Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.
Op 7 juli komt een vlucht aan waarbij een box en 2 tassenhonden (dus kleine hondjes mee kunnen). De opvanggezinnen zitten aardig vol dus mocht iemand denken, ik heb lekker zomervakantie ik heb wel tijd/zin neem vooral contact op met de stichting.
Hier meer info over opvangen: http://www.animalinneed.com/helpen/opvanggezinnen
Hier is contactinfo: http://www.animalinneed.com/contact/contact
Dit zijn wat kleine hondjes uit het asiel die mogelijk mee zouden kunnen:
Miquel 6468
pup van 3,5 maand
york teefje van 3 jaar, ze staat nog niet op de site
Oooh Snupy of Laky, ga haast twijfelen of het niet kan hier. Die zullen namelijk vast zo een huisje vinden eenmaal in NL en maar heel kort opvang nodig hebben..
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Ze hebben net een stuk of 8 yorkies gekregen in het asiel daar zal vast een reutje tussen zitten die zijn nog niet reiskaar maar je kunt altijd kijken/informeren als je echt wilt. De york van de foto heeft inmiddels opvang.
De meeste van bovenstaande honden hebben wel opvang (behalve de recent gedumpte yorken dan). Maar er zijn zoveel honden/pups gedumpt weer dat opvanggezinnen wel erg nodig blijven. Veel opvanggezinnen gaan nu ook op vakantie wat aan de ene kant een beetje jammer is omdat er nu juist veel vluchten te vinden zijn.
Dus mocht iemand tijd over hebben in de zomervakantie..
Mary O schreef:Ach de tweede (pup 3,5 maand) net Dana. Ik kon hem/haar niet vinden, waarschijnlijk maar goed ook.
Ja deze tijd is opvang altijd moeilijker te vinden vanwege de vakantie.
En dat is inderdaad jammer omdat er meer vluchten zijn nu en er ook vaak meer honden gedumpt worden rond deze tijd.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.