Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voldoende voor pup?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Voldoende voor pup?
Ik voer Dog Lovers Gold Original. Zahra eet dit ook, bij de fokker at ze niet graag brok maar nu eet ze dat prima. Ze kreeg bij de fokker zowel vers als brok. Dat hebben we hier ook doorgezet. Ik geef haar 2x per dag Dog Lovers Gold en 1x per dag vers. Eerst was dat KVV Barf wat ze van de fokker meekreeg. Dat is nu op en ik weet nog niet zo goed wat ik ga doen. Ik had haar wat Rodi gegeven maar haar ontlasting is niet zo mooi nu, dus dat doen we niet meer.
Wat te doen? Is Dog Lovers Gold voldoende voor een pup? Of is vers ernaast noodzakelijk voor de vitamines etc.
Wat te doen? Is Dog Lovers Gold voldoende voor een pup? Of is vers ernaast noodzakelijk voor de vitamines etc.
- klaproos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse boxermix
Re: Voldoende voor pup?
Dog Lovers Gold is in principe voldoende voor een pup, het is een 'all life stages'-brok.
Maar met afwisselen of combineren met vers is ook zeker niets mis.
Ik zou vooral kijken naar waar ze het 't beste op doet.
Maar met afwisselen of combineren met vers is ook zeker niets mis.

Ik zou vooral kijken naar waar ze het 't beste op doet.
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik heb frodo vanaf de fokker alleen kvv gegeven (bij de fokker kreeg hij brok). Prins afgewisseld met smuldier compleet en daar doet hij het tot nog toe prima op. Heb even duck geprobeerd maar dat moest ie niet. Rodi vind ik zelf niks. Het ruikt naar karton en er zitten erwten in.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
1 doperwt... gifgroenalm@ schreef:Ik heb frodo vanaf de fokker alleen kvv gegeven (bij de fokker kreeg hij brok). Prins afgewisseld met smuldier compleet en daar doet hij het tot nog toe prima op. Heb even duck geprobeerd maar dat moest ie niet. Rodi vind ik zelf niks. Het ruikt naar karton en er zitten erwten in.

Maar ik zou t ook afwisselen (zelf de laatste 2 pups alleen maar kvv)

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Gifgroen ja. En er wordt met lange tanden, mij vuil aankijkend om die ene doperwt heen gegetenmalinois schreef:1 doperwt... gifgroenalm@ schreef:Ik heb frodo vanaf de fokker alleen kvv gegeven (bij de fokker kreeg hij brok). Prins afgewisseld met smuldier compleet en daar doet hij het tot nog toe prima op. Heb even duck geprobeerd maar dat moest ie niet. Rodi vind ik zelf niks. Het ruikt naar karton en er zitten erwten in.

-
- Zeer actief
Moet ze naast de Dog lovers Gold een enkelvoudige of een complete KVV? Kan Enkelvoudig ook?
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Die bleven altijd achter in de bakken. Zeker een hint geweest.alm@ schreef:Gifgroen ja. En er wordt met lange tanden, mij vuil aankijkend om die ene doperwt heen gegetenmalinois schreef:1 doperwt... gifgroenalm@ schreef:Ik heb frodo vanaf de fokker alleen kvv gegeven (bij de fokker kreeg hij brok). Prins afgewisseld met smuldier compleet en daar doet hij het tot nog toe prima op. Heb even duck geprobeerd maar dat moest ie niet. Rodi vind ik zelf niks. Het ruikt naar karton en er zitten erwten in.

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Enkelvoudig (maar bij voorkeur wel afwisselen van verschillende diersoorten) of compleet kan allebei. Hangt ook af van welke verhoudingen je geeft. Bij 50-50 verdeling zou ik het belangrijker vinden om ook de kvv compleet te voeren (eventueel door het afwisselen van de diverse smaken) dan bij 75% brok 25% kvv.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
bram en thijs schreef:Die bleven altijd achter in de bakken. Zeker een hint geweest.alm@ schreef:Gifgroen ja. En er wordt met lange tanden, mij vuil aankijkend om die ene doperwt heen gegetenmalinois schreef:1 doperwt... gifgroenalm@ schreef:Ik heb frodo vanaf de fokker alleen kvv gegeven (bij de fokker kreeg hij brok). Prins afgewisseld met smuldier compleet en daar doet hij het tot nog toe prima op. Heb even duck geprobeerd maar dat moest ie niet. Rodi vind ik zelf niks. Het ruikt naar karton en er zitten erwten in.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Dit idd.Fotogravinnetje schreef:Enkelvoudig (maar bij voorkeur wel afwisselen van verschillende diersoorten) of compleet kan allebei. Hangt ook af van welke verhoudingen je geeft. Bij 50-50 verdeling zou ik het belangrijker vinden om ook de kvv compleet te voeren (eventueel door het afwisselen van de diverse smaken) dan bij 75% brok 25% kvv.