Ik heb haar dus voor ieders veiligheid maar een stukje aangelijnd gehouden.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jouw wandeling op film
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Jouw wandeling op film

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- *Skye*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Leuke filmpjes Lemuria, leuk om naar jouw gebabbel te luisteren 

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Bedankt! Ja ze is erg snel, ik ben ook kapot na een avond behendigheid.Manuma schreef:Wat is ze volwassen_Leonie schreef:Ayleen met de bal:![]()
Hoe ze een rondje draait op het begin, waar die bal is
Ze is trouwens snel zeg!

Leuke filmpjes allemaal: teveel om op te reageren maar erg leuk om te zien vind ik. Krijg je toch weer een ander beeld van honden, bewegend ipv op de foto.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Herkenbaar marian*! Wat handig ook, die witte pluim aan Kiki's staart, daar is ze in de bosjes goed mee te volgen 

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Daar is ie ooit ook voor bedacht.DeDiana schreef:Herkenbaar marian*! Wat handig ook, die witte pluim aan Kiki's staart, daar is ze in de bosjes goed mee te volgen

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Ik vind het verschil ook leuk om te zien en zou me doodongerust maken als Kiki geen belangstelling voor het bos zou hebben en uit zichzelf braaf bij me zou lopen.Heavy schreef:Leuke filmpjes weer . Als ik die jachthonden in een bos zie dan denk ik dat het wel heel leuk hersenwerk voor ze is . Best raar om te bedenken dat alles wat ze zien en horen en ruiken en voelen ook in mijn bos zit en gewoon genegeerd wordt door mijn honden .

-
- Zeer actief
Ik moest daar ook erg aan wennen met Cody. Die doet ook niet zoveel met luchtjes. De eerste keer dat Uma als een bezetene op konijnen reageerde stond Cody zijn poten op Uma's hoofd te meppen: spelen, spelen, spelenHeavy schreef:Leuke filmpjes weer . Als ik die jachthonden in een bos zie dan denk ik dat het wel heel leuk hersenwerk voor ze is . Best raar om te bedenken dat alles wat ze zien en horen en ruiken en voelen ook in mijn bos zit en gewoon genegeerd wordt door mijn honden .

- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Ja, begrijpelijk. Toen Amy nog ziek was, liep ze ook keurig bij me en ging helemaal niet zelfstandig op pad. Ze zat toen heel erg aan mij vastgeplakt. Maar hoe beter ze zich fysiek voelde en hoe zelfzekerder ze werd, hoe meer ruimte ze ging nemen en toen kwamen de ware instincten naar boven. Ik zou me dus ook direct zorgen maken als ze ineens geen interesse meer zou hebben in spoortjes, geluiden en alles wat zij in het bos ziet gebeuren.marian* schreef:Ik vind het verschil ook leuk om te zien en zou me doodongerust maken als Kiki geen belangstelling voor het bos zou hebben en uit zichzelf braaf bij me zou lopen.Heavy schreef:Leuke filmpjes weer . Als ik die jachthonden in een bos zie dan denk ik dat het wel heel leuk hersenwerk voor ze is . Best raar om te bedenken dat alles wat ze zien en horen en ruiken en voelen ook in mijn bos zit en gewoon genegeerd wordt door mijn honden .
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Die filmpjes van Lemuria, leuk zeg 

-
- Zeer actief
Echt super leuk om die twee samen te zien.Lemuria schreef:Hier een stukje van mijn wandeling. Ik babbel, zet het geluid maar uit anders![]()
Stukje aangelijnd, eigenlijk altijd maximaal zo'n 5 minuten, dus supernetjes doen ze het meestal nietOverigens luisterden ze deze wandeling sowieso bijster slecht, waarschijnlijk omdat ik met die telefoon zat te klooien
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=FBnfKe2kPZA
Ennnn los!
https://www.youtube.com/watch?v=ET_pHmmPzAo
Typisch weer![]()
https://www.youtube.com/watch?v=quFfi8Tccjw
De koei'n. "Oeh. D'r staat geen stroom op.". Normaal wel dusZe glipte er zo tussendoor.
https://www.youtube.com/watch?v=XUmRY4NRL6s
https://www.youtube.com/watch?v=7EXJSieiT4c
Op de parkeerplaats was een stel tegen elkaar aan het viswijven, vandaar dat Izzy opeens gespannen was
https://www.youtube.com/watch?v=QCKoCJIaiYc

Prettige stem heb je ook om naar te luisteren! Echt leuke filmpjes. Ik vind Sofi'tje zo leuk..

-
- Zeer actief
Even een bijlees vanaf pagina 9. Zo leuk om alle honden "levend" te zien.
@ Arline: Haha, die tak die Fen? meeneemt. Wat zijn ze lekker samen bezig zeg. Mooi wandelgebied ook!
@ korthaar: Dat ze zo de zee inrent zeg. Jeetje.
Ze is wel erg enthousiast!
@ Shibby: Dat koppie van Malou
Wat doet ze het al goed zeg!
@ Bishy: Wat loopt Dex lekker relaxt mee. Heerlijk om zo samen met je hond te fietsen.
@ DeDiana: Hoe Mila kijkt tot jij "Neem maar mee" zegt.
Wat is zij leuk zeg.
Amos z'n poging in het water.
@ Fotogravinnetje: Wat springt hij steeds dapper het water in. En "shake".
@ marian*: Wat gaat ze braaf voor je zitten.
Mooi hondje.
@ billy: Wat een actievelingen.
Super leuk om te zien. Mooie hondjes. Vooral hoe de bonte zit te wachten, zo schattig
@ Nerazi: Ohhh jouw stel is zo leuk! Ze spelen echt super leuk samen.
@ Malinois: Hahaha, hoe ze achter elkaar aanrennen. Heerlijk!
@ Dees en Maylo: Op de een of andere manier doet jouw filmpje het steeds niet bij mij. Ik kan maar een klein stukje zien en dan moet hij steeds laden.
@ Heavy: Zo leuk om een andere Schapendoes te zien.
Ze zijn leuk samen. Gekke Jip, zo te rollen.
@ Brigitte: Katniss is echt super relaxt zeg. Je zou bijna zeggen dat ze al oud is, zo rustig als ze loopt.
Volgens mij is het echt een leuk meisje!
@ Niika88: Elba lijkt zo klein zeg, haha. Je kunt je beeld trouwens beter "liggend" doen, dan krijg je ze er makkelijker op.
@ _Leonie: Wat is Ayleen toch een mooi meisje. En meteen in volle vaart! Leuk! Die snoepjes vangen.
@ _Jules_: Pittig ding die Ivy.
Haha. Chester komt er bedropen af.
@ Hylos: Hij wandelt mooi rustig en let veel op jou! Mooi om te zien hoe erg jullie gegroeid zijn zeg!
@ wolvster: Wat doet Murdock het goed, ook met die hond die hij tegen komt. Mooi!
@ sbientje: Lol, ook gewoon bijna óp je gaan liggen rollen. Gekke hond. En allebei hun oortje om geflapt hahaha. Hij vermaakt zich heerlijk zeg !
@ Habibi: Wat handig dat ze 'm geeft.
Leuk hondje is het!
@ Mieke-Navajo: Oh lief
Vol overgave zelf vasthouden.
@ samantha: Wat doet Macho dat keurig. Ik vind die andere 2 maar opdringerig..
@ Manuma: Ahh cody
Die irritante kleine keffertjes ook altijd.
@ Lemuria: Die had al een privé reactie gehad omdat ik die net als eerste keek.
Zo, bij. Nu ff filmpje van gister uploaden.
@ Arline: Haha, die tak die Fen? meeneemt. Wat zijn ze lekker samen bezig zeg. Mooi wandelgebied ook!
@ korthaar: Dat ze zo de zee inrent zeg. Jeetje.

@ Shibby: Dat koppie van Malou

@ Bishy: Wat loopt Dex lekker relaxt mee. Heerlijk om zo samen met je hond te fietsen.
@ DeDiana: Hoe Mila kijkt tot jij "Neem maar mee" zegt.

@ Fotogravinnetje: Wat springt hij steeds dapper het water in. En "shake".

@ marian*: Wat gaat ze braaf voor je zitten.

@ billy: Wat een actievelingen.

@ Nerazi: Ohhh jouw stel is zo leuk! Ze spelen echt super leuk samen.
@ Malinois: Hahaha, hoe ze achter elkaar aanrennen. Heerlijk!
@ Dees en Maylo: Op de een of andere manier doet jouw filmpje het steeds niet bij mij. Ik kan maar een klein stukje zien en dan moet hij steeds laden.
@ Heavy: Zo leuk om een andere Schapendoes te zien.

@ Brigitte: Katniss is echt super relaxt zeg. Je zou bijna zeggen dat ze al oud is, zo rustig als ze loopt.

@ Niika88: Elba lijkt zo klein zeg, haha. Je kunt je beeld trouwens beter "liggend" doen, dan krijg je ze er makkelijker op.

@ _Leonie: Wat is Ayleen toch een mooi meisje. En meteen in volle vaart! Leuk! Die snoepjes vangen.

@ _Jules_: Pittig ding die Ivy.

@ Hylos: Hij wandelt mooi rustig en let veel op jou! Mooi om te zien hoe erg jullie gegroeid zijn zeg!
@ wolvster: Wat doet Murdock het goed, ook met die hond die hij tegen komt. Mooi!
@ sbientje: Lol, ook gewoon bijna óp je gaan liggen rollen. Gekke hond. En allebei hun oortje om geflapt hahaha. Hij vermaakt zich heerlijk zeg !
@ Habibi: Wat handig dat ze 'm geeft.

@ Mieke-Navajo: Oh lief

@ samantha: Wat doet Macho dat keurig. Ik vind die andere 2 maar opdringerig..
@ Manuma: Ahh cody

@ Lemuria: Die had al een privé reactie gehad omdat ik die net als eerste keek.

Zo, bij. Nu ff filmpje van gister uploaden.
-
- Zeer actief
Ik ben net weer op adem gekomen van je filmpje met de koeienLemuria schreef:Hier een stukje van mijn wandeling. Ik babbel, zet het geluid maar uit anders![]()
Stukje aangelijnd, eigenlijk altijd maximaal zo'n 5 minuten, dus supernetjes doen ze het meestal nietOverigens luisterden ze deze wandeling sowieso bijster slecht, waarschijnlijk omdat ik met die telefoon zat te klooien
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=FBnfKe2kPZA
Ennnn los!
https://www.youtube.com/watch?v=ET_pHmmPzAo
Typisch weer![]()
https://www.youtube.com/watch?v=quFfi8Tccjw
De koei'n. "Oeh. D'r staat geen stroom op.". Normaal wel dusZe glipte er zo tussendoor.
https://www.youtube.com/watch?v=XUmRY4NRL6s
https://www.youtube.com/watch?v=7EXJSieiT4c
Op de parkeerplaats was een stel tegen elkaar aan het viswijven, vandaar dat Izzy opeens gespannen was
https://www.youtube.com/watch?v=QCKoCJIaiYc

Wat een heerlijk duo heb je! Dat bekkie van Sofi, echt zoet

@ Nerazi, wat fijn! Ik kan me inderdaad voorstellen dat ze Enzi af en toe open haait haha! Hoe zij spelen is wel heerlijk om te zien zeg!
-
- Zeer actief
Cody is laatste tijd wat angstiger dan normaal dus ik vond het tijd dat ik hem weer alleen mee zou nemen.
Hier komen we net het strand op. Probeer maar eens niet zenuwachtig te worden van die hond. Hij neemt afstand, wil toch weer terugkomen, neemt afstand, tongelen, hijgen, stress stress. Ik vind het altijd zo naar om hem zo te zien maar het is echt een stukje waar we doorheen moeten.
Toen kwamen we 2 paarden tegen en mensen die boten aan het verslepen waren
Hier zie je mooi zijn reactie als hij iets echt eng vindt
En als we dan samen even in het zand storten tovert hij die spanning om tot een spelletje graven
Het was geen fijne wandeling voor hem helaas maar we gaan maar even door met oefenen.. ik drong nu ook totaal niet door met de clicker.
Hier komen we net het strand op. Probeer maar eens niet zenuwachtig te worden van die hond. Hij neemt afstand, wil toch weer terugkomen, neemt afstand, tongelen, hijgen, stress stress. Ik vind het altijd zo naar om hem zo te zien maar het is echt een stukje waar we doorheen moeten.
En als we dan samen even in het zand storten tovert hij die spanning om tot een spelletje graven

Het was geen fijne wandeling voor hem helaas maar we gaan maar even door met oefenen.. ik drong nu ook totaal niet door met de clicker.
-
- Zeer actief
Hier een stukje dat ze netjes bij ons moeten lopen. Normaal lopen ze voor ons uit en hier willen ze steeds op het schelpenpadje naast ons gaan lopen, maar dat is een fietspad dus we hebben ze de vorige keer "op het zand" aangeleerd en nu lopen ze zo netjes bij ons.
Wat zijn het ook knappe mormels.
En daarna lekker racen! Fietspad is weg dus ze kunnen weer. Man ging ff "Kijken of er wat aankomt" dan racen de hondjes altijd keihard heen en weer tussen ons.
En een stukje gewoon wandelen, toen was m'n telefoon leeg. Klote Apple.
En op het laatst zie je Isa nog weer lekker met d'r poot omhoog markeren. Je ziet geen verschil tussen beide, ze markeren allebei de hele tijd.

En daarna lekker racen! Fietspad is weg dus ze kunnen weer. Man ging ff "Kijken of er wat aankomt" dan racen de hondjes altijd keihard heen en weer tussen ons.

En een stukje gewoon wandelen, toen was m'n telefoon leeg. Klote Apple.

-
- Zeer actief
Op dat tweede stukje kan ik me wel voorstellen dat honden hen aanzien voor konijnensjm schreef:Hier een stukje dat ze netjes bij ons moeten lopen. Normaal lopen ze voor ons uit en hier willen ze steeds op het schelpenpadje naast ons gaan lopen, maar dat is een fietspad dus we hebben ze de vorige keer "op het zand" aangeleerd en nu lopen ze zo netjes bij ons.Wat zijn het ook knappe mormels.
En daarna lekker racen! Fietspad is weg dus ze kunnen weer. Man ging ff "Kijken of er wat aankomt" dan racen de hondjes altijd keihard heen en weer tussen ons.![]()
En een stukje gewoon wandelen, toen was m'n telefoon leeg. Klote Apple.En op het laatst zie je Isa nog weer lekker met d'r poot omhoog markeren. Je ziet geen verschil tussen beide, ze markeren allebei de hele tijd.
![]()
![]()

Wat zijn ze braaf met meelopen naast je zeg!
En wat een donkere wolken bij jullie

-
- Zeer actief
Haha, ja. Als ze zo in de verte racen zijn het net konijntjes idd.Manuma schreef:Op dat tweede stukje kan ik me wel voorstellen dat honden hen aanzien voor konijnensjm schreef:Hier een stukje dat ze netjes bij ons moeten lopen. Normaal lopen ze voor ons uit en hier willen ze steeds op het schelpenpadje naast ons gaan lopen, maar dat is een fietspad dus we hebben ze de vorige keer "op het zand" aangeleerd en nu lopen ze zo netjes bij ons.Wat zijn het ook knappe mormels.
En daarna lekker racen! Fietspad is weg dus ze kunnen weer. Man ging ff "Kijken of er wat aankomt" dan racen de hondjes altijd keihard heen en weer tussen ons.![]()
En een stukje gewoon wandelen, toen was m'n telefoon leeg. Klote Apple.En op het laatst zie je Isa nog weer lekker met d'r poot omhoog markeren. Je ziet geen verschil tussen beide, ze markeren allebei de hele tijd.
![]()
![]()
Ik denk dat Uma gelijk in de jachtstand zou schieten tot ze dichterbij zou komen. Die witte pluisbilletjes als ze zo racen
![]()
Wat zijn ze braaf met meelopen naast je zeg!
En wat een donkere wolken bij jullieWel een prachtig stuk!

Ze kunnen wel braaf zijn, soms.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie, kruising, middenslag keeshond
- Aantal honden: 3
Kijk ze gaan dansjm schreef:Hier een stukje dat ze netjes bij ons moeten lopen. Normaal lopen ze voor ons uit en hier willen ze steeds op het schelpenpadje naast ons gaan lopen, maar dat is een fietspad dus we hebben ze de vorige keer "op het zand" aangeleerd en nu lopen ze zo netjes bij ons.Wat zijn het ook knappe mormels.
![]()
![]()

-
- Zeer actief
Oh, CodyManuma schreef:Cody is laatste tijd wat angstiger dan normaal dus ik vond het tijd dat ik hem weer alleen mee zou nemen.

En hoe hij aan het graven is.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie, kruising, middenslag keeshond
- Aantal honden: 3
Vanmorgen vroeg een rondje gaan fietsen, Juna wil altijd lekker vaart maken, die vind het heerlijk om te trekken. Sem mag heel sporadisch dan ook eens een keertje mee

-
- Zeer actief
Haha, het duurde ff voor ik doorhad dat die witte vlek die af en toe voorbij kwam Sem was.mirriejj schreef:Vanmorgen vroeg een rondje gaan fietsen, Juna wil altijd lekker vaart maken, die vind het heerlijk om te trekken. Sem mag heel sporadisch dan ook eens een keertje mee![]()

-
- Zeer actief
Haha schutkleuren, ziet die mini´s bijna niet op het zandsjm schreef:Hier een stukje dat ze netjes bij ons moeten lopen. Normaal lopen ze voor ons uit en hier willen ze steeds op het schelpenpadje naast ons gaan lopen, maar dat is een fietspad dus we hebben ze de vorige keer "op het zand" aangeleerd en nu lopen ze zo netjes bij ons.Wat zijn het ook knappe mormels.
![]()
![]()

-
- Zeer actief
Klopt, vooral Sammy niet. Als Sammy aan komt rennen zie je gewoon 3 zwarte stipjes aan komen rennen._Jules_ schreef:Haha schutkleuren, ziet die mini´s bijna niet op het zandsjm schreef:Hier een stukje dat ze netjes bij ons moeten lopen. Normaal lopen ze voor ons uit en hier willen ze steeds op het schelpenpadje naast ons gaan lopen, maar dat is een fietspad dus we hebben ze de vorige keer "op het zand" aangeleerd en nu lopen ze zo netjes bij ons.Wat zijn het ook knappe mormels.
![]()
![]()

-
- Zeer actief
Eigenlijk heeft iedereen gewoon best brave hondjes..de slechte stukjes worden er zeker uitgeknipt 

-
- Zeer actief
Wacht maar tot ik Manu film op het strand tijdens een drukke avond_Jules_ schreef:Eigenlijk heeft iedereen gewoon best brave hondjes..de slechte stukjes worden er zeker uitgeknipt

-
- Zeer actief
Haha ja zo lijkt ze wel, maar Ivy is totaal geen pittige hond, juist veels te lief. Ze heeft maar een paar honden waar ze echt mee speelt, haar half zusje, vader en Chester. En daarmee speelt ze veel ruiger. Chester is ook zwaar verliefd op Ivy, dus die laat het allemaal maar toesjm schreef: @ _Jules_: Pittig ding die Ivy.Haha. Chester komt er bedropen af.
![]()

- Bishy
- Zeer actief
Je neemt een stoere herder, die zijn mannetje staat. Denk je. Want die gaat al huilen als z'n bal te ver weg drijft

- Bishy
- Zeer actief
Heerlijk tempo. En Leuke hondjes.mirriejj schreef:Vanmorgen vroeg een rondje gaan fietsen, Juna wil altijd lekker vaart maken, die vind het heerlijk om te trekken. Sem mag heel sporadisch dan ook eens een keertje mee![]()
-
- Zeer actief
Krijgen we straks allemaal filmpjes met de oeps momentenManuma schreef:Wacht maar tot ik Manu film op het strand tijdens een drukke avond_Jules_ schreef:Eigenlijk heeft iedereen gewoon best brave hondjes..de slechte stukjes worden er zeker uitgeknipt

- Bishy
- Zeer actief
Oh dacht al wanneer gaat hij de sloot inwolvster schreef:Een kort filmpje van het p&p rondje van net. We kwamen een oud Markiesje achtig hondje tegen.
Ik heb even staan kletsen met de eigenaresse en het filmen gepauzeerd.
Oh deze sloot gaat Murdock niet in omdat hij de kant te hoog vindt.

Charlie en z'n modderbad

Wat lopen ze netjes mee sjm! En je loopt zelf ook gewoon stevig door.
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Bishy schreef:Je neemt een stoere herder, die zijn mannetje staat. Denk je. Want die gaat al huilen als z'n bal te ver weg drijft![]()

Leuke filmpjes van sjm, zo zie ik chihuahua's helaas bijna nooit