sjm schreef:Onze katten doen aan protestpoepen. De hufters.
Als ze naar binnen moeten en dat zelf nog niet bedacht hadden gaan ze poepen. Als ze niet naar buiten mogen terwijl ze dat wel willen gaan ze poepen. Naaistreken zijn het. Wel op de kattenbak gelukkig. Met hun kop eruit, ze kijken ons aan als ze het doen.
Geen idee of Malou dat nu ook doet natuurlijk. Wel vreemd gedrag.
Koos doet dat ook hahahaha. En dan heul vuil kijken vanaf die kattenbak hé
sbientje schreef:misschien was het sprongetje net genoeg om de sluizen te doen doorbreken? Ik geloof niet zo in protestplassen eigenlijk, heb t althans nog nooit gezien.
Ik geef pom altijd 10 brokjes als karel extra krijgt, is zij ook weer blij

Het was ook wel een grote plas (uiteraard

). Maar het sprongetje was niet de trigger. Ze sprong op de bank om daar nog 2 kruimels van mijn broodje te eten en vervolgens ging ze plassen. Ik hoop maar dat het niet uit protest was, want dan ben ik mooi nat
Ik zal haar in het vervolg ook maar een ieniemienieietsjepietsje geven als Shib wat krijgt, gewoon voor de zekerheid.
metav schreef:
Dat is protest omdat je dat mooie mandje enzo hebt weggegeven
Ze is gewoon heel boos nu
Jij.Bent.Echt.Heel.Gemeen
runninggirl schreef:Markeert ze ook buiten?
Jura gaat na stress altijd piesen. Dat is wel altijd buiten maar toch, ik vraag me af of dat voor haar gewoon een manier is om spanning kwijt te raken.
Ze markeert inderdaad wel, niet extreem veel en ze tilt er nog net geen poot bij op.
Met spanning bedoel je dan meer het "hé dit is raar, normaal krijgen we allebei eten en nu niet. ik snap het niet, help!" idee?
Het zou natuurlijk kunnen, denk dat als het dat is ik dat de komende weken wel duidelijk krijg.
Alleen als ze dan in het vervolg alleen op de poef piest in plaats van precies op de naad van de poef en de bank waardoor alles er ook nog lekker tussendoor loopt, zou ik dat toch wel heel prettig vinden