Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

goed pension/ adres gezocht

Hier kan hulp gevraagd worden voor opvang van je hond ( of een hond waar je nauw bij betrokken bent ) bijvoorbeeld voor vakantie, werk, ziekte, noodopvang etc.

Moderator: moderatorteam

Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

goed pension/ adres gezocht

Ongelezen bericht door Podenji »

Voor mijn 6 stuks tuig, zoek ik een goed pension/ adres voor een lang weekend ergens in augustus of als dat niet kan voor een later tijdstip ergens dit jaar.

het gaat om 5 podencos ibicencos waarvan twee intacte reuen en 1 intacte teef, varierend in de leeftijden van 13, 9, 9 , 4 en 1 jaar oud en om 1 basenji reu ( gecastreerd ) van 11 jaar oud.

Mijn huidige opvangadres is er helaas mee gestopt.

Ze hoeven ook niet perse allemaal bij elkaar. Het liefste in de omgeving van Emmen, maar ik wil ook best een stuk verder rijden voor het juiste adres ( voor de vorige moest ik ook ruim een uur rijden )

Omheinde speelvelden en enige kennis van deze rassen + extra respect voor de oudjes is een must uiteraard.
en het zou ook fijn zijn als betreffend adres niet al die onnodige inentingen zou eisen.

ben benieuwd of iemand wat weet :lol1:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Re: goed pension/ adres gezocht

Ongelezen bericht door crutz »

Minna al gevraagd? Weet dat ze ook vakantie opvang doet namelijk en is in de buurt.
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

crutz schreef:Minna al gevraagd? Weet dat ze ook vakantie opvang doet namelijk en is in de buurt.
uhh nee haha wist niet dat ze dat deed :ok:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Gimmick
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Gimmick »

En als Minna niet kan...

Is http://www.dierenpensionsuydenvelt.nl/ ook een optie. Er is veel mogelijk. Een kennis van me werkt daar het is van haar ouders. Hele kundige mensen!
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sas »

Gimmick schreef:En als Minna niet kan...

Is http://www.dierenpensionsuydenvelt.nl/ ook een optie. Er is veel mogelijk. Een kennis van me werkt daar het is van haar ouders. Hele kundige mensen!
wel alle entingen nodig
Afbeelding
Gimmick
Zeer actief

Sas schreef:

wel alle entingen nodig
Je kan overleggen of een titer bepaling voldoende is.
Gimmick mocht daar namelijk ook komen.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Podenji schreef:
crutz schreef:Minna al gevraagd? Weet dat ze ook vakantie opvang doet namelijk en is in de buurt.
uhh nee haha wist niet dat ze dat deed :ok:
Kleinschalig. Maar stuur m'n pupkopers er ook altijd heen. In september rijden ze vanuit Heerlen daarheen voor 3 weken vakantie opvang
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Bacchus zit in 1e Mond: http://www.vtsite.nl/bacchus/index.php

Of die hekken hoog genoeg zijn moet je even checken.
Ze accepteren titers.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Oehhhh voor de "probeer" zou ik weleens een weekend aan een Basenji willen snuffelen maar ik ben bang dat zolang Muis er is, ze daar niet zo'n zin in heeft :engel: :goeie: :(:
En dan zou die 'ouwe' van jou daar best geschikt voor zijn dacht ik zo, ik woon ook nog in de buurt...
Maar we zijn teveel van huis voor logeetjes, vind ik. Muis doet het er meer dan dikke prima op, maar ik vind het niet fair naar een logeetje toe en ik doe Muis er ook echt geen plezier mee...

Maar als de koninging er niet meer is, ergens in de hele verre toekomst, dan hou ik me aanbevolen :E:
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

Jaap ken ik wel, ik ga daar ook maar eens kijken :ok:
Podenji
Zeer actief
Contacteer:

mercedes2803 schreef:Oehhhh voor de "probeer" zou ik weleens een weekend aan een Basenji willen snuffelen maar ik ben bang dat zolang Muis er is, ze daar niet zo'n zin in heeft :engel: :goeie: :(:
En dan zou die 'ouwe' van jou daar best geschikt voor zijn dacht ik zo, ik woon ook nog in de buurt...
Maar we zijn teveel van huis voor logeetjes, vind ik. Muis doet het er meer dan dikke prima op, maar ik vind het niet fair naar een logeetje toe en ik doe Muis er ook echt geen plezier mee...

Maar als de koninging er niet meer is, ergens in de hele verre toekomst, dan hou ik me aanbevolen :E:
Jenson kan denk ik wel met Muis overweg hoor, en Solar heeft poep aan een andere hond zolang ze maar niet opdringerig worden :lol1:

Ik denk alleen dat Muis , Solar wel zal overleven, al weet ik eigenlijk niet hoe oud Muis is en Solar is nog lang niet van plan om dood te gaan :I:

en alleen thuis blijven is ze gewend, maar ja dan is ze in haar eigen huis natuurlijk, Solar ging eerder ook wel mee naar kantoor maar dat wil ze niet meer.
Gimmick
Zeer actief

Podenji schreef:

Jaap ken ik wel, ik ga daar ook maar eens kijken :ok:
Zou ik doen... Judith (zijn dochter) is de fokker van Gentle.
En Gimmick was daar toen ook welkom inclusief haar gebruiksaanwijzing ter grootte van een 13 delige enceclopedie
Plaats reactie

Terug naar “Tijdelijke opvang gevraagd !”