Optillen aan het nekvel en dan stoer doen is natuurlijk ook heel stoer

En die laatste foto. Die oogjes, auw

Moderator: moderatorteam
Lekker compact gebouwd en nog elegant ook.Nanna schreef:Of een kruising ervan. Meestal met Chi. Vandaar dat ik denk dat het opzettelijk gefokt wordt.Neeltje schreef:Ik weet niet of het iedere keer dezelfde eigenaar is, maar het is wel altijd een naakthond.
Maar er heeft ook weleens een misvormde kruising pitbull/Duitse herder gewonnen![]()
lucie schreef:walgelijke freakshow
OK, ik heb hem gegoogled....Nanna schreef:Die bestaat echt. Er zijn meerdere foto's van ook.mosquito1980 schreef:Bestaat die echt?Ik heb altijd gedacht dat ie gefotoshopped was
Hij heet Quasimodo, google er maar eens op.
Zijn in principe alle verkiezingen toch .Lemuria schreef:lucie schreef:walgelijke freakshow
Dat is inderdaad de enige juiste benaming
Zijn in principe alle verkiezingen toch .Lemuria schreef:lucie schreef:walgelijke freakshow
Dat is inderdaad de enige juiste benaming
mosquito1980 schreef: Het moet dezelfde ziekte zijn als bij mensen, die hebben geen goed leven (alles zit in de knel) en worden meestal niet oud. Hier gaan ze veel dood aan long ontsteking omdat de longen zich niet op volle capaciteit kunnen "opblazen" dus eventuele rommeltjes veroorzaken dan longontsteking.
Bedoelde die short spine gevallen.dagmar88 schreef:Die onderste is ernstig verbrand als pup en een herplaatser. Van het prijzengeld is de dierenartsrekening van andere honden betaald.
De bovenste is 17 en de meest ongelukkige foto.
bouvierpoedel schreef: Bedoelde die short spine gevallen.