Is het trouwens niet juist goed haar al vroeg los te laten lopen? Ik dacht dat hier veel te lezen.
Moderator: moderatorteam
Dat is wel mijn bedoeling hoor, meteen loslopen. Maar ik weet natuurlijk nog totaal niet hoe ze daarop gaat reageren, laat staan als er een andere hond bij is.Manuma schreef:Manu is een goede puppenbroer maar het is wel heel ver wegPups zijn altijd weg van hem al speelt hij niet echt met ze.
Is het trouwens niet juist goed haar al vroeg los te laten lopen? Ik dacht dat hier veel te lezen.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoor, ik heb het wel gedaan maar dat zegt nietssjm schreef:Dat is wel mijn bedoeling hoor, meteen loslopen. Maar ik weet natuurlijk nog totaal niet hoe ze daarop gaat reageren, laat staan als er een andere hond bij is.Manuma schreef:Manu is een goede puppenbroer maar het is wel heel ver wegPups zijn altijd weg van hem al speelt hij niet echt met ze.
Praat me er niet van.Manuma schreef:Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoor, ik heb het wel gedaan maar dat zegt nietssjm schreef:Dat is wel mijn bedoeling hoor, meteen loslopen. Maar ik weet natuurlijk nog totaal niet hoe ze daarop gaat reageren, laat staan als er een andere hond bij is.Manuma schreef:Manu is een goede puppenbroer maar het is wel heel ver wegPups zijn altijd weg van hem al speelt hij niet echt met ze.
Het is wel lang wachten trouwens, is ze er al bijna?