Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verlatingsangst en verhuizing
Moderator: moderatorteam
- Mina2006
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Maltezer kruising (samenwonend met een border collie kruising)
- Aantal honden: 2
Re: Verlatingsangst en verhuizing
Mag ik vragen welk appje dat was? En kan deze ook opnemen (beeld)? Anders koop ik toch een cameratje, op groupon heb je niet erg dure geloof ik haha.
Bedankt voor de tip! Erg nuttig haha.
Bedankt voor de tip! Erg nuttig haha.

9,5 jaar
- sternentänzerin
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Android of Iphone?
Anders ff google gebruiken, er zijn ook gratis versies die niet eens gek werken via webcam met een livestream.
Anders ff google gebruiken, er zijn ook gratis versies die niet eens gek werken via webcam met een livestream.
...; We will never surrender Winston Churchill
- Mina2006
- Zeer actief
- sternentänzerin
- Zeer actief
De app genaamd hond monitor had goede recensies en de mogelijkheid 'terug te praten' geloof ik.Mina2006 schreef:Iphone, ik zal eens kijken in de appstore en googlen
...; We will never surrender Winston Churchill
- Mina2006
- Zeer actief
Ik heb er eentje gevonden, straks thuis (nu bij mn ouders) even proberen, ik moet dan verbinding maken met mijn laptop. Was gratis.
EpocCam heet het haha.
EpocCam heet het haha.

9,5 jaar
- Simone-H
- Zeer actief
Ik gebruik de app op mijn i-pad.
Hij heet Pet Monitor.
Ziet eruit met een blauw/groene achtergrond en hondepootafdruk op de voorgrond. Een klein meisjesportretje ernaast. Hij was de eerste 30min, gratis om uit te proberen, daarna kon ik hem voor 3.99 euro kopen.
Ik vond het mooie ervan dat als ik wegga het geluid wordt opgenomen zodat ik dat later terug kan zien. Met de tijd erbij dat er geluid is waargenomen. Er komen dan kleine witte blokjes, meer geluid meer blokjes. Veel geluid, rode blokjes.
Dit is voor mij belangrijk omdat mijn buurman klaagt en ik moet weten of het echt zo is.
Ben je gewoon thuis kan je zien wat je hondje doet. Ook zonder klagende buurman leuk om te zien.
Hij heet Pet Monitor.
Ziet eruit met een blauw/groene achtergrond en hondepootafdruk op de voorgrond. Een klein meisjesportretje ernaast. Hij was de eerste 30min, gratis om uit te proberen, daarna kon ik hem voor 3.99 euro kopen.
Ik vond het mooie ervan dat als ik wegga het geluid wordt opgenomen zodat ik dat later terug kan zien. Met de tijd erbij dat er geluid is waargenomen. Er komen dan kleine witte blokjes, meer geluid meer blokjes. Veel geluid, rode blokjes.
Dit is voor mij belangrijk omdat mijn buurman klaagt en ik moet weten of het echt zo is.
Ben je gewoon thuis kan je zien wat je hondje doet. Ook zonder klagende buurman leuk om te zien.
Verander wat je niet kunt accepteren
Accepteer wat je niet kunt veranderen
Accepteer wat je niet kunt veranderen
- Mina2006
- Zeer actief
Werkt voor mij niet, aangezien je 2 apparaten moet hebben (geen laptop) en die heb ik niet helaas.Simone-H schreef:Ik gebruik de app op mijn i-pad.
Hij heet Pet Monitor.
Ik kijk nog wel
Edit:
Ik heb deze besteld:
https://www.bol.com/nl/p/dashcam-dashbo ... 041215130/
Later (of tussendoor gewoon) ook nog handig namelijk voor andere dingen, zoals in de auto of trainingen met Mina filmen

9,5 jaar