Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zoek er maar 1 uit

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Rocco
Zeer actief
Aantal honden: 2

Zoek er maar 1 uit

Ongelezen bericht door Rocco »

Zo maar ff een dierenasiel opgezocht in onze hoofdstad en welk type honden zullen daar nu over het algemeen zitten
O ja kunnen over het algemeen niet met honden maar zijn wel dol op snoep. :slaap: Ik vind het wel triest maar geen verassing, dit zal wel het algemene beeld zijn in overige dierenasiels vrees ik

http://www.doamsterdam.nl/intro_asiel_onze_honden.htm
kipo
Zeer actief

Re: Zoek er maar 1 uit

Ongelezen bericht door kipo »

Ben je nu op missie voir een nieuwe RAD? Want dan zit je hier verkeerd.
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Pas op, straks vind je het wiel ook nog opnieuw uit :80:

Wat is nou eigenlijk jouw doel op dit forum, behalve dit soort haatberichten posten?
Mina2006
Zeer actief
Mijn ras(sen): Maltezer kruising (samenwonend met een border collie kruising)

Ongelezen bericht door Mina2006 »

Haha die tongen, leuk :)
Afbeelding

9,5 jaar
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Nou doe mij Bommel dan maar, lijkt me een stuk leuker dan Sneeuw, misschien kan ik ruilen, Van Gils zou het zeker waarderen denk ik :I:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Rocco schreef:Zo maar ff een dierenasiel opgezocht in onze hoofdstad en welk type honden zullen daar nu over het algemeen zitten
O ja kunnen over het algemeen niet met honden maar zijn wel dol op snoep. :slaap: Ik vind het wel triest maar geen verassing, dit zal wel het algemene beeld zijn in overige dierenasiels vrees ik

Vertel eens wat nieuws.

Oooooh, diana, knap kind :I:
Marco88
Zeer actief
Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marco88 »

je ziet ook veel dat ze gewoon aggresief gedrag van vechthonden proberen aan de man te brengen onder het kopje, onzeker of bang.
Afbeelding
Cinnepin
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerenfox en border collie

Ongelezen bericht door Cinnepin »

Wat er ook gezegd wordt, het klopt wel.
Het merendeel in asiels is gewoon dit type hond. Kijk maar eens op een willekeurige site van een asiel.
Het zal niet voor allemaal gelden, maar ik vind het merendeel van dit type hond ook niet geschikt als huisdier.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Cinnepin schreef:Wat er ook gezegd wordt, het klopt wel.
Het merendeel in asiels is gewoon dit type hond. Kijk maar eens op een willekeurige site van een asiel.
Het zal niet voor allemaal gelden, maar ik vind het merendeel van dit type hond ook niet geschikt als huisdier.

Als huisdier :scratch:

Voor de nieuwkomertjes dan nog maar eens; de markt is verzadigd, een pup kun je overal vandaan plukken voor een prikkie, herplaatsers vaak gratis van marktplaats, wanneer ze volwassen worden blijken ze toch voor veel mensen niet geschikt en ook liefhebbers zitten meestal niet te wachten op een puber stafford waar je nog geen band mee hebt, niets geleerd heeft en misschien wel hard aangepakt is.
Ik hoef ook geen ongeleid projectiel van anderhalf jaar.
Sociale honden zonder extreme/specifieke karakters gaan als zoete broodjes.
De berghonden, bulldoggen, staffords, jack hussels en mechelse herders zijn vaak langzitters, omdat ze niet bij de gemiddelde baas die gewoon een leuk makkelijk hondje zoekt passen.
Er zijn wel asiels die ze met regelmaat plaatsen en die bovendien aan uitwisselingsprojecten doen, maar bepaalde asiels willen daar niet aan meewerken.
Cinnepin
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerenfox en border collie

Ongelezen bericht door Cinnepin »

Gelukkig staat er bij mijn zin ook : Ik vind.
Dat betekent dat het mijn mening is en het niet gelijk een feit maakt.
Tuurlijk zijn er mensen die er anders over denken en dat mag ook. Zolang die honden mij, mijn dierbaren en mijn dieren niet lastig vallen vind ik het prima als iemand er 1 heeft. Maar ik vind het merendeel gewoon niet geschikt als huisdier...teveel geklooi ermee.
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Cinnepin schreef:Gelukkig staat er bij mijn zin ook : Ik vind.
Dat betekent dat het mijn mening is en het niet gelijk een feit maakt.
Tuurlijk zijn er mensen die er anders over denken en dat mag ook. Zolang die honden mij, mijn dierbaren en mijn dieren niet lastig vallen vind ik het prima als iemand er 1 heeft. Maar ik vind het merendeel gewoon niet geschikt als huisdier...teveel geklooi ermee.

Dat je zegt wat jij vindt lijkt me nogal wiedes, ik vraag alleen te verduidelijken wát je precies vindt.
Mina2006
Zeer actief

Ze vindt dat dat type hond niet thuis hoort in een huis.
Dat zegt ze tenminste, maar ik zal het wel weer verkeerd begrepen hebben waarschijnlijk.
Afbeelding

9,5 jaar
dagmar88
Zeer actief

Mina2006 schreef:Ze vindt dat dat type hond niet thuis hoort in een huis.
Dat zegt ze tenminste, maar ik zal het wel weer verkeerd begrepen hebben waarschijnlijk.

:wink: Zo vatte ik het ook op hoor, vandaar de vraag.
Mina2006
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Mina2006 schreef:Ze vindt dat dat type hond niet thuis hoort in een huis.

:wink: Zo vatte ik het ook op hoor, vandaar de vraag.
Ze zal denk ik niet meer reageren, dus bij deze hebben we gewoon gelijk :mann:
Afbeelding

9,5 jaar
S@ndr@
Zeer actief

dus feitelijk zou ik mijn hond buiten op straat moeten gooien want hij is niet geschikt voor in huis :scratch: :blont: ik zal het hem voorstellen :LOL: denk dat hij het afwijst
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Als daar honden tussen zitten die al heel lang zitten te wachten op een geschikte baas die blijkbaar dun gezaaid zijn mogen ze van mij de spuit er in zetten.
Of teveel moeite kost om die in het dagelijkse leven op het padje te houden ook.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
korthaar
Zeer actief

Ongelezen bericht door korthaar »

Da's allemaal niks: een hond die niet los kan, alleen maar aan de lijn trekt en toch min. 2 uur per dag moet worden uitgelaten.
En daarnaast kun je er alleen maar mee naar buiten, als een ander zit te eten.
Gimmick
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Gimmick »

Zal ik doen ts wat fijn dat je zo'n goed hart hebt en je energie besteed aan het onder de aandacht brengen van deze asiel honden...

*sarcasme modus uit*
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Rocco
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rocco »

Ik ben blij dat er forum leden zo positief zijn over deze rassen die niets toevoegen maar het vechten / agressie in de genen zitten........ Blijkbaar hebben ze nog nooit een hond aan flarden zien scheuren ik heb meermalen zien gebeuren
ook diverse knok partijen met mijn eigen honden gehad met van die tokkies aan de riem. Ik hoop dat er snel weer een wet komt dat ze deze honden snel opruimen en een fok verbod krijgen wel zo verstandig. Ik geef mijn mening en kijk niet weg face it or not het is gewoon de realiteit asiels zitten er vol mee en dat is niet voor niks .... :slaap: :pffff:

De politiek correcte medemens is allemaal :blah: :blah: al die nonsens excuses..... :oohja:
Nederland zit er vol mee deze lutsers. :E:
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Rocco schreef:Ik ben blij dat er forum leden zo positief zijn over deze rassen die niets toevoegen maar het vechten / agressie in de genen zitten........ Blijkbaar hebben ze nog nooit een hond aan flarden zien scheuren ik heb meermalen zien gebeuren
ook diverse knok partijen met mijn eigen honden gehad met van die tokkies aan de riem. Ik hoop dat er snel weer een wet komt dat ze deze honden snel opruimen en een fok verbod krijgen wel zo verstandig. Ik geef mijn mening en kijk niet weg face it or not het is gewoon de realiteit asiels zitten er vol mee en dat is niet voor niks .... :slaap: :pffff:

De politiek correcte medemens is allemaal :blah: :blah: al die nonsens excuses..... :oohja:
Wat bazel je nou ??
Mijn/onze hond (Rottweiler) is zodanig uit elkaar gescheurd door een Stafford, dusdanig zwaar gewond dat we haar moesten laten inslapen. Nooit zal ik die horrornacht nog vergeten.
Maar ik ben absoluut tegen een nieuwe RAD wet of iets wat erop lijkt !!
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Rocco schreef: De politiek correcte medemens is allemaal :blah: :blah: al die nonsens excuses..... :oohja:

:LOL: Ben je de nog beperktere broer van wolfsblut?

Echt mega policor ja. Kom je mijn allerliefste meisje dan zelf even opruimen?

Afbeelding
Mina2006
Zeer actief

Rocco schreef:Ik ben blij dat er forum leden zo positief zijn over deze rassen die niets toevoegen maar het vechten / agressie in de genen zitten........ Blijkbaar hebben ze nog nooit een hond aan flarden zien scheuren ik heb meermalen zien gebeuren

Over welk ras hebben we het nou eigenlijk? De pitbull-achtige honden? Of de honden die het hoogste scoren op de bijtindex?

http://www.hondenclubdetrouwevriend.nl/ ... 3_2011.pdf

Pagina 14.
Afbeelding

9,5 jaar
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

dagmar88 schreef:
Rocco schreef: De politiek correcte medemens is allemaal :blah: :blah: al die nonsens excuses..... :oohja:

:LOL: Ben je de nog beperktere broer van wolfsblut?

Echt mega policor ja. Kom je mijn allerliefste meisje dan zelf even opruimen?

Afbeelding
Wat nou lief...zie toch hele gevaarlijke tandjes hoor, als je niet uit kijkt word je zo door dr verscheurd :pffff: :F:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Lizzie. schreef: Wat nou lief...zie toch hele gevaarlijke tandjes hoor, als je niet uit kijkt word je zo door dr verscheurd :pffff: :F:

:mrgreen: Zo lacht ze, met die twee debielige ondertandjes bloot.
T is geen gezicht.
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Rocco schreef: Ik geef mijn mening en kijk niet weg
Ik heb ook een mening. Over jou. Maar die zet ik ook niet op het forum. Er zijn van die dingen die je best mag denken maar niet zo nodig hoeft op te schrijven als je weet dat er sowieso niks mee gedaan wordt.
Lizzie.
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Lizzie. schreef: Wat nou lief...zie toch hele gevaarlijke tandjes hoor, als je niet uit kijkt word je zo door dr verscheurd :pffff: :F:

:mrgreen: Zo lacht ze, met die twee debielige ondertandjes bloot.
T is geen gezicht.
ik zou toch maar oppassen als ik jou was, want zo samen liggen is niet goed voor je ''lijderschap'' :mrgreen:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Lizzie. schreef:ik zou toch maar oppassen als ik jou was, want zo samen liggen is niet goed voor je ''lijderschap'' :mrgreen:

:engel: Ik had d'r natuurlijk met geweld op haar zij geworpen en met een tennisracket op afstand gehouden.
Ze was hier net weer calm & submissive.
Lizzie.
Zeer actief

:LOL: :LOL: :LOL:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Mijn verscheurend monster en ik, dat ik er mee over straat durf, je kunt wel zien dat ik met t angst zweet loop nog nooit een knokpartij met hem meegemaakt, hij heeft zelfs nog nooit lelijk gedaan, maar ik ontloop dan ook mensen zoals jij die het op een knokpartij aan laten komen :pffff:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

:80: Waar is je luipaardprint traningspak? En je nikes? Bontkraag?

Hier klopt iets niet :neenee:
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”