Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pfff sneu weer
Moderator: moderatorteam
- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
- Aantal honden: 3
Pfff sneu weer
Ik heb het ook maar gedeeld op facebook, meneer staat er best duidelijk op.
Wát idioot zeg, om ze zo achter te laten. ( als je op haar eigen fb tijdlijn kijkt, daar is de hele status openbaar. Krijg hem niet goed in een link)
Wát idioot zeg, om ze zo achter te laten. ( als je op haar eigen fb tijdlijn kijkt, daar is de hele status openbaar. Krijg hem niet goed in een link)
Re: Pfff sneu weer
Da's bij mij op de hoek, maar ik ken de hele man niet. Wel gedeeld 

Ik zie overigens binnen een straal van een kilometer een nestje met 3 kittens staan:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... =lr&pos=17
Je zou toch bijna denken...
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... =lr&pos=17
Je zou toch bijna denken...

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
In die link is niets te zien.Sulluna schreef:Ik heb het ook maar gedeeld op facebook, meneer staat er best duidelijk op.
De persoon in die link heeft bijna niets openbaar staan.
- ranetje
- Zeer actief
Dat zal het zijnKells schreef:Ik zag hem vandaag eerder op Facebook voorbij komen en ik denk dat het door FB verwijderd is.ranetje schreef:In die link is niets te zien.Sulluna schreef:Ik heb het ook maar gedeeld op facebook, meneer staat er best duidelijk op.

- ranetje
- Zeer actief
Dat zal het zijnKells schreef:Ik zag hem vandaag eerder op Facebook voorbij komen en ik denk dat het door FB verwijderd is.ranetje schreef:In die link is niets te zien.

Ik kan nog wel een beschrijving geven...

Zal niet al te fraai zijn

- Sulluna
- Zeer actief
Ah, verwijderd inderdaad..
Was een man die kwam aanfietsen, 3 kittens uit zijn fietstas haalde en bij het tankstation neer zette en gauw weg ging.
Was een man die kwam aanfietsen, 3 kittens uit zijn fietstas haalde en bij het tankstation neer zette en gauw weg ging.
- dagmar88
- Zeer actief
ranetje schreef: Zal niet al te fraai zijn
Viel nogal mee. Meneer komt aan op de fiets, stapt op z'n gemakkie af, kijkt of niemand hem ziet en dumpt een nest beestjes.
Valt niet veel aan te zien, het leken heel jonge pups?
Naar ja, maar nu hebben ze vast een betere kans bij een fijne baas terecht te komen.
Commentaar zal wel uit de hand gelopen zijn?
- dagmar88
- Zeer actief
Sulluna schreef:Ah, verwijderd inderdaad..
Ah, toch katjes.
Zo is mijn eerste ook gedumpt, maar dan in een verzwaarde vuilniszak de sloot in.
Iemand zag het toevallig en is er achteraan gedoken.
Ze is geloof 23 geworden. Voor straf zeiden we altijd

- Sulluna
- Zeer actief
Ja, of de meneer heeft zich gemeld. Het was al 2000 keer gedeeld.dagmar88 schreef:ranetje schreef: Zal niet al te fraai zijn
Viel nogal mee. Meneer komt aan op de fiets, stapt op z'n gemakkie af, kijkt of niemand hem ziet en dumpt een nest beestjes.
Valt niet veel aan te zien, het leken heel jonge pups?
Naar ja, maar nu hebben ze vast een betere kans bij een fijne baas terecht te komen.
Commentaar zal wel uit de hand gelopen zijn?
Hoop inderdaad dat die kittens beter terecht komen nu. Pff je beesten zo dumpen, hoe haal je het in je hoofd echt.
Het is toch ook wel dom om ze bij een tankstation te dumpen, je wéet toch dat het op dergelijke plekken vergeven is van de camera's?
Naast dat tankstation ligt een groot park en er tegenover een mini-stukje bos, als hij ze daar had gedumpt, had er geen haan meer naar gekraaid waarschijnlijk.

- ranetje
- Zeer actief
Dank Sulluna en Dagmar88
Bij een benzinestation is inderdaad behoorlijk stom vanwege de camera's die daar hangen
Voor de katjes wel gunstig.
Die konden meteen opgevangen worden
Bij een benzinestation is inderdaad behoorlijk stom vanwege de camera's die daar hangen

Voor de katjes wel gunstig.
Die konden meteen opgevangen worden

-
- Zeer actief
Als mensen hun katten nou gewoon castreren krijg je dit soort dingen ook weer minder.
En iedereen die een gratis katje ophaalt bij de boer op de hoek werkt hier ook aan mee. Zoveel katten in het asiel en er worden er zoveel gedumpt of verzopen
En iedereen die een gratis katje ophaalt bij de boer op de hoek werkt hier ook aan mee. Zoveel katten in het asiel en er worden er zoveel gedumpt of verzopen

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie
Eindhovenaar die kittens op straat dumpte opgespoord, politie neemt de melding over.
Afgelopen weekend werden 3 kittens gedumpt bij een tankstation aan de Sint Bonifaciuslaan in Eindhoven. De actie werd vastgelegd door een videobewakingssysteem en dankzij deze beelden kon de dader opgespoord worden. De kittens, van ongeveer 3 weken oud, zijn ondergebracht in een gastgezin en maken het goed.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/25255 ... traat.aspx
Afgelopen weekend werden 3 kittens gedumpt bij een tankstation aan de Sint Bonifaciuslaan in Eindhoven. De actie werd vastgelegd door een videobewakingssysteem en dankzij deze beelden kon de dader opgespoord worden. De kittens, van ongeveer 3 weken oud, zijn ondergebracht in een gastgezin en maken het goed.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie
Eindhovenaar die kittens op straat dumpte opgespoord, politie neemt de melding over.
- Sulluna
- Zeer actief
Kijk, dat is mooi! Toch handig dat delen op Facebook 

Mooi