Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rustig hondenstrand?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie, kruising, middenslag keeshond
- Aantal honden: 3
Rustig hondenstrand?
Wij willen volgende week een keer naar het strand gaan met de honden. Maar aangezien Semmie en Juna niet van al te veel drukte houden, willen we naar een relatief rustig strand gaan waar we het liefste makkelijk en gratis kunnen parkeren.
Wie heeft tips voor ons?
Wie heeft tips voor ons?
Re: Rustig hondenstrand?
Ik zie best vaak foto's van Manuma dat ze op een vrij leeg strand is, je zou haar eens kunnen pb'en waar dat is? 

- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 2
Geen idee waar je woont, maar het strand van Oostvoorne is heerlijk rustig (vraag maar aan Skye
). Gratis parkeren met een heerlijke eettent aan het parkeerterrein waar honden welkom zijn.
Enige nadeel is dat je zo'n 500m moet lopen over een soort pad langs de slikken(soort begroeid strand)voordat je op het echte strand bent. Als het al wat drukker is, dan is het door de aanwezigheid van surfers maar die zitten allemaal op een kluitje.

Enige nadeel is dat je zo'n 500m moet lopen over een soort pad langs de slikken(soort begroeid strand)voordat je op het echte strand bent. Als het al wat drukker is, dan is het door de aanwezigheid van surfers maar die zitten allemaal op een kluitje.
-
- Zeer actief
Juist! "Mijn" strand is heel rustigLemuria schreef:Ik zie best vaak foto's van Manuma dat ze op een vrij leeg strand is, je zou haar eens kunnen pb'en waar dat is?

Ik loop vaak op zaterdagochtend of 's avonds na 19:00 uur. Ik ga het strand op bij de kwartellaan in Den Haag, je gaat dan een stukje duinen door en dan kom je langs strandtent De Kwartel (honden zijn daar welkom) en het is daar een hondenstrand. Ik kom er echt weinig honden tegen, zelfs op de warmere dagen. Ga je in het weekend overdag kom je natuurlijk wel meer tegen.
Er is soms wel een yoga-groep bezig met rekken en strekken op doordeweekse avonden. Moet je nagaan hoe rustig het is

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie, kruising, middenslag keeshond
- Aantal honden: 3
Kun je daar ook een beetje makkelijk gratis parkeren in de buurt ?Manuma schreef:Juist! "Mijn" strand is heel rustigLemuria schreef:Ik zie best vaak foto's van Manuma dat ze op een vrij leeg strand is, je zou haar eens kunnen pb'en waar dat is?
Ik loop vaak op zaterdagochtend of 's avonds na 19:00 uur. Ik ga het strand op bij de kwartellaan in Den Haag, je gaat dan een stukje duinen door en dan kom je langs strandtent De Kwartel (honden zijn daar welkom) en het is daar een hondenstrand. Ik kom er echt weinig honden tegen, zelfs op de warmere dagen. Ga je in het weekend overdag kom je natuurlijk wel meer tegen.
Er is soms wel een yoga-groep bezig met rekken en strekken op doordeweekse avonden. Moet je nagaan hoe rustig het is
- amelie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ja, recht voor het pad de duinen in (of ik moet al die tijd illegaal geparkeerd hebbenmirriejj schreef:Kun je daar ook een beetje makkelijk gratis parkeren in de buurt ?Manuma schreef:Juist! "Mijn" strand is heel rustigLemuria schreef:Ik zie best vaak foto's van Manuma dat ze op een vrij leeg strand is, je zou haar eens kunnen pb'en waar dat is?

- *Skye*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Jep, een heel rustig strand. Er zijn wel wat mensen, maar het is ook nog eens een heel breed strand, dus je kan zo heel veel afstand houden tussen jou en degene die je dan toevallig tegenkomt. En de eettent is ook echt een aanraderHippo schreef:Geen idee waar je woont, maar het strand van Oostvoorne is heerlijk rustig (vraag maar aan Skye). Gratis parkeren met een heerlijke eettent aan het parkeerterrein waar honden welkom zijn.

- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Ik was afgelopen woensdag de hele dag bij Bergen aan Zee in de buurt. Ben op het strand niemand tegen gekomen. Officieel mag het overdag niet, maar ik ga er maar vanuit dat die regels er zijn om de zonnende meute op een zondagse zomerdag voor honden te beschermen. Op een winderige dag is er geen haan die ernaar kraait, en heerlijk wandelweer.
Parkeerterreinen direct aan het strand zijn meestal niet gratis, maar als je er een leuke duinwandeling aan vast plakt, kun je gewoon een klein stukje verderop overal wel parkeren.
Parkeerterreinen direct aan het strand zijn meestal niet gratis, maar als je er een leuke duinwandeling aan vast plakt, kun je gewoon een klein stukje verderop overal wel parkeren.