Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vakantieoppas voor 1,5 a 2 weken eind juli/begin augustus

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

Natas
Actief

Vakantieoppas voor 1,5 a 2 weken eind juli/begin augustus

Ongelezen bericht door Natas »

Hallo iedereen,

Jaren geleden schreef ik hier vaker mee. Nu zegt net vrij kort van te voren mijn oppas voor de vakantie af en iemand gaf me de tip dit forum te proberen. En verrek het bestaat nog! :)
Ik heb een dalmatiër van 11 en een koningpoedel van 7 en ik woon in Amsterdam oud-west. Half juli tot 8 augustus ga ik op vakantie maar degene die bij mij thuis voor mijn honden zou zorgen kreeg opeens een tijdelijke baan in het buitenland aangeboden. Logisch dat ze dat gaat doen, maar nu ben ik wel ineens op zoek naar een oplossing. Mijn ouders willen de eerste helft van de vakantie voor mijn honden zorgen maar daarna wordt mijn pa geopereerd aan zijn knie dus dat is lastig.

Is er hier heel toevallig iemand die het leuk zou vinden (of iemand kent) om 1,5 a 2 weken in Amsterdam te zitten en voor 2 honden te zorgen? Of iemand waar ze zouden mogen komen logeren?
Ze houden van wandelen maar de oudste is natuurlijk een dagje ouder dus die kan de lange wandeling ook wel eens een dagje over slaan. Ze kunnen los en kunnen goed met andere honden en zijn ook lief met kinderen. Aan katten zijn ze niet gewend. Alleen thuis blijven of mee in de auto of naast de fiets is allemaal geen probleem.
De dalmatier is wat meer op zichzelf, de poedel is de grootste knuffelkont ter wereld.
Afbeelding
Stippelteam
Zeer actief
Mijn ras(sen): dalmatiers
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Vakantieoppas voor 1,5 a 2 weken eind juli/begin augustu

Ongelezen bericht door Stippelteam »

Het is dat jullie zo ver weg wonen. Maar ze waren van harte welkom geweest. Heb zelf 3 dalmaten hihi

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk
Afbeelding
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Ik weet misschien wel iemand. Ik kan het even vragen, want hij gaat wel op vakantie, maar ik weet niet precies wanneer
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Natas
Actief

Ongelezen bericht door Natas »

Demi schreef:Ik weet misschien wel iemand. Ik kan het even vragen, want hij gaat wel op vakantie, maar ik weet niet precies wanneer
Heel graag! :)
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

2 hier te logeren is wat veel, maar je zou er eentje hier kunnen brengen. Moet wel gaan met Apple.
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”