Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Al bijna een maand bij ons en hij doet het nog steeds ontzettend goed. Wie het leuk vind te volgen hoe hij opgroeid kan Sammie hier volgen www.facebook.com/sammiedeeend
Vandaag de vlonders van het balkon gehaald en met wat vinyl helemaal ingericht voor hem. Nu kan hij vrij in en uit lopen wat ideaal werkt.
Before
After
de handdoek rechts ligt over een nachthok zodat hij binnenkort daar kan overnachten. Hopelijk blijft het goed gaan en vind hij uiteindelijk een huisje met meerdere eenden waar hij oud kan worden.
Nu zijn staartveren niet groeien zal hij mogelijk nooit goed kunnen vliegen en doordat hij geen angst voor honden heeft is hij bij de eerste de beste hond de klos in een park.
Emma schreef:Lief, ik weet niet hoe je aan eendje komt, of wat je er mee wil, maar bij een vogelopvang groeit eendje waarschijnlijk op met soortgenoten.
Staat op de pagina. In zijn toestand hadden ze hem laten inslapen. Hij gaat naar iemand die eenden als hobby heeft want in de natuur kan hij niet meer terug omdat hij geen staartveren heeft.
Ik had bijna een leeftijdgenootje maar die ging naar een vrouw die er ook al een alleen had. Ik hou mn ogen en oren open.
Absoluut dat dat kan leuk dat je dat zo noemt want zo gaat het inderdaad. Hij gaat geregeld mee naar mijn oma waar hij door de tuin kan slenteren met zijn harnas om. We vangen dan wormen die hij mag smullen. Hij kan vanaf het balkon door de woonkamer lopen. Een grote tuin met een hok was beter maar we wonen nou eenmaal in een flat. Denk dat elke dierenarts en opvang hem had in laten slapen zo slecht was hij er aan toe. Nu moet hij het doen met de ruimte die we hebben en als hij groot is een eigen veld met andere eenden.
Op zijn facebook zie je meer foto's ook van de auto ritjes en uitjes naar vrienden of mijn oma.
In Amerika laten ze op grote schaal eenden uit met een harnas. Het ziet er niet uit maar voor de eend heel wat meer vrijheid. Wil nog proberen hem in een sloot te laten zwemmen met harnas maar dat komt nog wel.
Je hebt zelfs luiers voor eenden dat ze overal in huis kunnen lopen zonder poepbommetjes hehe. Kijk!
Leuk zeg
Zo hebben wij een keer een waterhoen baby gehad (ei was uit het nest gejat door de hond)
Maar die is helaas niet zo oud geworden. (ziek geworden)
Ja moet er ook nog aan wennen. Mogelijk dat hij er uiteindelijk zo uit gaat zien. zag wel dat er 1 staartveer zat. Een heel kleintje dus mogelijk komt er wel 1 te zitten.
Ook hoe die naar je camera hapt (ik ben tevens degene die reageerde op fb)
Hey leuk dat je ook volgt! Hij is zo onschuldig klein maar ook wel een boefje. Hapte Joy keer in de neus om te kijken wat het was Joy wist niet wat haar overkwam moest er zo om lachen. Miste alleen het cartoon geluidje 'piep' . Of als ik pantoffels uit heb gaat hij tussen je tenen friemelen dat kietelt enorm!