Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
clubmatch kc zoetermeer
Moderator: moderatorteam
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: clubmatch kc zoetermeer
Goed gedaan, knappe Sjon 

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
wat netjes geschreven!
En mooi rapport van Sjon natuurlijk! Goed gedaan hoor!
En mooi rapport van Sjon natuurlijk! Goed gedaan hoor!
-
- Zeer actief
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Ik ben gaan kijken en mocht Sjon en Whisper lekker aaien. Wat een lieve knuffelberen zijn dat. Ik heb Mojo van Longfields ook geaaid. Ook al zo'n lieverd. Was gezellig en ook nog goed weer. Helaas ben ik geen fotografe, dus ik heb geen foto's gemaakt.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Het was een leuke dag, gezellig ook en het weer viel erg mee, die paar spettertjes die over de hele dag gevallen zijn waren het noemen noet eens waard.
Mojo stond samen met zijn broer Rally en Brigittes Whisper in een groep van maar liefst 19 ingeschreven honden in de open klasse reuen.
Anders dan ik tot nu toe gewend was van rasloze hondenshows werden hier alle kruisingen samen met stamboomloze rashonden en rashonden met stamboom die een foutje hadden in 1 klasse gekeurd.
Mojo werd geselecteerd bij de laatste 4, en werd derde geplaatst achter de winnaar, een Golden Retriever en nummer 2 een Duitse Herder.
Helaas was er voor iedere klasse maar 1 prijs beschikbaar gesteld, dus of je nou een groep had van 19 honden zoals bij ons, of alleen in je klasse stond maakte niet uit.
Het keurverslag van Mojo, ik tik het even want het is amper te lezen helaas:
2 jaar 2 maanden jonge reu, zeer alert op de baas. In goede conditie voorgebracht. Hoofd passend bij lichaam. Alles past bij elkaar. Vrolijk gedragen oren, goed gebit. Goede hals/rugbelijning.,iets steil in front, goede hoekingen achter. Gaat zeer vlot door de ring en geniet van alle aandacht.

Mojo stond samen met zijn broer Rally en Brigittes Whisper in een groep van maar liefst 19 ingeschreven honden in de open klasse reuen.
Anders dan ik tot nu toe gewend was van rasloze hondenshows werden hier alle kruisingen samen met stamboomloze rashonden en rashonden met stamboom die een foutje hadden in 1 klasse gekeurd.
Mojo werd geselecteerd bij de laatste 4, en werd derde geplaatst achter de winnaar, een Golden Retriever en nummer 2 een Duitse Herder.
Helaas was er voor iedere klasse maar 1 prijs beschikbaar gesteld, dus of je nou een groep had van 19 honden zoals bij ons, of alleen in je klasse stond maakte niet uit.
Het keurverslag van Mojo, ik tik het even want het is amper te lezen helaas:
2 jaar 2 maanden jonge reu, zeer alert op de baas. In goede conditie voorgebracht. Hoofd passend bij lichaam. Alles past bij elkaar. Vrolijk gedragen oren, goed gebit. Goede hals/rugbelijning.,iets steil in front, goede hoekingen achter. Gaat zeer vlot door de ring en geniet van alle aandacht.
-
- Zeer actief
Leuk je eens gezien en gesproken te hebbenSterre schreef:Ik ben gaan kijken en mocht Sjon en Whisper lekker aaien. Wat een lieve knuffelberen zijn dat. Ik heb Mojo van Longfields ook geaaid. Ook al zo'n lieverd. Was gezellig en ook nog goed weer. Helaas ben ik geen fotografe, dus ik heb geen foto's gemaakt.

- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
dank je voor het compliment, ik heb ze alleen maar gemaakt en uitgezocht. daarna door gestuurd naar de webmaster en hij heeft ze op de site gezet.LongFields schreef:Dat heb je snel gedaan Ellen, mooie foto's!
ellen
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Leuke foto's, zeker een geslaagde dag 

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Dat hebben jullie allebei snel gedaan dan.ellen en de birmanen schreef:dank je voor het compliment, ik heb ze alleen maar gemaakt en uitgezocht. daarna door gestuurd naar de webmaster en hij heeft ze op de site gezet.LongFields schreef:Dat heb je snel gedaan Ellen, mooie foto's!
ellen

Mogen de foto's gebruikt worden op FB en eventueel hier?
-
- Zeer actief
Wauw, super gave foto'sellen en de birmanen schreef:foto`s staan op de site van de kc.
https://www.flickr.com/photos/kczoeterm ... 0178476776
ellen

- ellen en de birmanen
- Zeer actief
geen probleem, ze zijn geheel gratis in origineel formaat.LongFields schreef:Dat hebben jullie allebei snel gedaan dan.ellen en de birmanen schreef:dank je voor het compliment, ik heb ze alleen maar gemaakt en uitgezocht. daarna door gestuurd naar de webmaster en hij heeft ze op de site gezet.LongFields schreef:Dat heb je snel gedaan Ellen, mooie foto's!
ellen![]()
Mogen de foto's gebruikt worden op FB en eventueel hier?
ellen