Maar toch is het leuk om te laten zien in wat voor omgeving ik mag en kan rijden wanneer ik wil.
Op een fantastische haflinger!

Moderator: moderatorteam

sbientje schreef:ik heb een filmpje![]()

was in noorwegen toen ik daar woondeCinnepin schreef:sbientje schreef:ik heb een filmpje![]()
Oeh heerlijk in de sneeuw! Dat heb ik nog niet gedaan, op een een of andere manier durfde ik dat nooit..bang van uitglijden.En de laatste jaren heeft hier niet echt sneeuw geleden.
Wil het wel eens doen! Lijkt me gaaf!
Dat laatste klinkt voor mij heel herkenbaar hahahhasbientje schreef:was in noorwegen toen ik daar woondeCinnepin schreef:sbientje schreef:ik heb een filmpje![]()
Oeh heerlijk in de sneeuw! Dat heb ik nog niet gedaan, op een een of andere manier durfde ik dat nooit..bang van uitglijden.En de laatste jaren heeft hier niet echt sneeuw geleden.
Wil het wel eens doen! Lijkt me gaaf!Paarden hadden allemaal winterbeslag (flinke pinnen in de ijzers en zo'n rubber ertussen tegen sneeuwklonten) en de paden waren ook wel geprepareerd hoor. Sowieso gaan ze daar wel heel anders op buitenrit, vaak was het gewoon teugels los en qua zit wat meegeven en het paard deed de rest

Zeker. Inderdaad wat jij zegt, heethoofd maar stoer. Ik reed bij een Lusitano fokker voor ik stopte. Het is echt een apart ras, anders dan alle andere paarden die ik reed. Ze spiegelen je keihard en ze zijn zo gevoelig. Het kriebelt weer...Habibi schreef:Jup.
Fijne paarden, als ze je liggen.
Heel fijn.

Manuma schreef:Zeker. Inderdaad wat jij zegt, heethoofd maar stoer. Ik reed bij een Lusitano fokker voor ik stopte. Het is echt een apart ras, anders dan alle andere paarden die ik reed. Ze spiegelen je keihard en ze zijn zo gevoelig. Het kriebelt weer...Habibi schreef:Jup.
Fijne paarden, als ze je liggen.
Heel fijn.

Dank voor het compliment!mirriejj schreef:Je hebt een knappe hond en een knap paard Habibi!
Hier ook genieten achter de mini![]()