik het niet bijzonder vind, maar ja.... mannen....). En dan zeg ik iets van "in de basis is het prima, maar.....".
En verder heb ik dan gewoon de vitamientjes en de maaltijd binnen, en dat is prima.
- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Ik ben blij dat het nog iemand opvalt. Ik dacht dat ik spontaan niet meer kon lezen.Lemuria schreef:Even terzijde hoor, maar wat een allejezus slecht geschreven artikel. Zo zie je ze niet vaak. Alleen deze Engelse Bulldog van een zin al:
Tot later op de avond werd andere agenten van het bureau een stomdronken vrouw gecontroleerden.
-
- Zeer actief
Nee Marion, slecht kokende mannen pikken wij ook niet, althans niet elke dag. En elke dag rijst wat die kolonialen ons voorzetten verveelt ook snel. De bemanning wil gewoon degelijk Hollands voer hebben. Jij bent als enige vrouw welkom aan boord, want jij kan lekker koken. Vaar lekker mee, met de VOC.

- Tenmashi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 0
Mij viel het ook op, moest 't een keer of drie lezen en toen gaf ik het maar op.Ri@nne schreef:Ik ben blij dat het nog iemand opvalt. Ik dacht dat ik spontaan niet meer kon lezen.Lemuria schreef:Even terzijde hoor, maar wat een allejezus slecht geschreven artikel. Zo zie je ze niet vaak. Alleen deze Engelse Bulldog van een zin al:

-
- Zeer actief
Dat valt toch wel mee.Tenmashi schreef:Mij viel het ook op, moest 't een keer of drie lezen en toen gaf ik het maar op.Ri@nne schreef:Ik ben blij dat het nog iemand opvalt. Ik dacht dat ik spontaan niet meer kon lezen.Lemuria schreef:Even terzijde hoor, maar wat een allejezus slecht geschreven artikel. Zo zie je ze niet vaak. Alleen deze Engelse Bulldog van een zin al:
Was met poëzie op de middelbare school lastiger.
Altijd die vragen van: wat bedoelt de schrijver met......
- Tenmashi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 0
Daar kun je nog een vaag verhaal ophangen over een of andere levensles, een diepere betekenis, een spirituele reis..korthaar schreef:Dat valt toch wel mee.Tenmashi schreef:Mij viel het ook op, moest 't een keer of drie lezen en toen gaf ik het maar op.Ri@nne schreef:Ik ben blij dat het nog iemand opvalt. Ik dacht dat ik spontaan niet meer kon lezen.
Was met poëzie op de middelbare school lastiger.
Altijd die vragen van: wat bedoelt de schrijver met......
Misschien was de schrijver zelf ook dronken?