Nanna schreef:dagmar88 schreef:Nanna schreef:
Ook zo'n goed idee om je valse joekel mee te nemen naar een camping, notabene

K zei het laatst toch al, doen die moffen zo ongeveer standaard; hun onopgevoede kutjoekel gezellig meenemen op vakantie en hier losgooien.
Want hé, hier kan en mag alles

Nou, hij was niet los. Hij brák los. Maar dan nog. Je gaat gewoon NIET je onbetrouwbare hond meenemen op een camping. Dat is de consequentie van het willen van een rotzak. Die douw je maar mooi in een pension.
Ik hoor nu trouwens al stemmetjes van "de kinderen zullen die hond wel gepest hebben"

Alsof het dan een vrijbrief is.
nou zal ik niet zeggen dat ze hem gepest hebben maar ik zie regelmatig aan mijn niet valse joekel herderkruising wat spelende kinderen kunnen losmaken bij zo'n hond en zij moet zich ook echt inhouden niet in handjes te gaan happen en op te springen.
En er zit echt geen greintje kwaad in haar.
Ik vind het wel onverstandig om zo'n hond zonder toezicht zo te laten liggen dat ie zich blijkbaar enorm heeft kunnen opwinden en nee ik zeg niet dat ik het begrijp of goedkeur maar ik zie het wel gebeuren(ook bij mijn eigen honden als ik niet ingrijp, al zal dat minder heftig zijn).
Maar goed, ik zou nooit op een camping gaan zitten met een hond die zich daar zo over op zou naaien.
Ik zou helemaal niet op een camping gaan zitten