Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mijn week 23, eigenlijk afgelopen zaterdag gemaakt, maar wegens omstandigheden weet ik zeker dat ik deze week geen/weinig foto's maak en dat de kans er groot is dat ik aan het einde van de week zal vergeten een foto in te leveren. Nu denk ik er tussen de hectiek door aan dus lever deze in
Gemaakt met mijn nieuwe camera
toots schreef:
En eefsel wat voor body heb je op het oog??
Het is al even geleden, maar het is (met dank aan m'n vakantiegeld) de 7D mark ii van Canon geworden
Heb je er al een of wil je er een, kan het je zeker aan raden hoor, ..... de mijne 7D M 2 komt overigens met een paar weken te koop, ik ga toch door voor full frame
toots schreef:
En eefsel wat voor body heb je op het oog??
Het is al even geleden, maar het is (met dank aan m'n vakantiegeld) de 7D mark ii van Canon geworden
Heb je er al een of wil je er een, kan het je zeker aan raden hoor, ..... de mijne 7D M 2 komt overigens met een paar weken te koop, ik ga toch door voor full frame
Haar laatste foto in dit topic is met de nieuwe camera, dus ik denk dat ze hem al heeft
S@ndr@ schreef:Heb je er al een of wil je er een, kan het je zeker aan raden hoor, ..... de mijne 7D M 2 komt overigens met een paar weken te koop, ik ga toch door voor full frame
Haha, jij blijft wisselen! Wat zijn je redenen om voor full frame te kiezen? Aangezien je toch hondjes en natuur fotografeert, en een crop daar volgens mij juist een toegevoegde waarde bij heeft? Even benieuwd
Heb er het geld niet voor (en ben nog steeds super goede vriendjes met mn 7d) maar er is vast wel iemand die hem een goed huisje wil bieden
De betere iISO prestaties, een leuke financiële meevaller en omdat het nu eindelijk een keer in de buurt komt zeg maar, voor portret en landschap en de ISO dus. tja, ik ben er ook niet bang voor dat ik hem niet kwijt raak hoor en wie weet blijft hij wel als reserve camera, even kijken
Jammer dat je hem nu al weg doet, Sandra. Ik ben nu voor andere dingen aan het sparen...
Fotogravinnetje; ik heb het idee dat er maar 1 oog echt scherp is. Ik had ze liever allebei scherp gezien, maar dat is niet heel makkelijk zo. Vind het wel een erg gave foto, zwart ziet er mooi uit, ogen erg mooi ook!
Week 26. Na een week met vooral donkere dagen en ook nog een logeerhond die ik niet kan combineren met fotograferen heb ik vandaag gelukkig weer kans gehad om foto's te maken. Een foto die m'n stemming van het moment wel aardig weergeeft...
Ik ben helemaal vergeten om afgelopen weekend een foto uit te zoeken... Ook geen heel bijzondere foto's gemaakt. Toch maar eentje uitgezocht voor week 29
[quote="Eefsel"]Wegens het overlijden van mijn opa deze week amper foto's gemaakt. Maar gisteren maar even snel wat foto's geschoten om in te kunnen leveren.
Hierbij week 24:
Mooi. Die slapende kat tussen zijn poten zal toeval zijn denk ik.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.