Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

"Wandelen" met Zahra de Saluki - Vraag p2.

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Manuma
Zeer actief

Re: "Wandelen" met Zahra de Saluki - Vraag p2.

Ongelezen bericht door Manuma »

Manu is een goede puppenbroer maar het is wel heel ver weg :( Pups zijn altijd weg van hem al speelt hij niet echt met ze.
Is het trouwens niet juist goed haar al vroeg los te laten lopen? Ik dacht dat hier veel te lezen.
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

Manuma schreef:Manu is een goede puppenbroer maar het is wel heel ver weg :( Pups zijn altijd weg van hem al speelt hij niet echt met ze.
Is het trouwens niet juist goed haar al vroeg los te laten lopen? Ik dacht dat hier veel te lezen.
Dat is wel mijn bedoeling hoor, meteen loslopen. Maar ik weet natuurlijk nog totaal niet hoe ze daarop gaat reageren, laat staan als er een andere hond bij is.
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

sjm schreef:
Manuma schreef:Manu is een goede puppenbroer maar het is wel heel ver weg :( Pups zijn altijd weg van hem al speelt hij niet echt met ze.
Dat is wel mijn bedoeling hoor, meteen loslopen. Maar ik weet natuurlijk nog totaal niet hoe ze daarop gaat reageren, laat staan als er een andere hond bij is.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoor, ik heb het wel gedaan maar dat zegt niets :F:

Het is wel lang wachten trouwens, is ze er al bijna? :hmmm:
sjm
Zeer actief

Manuma schreef:
sjm schreef:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoor, ik heb het wel gedaan maar dat zegt niets :F:

Het is wel lang wachten trouwens, is ze er al bijna? :hmmm:
Praat me er niet van. :schrik: :schrik: :schrik: :jank: :jank:

Nog iets minder dan 3 weken wachten. 23 juli halen we d'r op. :jank:
sjm
Zeer actief

Ik heb alvast een aantal mensen gepb't voor een afspraak! :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”