Moderator: moderatorteam
Het is voor mij ook echt een droom die uitgekomen is, het is zo'n fijne plek!Hylos schreef:Oooh wauw, wat een droom zeg, zo'n achtertuin. Xavi is jaloers.![]()
We genieten ook echt wel van elkaar gelukkig, maar dat wantrouwen vind ik niet altijd even makkelijk om mee om te gaan. Ik ben wel erg blij dat er echt nog groei inzit.Kan me voorstellen dat het moeilijk kan zijn om te zien dat hij het vetrouwen nog niet helemaal heeft. Hopelijk komt dat toch eens!
Gelukkig kan hij toch lekker rennen en scharrelen in zijn omheinde paradijs.
pointer schreef:Wat een prachtige plek heb je, een oase voor jullie en de honden.
Genieten !
Bedankt. Klinkt misschien een beetje overdreven, maar ik prijs mezelf elke dag weer gelukkig dat ik hier mag wonen. Wil hier ook echt nooit meer weg, enkel tussen zes plankjes.Lunatic schreef:Oh wauw wat een schitterende achtertuiner zijn er hier 3, oke 4
jaloers!
Heerlijk om daat zo van en met je beesten te genieten
HillieS schreef:Wauw, wat een ruimte!
En hopelijk gaat het steeds beter met het wantrouwige stukje.
Ja ik heb ook echt wel goede hoop op verbetering en op zich is het zo ook goed, maar het gaat me niet altijd in de koude kleren zitten als mijn eigen hond weer eens wantrouwend voor me wegrent...dewiii schreef:Wow wat een tuin![]()
Ik kan me wel voorstellen dat het echt jammer is dat Willem nog niet helemaal vertrouwd met jullie is.
Hoop dat daar steeds meer verandering in komt!
Hahaha, nou Amy is welkom hoorDeDiana schreef:Heerlijk, wat een paradijsje zeg!Amy biedt zich bij dezen aan om vakantiewerk als muizenvanger te komen doen!
Ze is ook beschikbaar voor eventuele graaf- en snoeiwerkzaamheden.
![]()
Ik kan me voorstellen dat het best lastig is dat Willem nog steeds wantrouwig is. Dus ik begrijp je teleurstelling daarover, maar gelukkig zie je zelf ook heel goed in dat hij al zo veel gegroeid is en dat er nog veel meer inzit. Dus inderdaad, wie weet waar jullie over een halfjaar en over een jaar zijn. Hij heeft maar mazzel met zulke geduldige baasjes en zo'n fijne plek om te vertoeven!
Vijver bijwerken is ze ook heel goed in. Hopelijk wel een vijver zonder vissen of kikkers, want de vijver vis- en kikkervrij maken verstaat Amy ook onder 'bijwerken'. Met katten is Amy superlief.Zamunda schreef:Hahaha, nou Amy is welkom hoorDeDiana schreef:Heerlijk, wat een paradijsje zeg!Amy biedt zich bij dezen aan om vakantiewerk als muizenvanger te komen doen!
Ze is ook beschikbaar voor eventuele graaf- en snoeiwerkzaamheden.
![]()
Ik kan me voorstellen dat het best lastig is dat Willem nog steeds wantrouwig is. Dus ik begrijp je teleurstelling daarover, maar gelukkig zie je zelf ook heel goed in dat hij al zo veel gegroeid is en dat er nog veel meer inzit. Dus inderdaad, wie weet waar jullie over een halfjaar en over een jaar zijn. Hij heeft maar mazzel met zulke geduldige baasjes en zo'n fijne plek om te vertoeven!. Maar dan wel op de voorwaarde dat ze niet achter mijn katten aanrent
. Verder valt hier altijd meer dan genoeg te snoeien en te graven haha, misschien kan ze de vijver een beetje bijwerken
. Dus wanneer kan ze?
En dankje.
Le Grand schreef:God, wat een paradijs zeg! En over dat eerste stuk ik snap dat je dat heel jammer vindt. Zou het zelf ook jammer vinden maar je weet nooit wat de toekomst brengt en hij heeft al zoveel stappen gemaakt. Dus misschien wordt het echt nog een heel stuk beter. Ik denk dat Willempie nergens beter terecht had kunnen komen.
DankjulliewelSekreetje schreef:Wow, wat woon jij schitterend! Willem is met al zijn angsten wel met zijn komt in de boter gevallen zeg. Denk dat mijn bange Tibbe bij jullie kompleet uit zijn dak zou gaan.
Whahahahahahanomo schreef:Wauw wat woon je daar prachtig! Is het na drie honden nu niet tijd om een mens te adopteren? Ik stel me bij deze beschikbaar![]()
Ja, dat laatste zou ik erg graag willen ja. Ik begrijp ook wel dat het duurt zolang als dat het duurt, maarja verstand en gevoel zitten niet altijd op één lijn.nomo schreef:Kan me wel voorstellen dat je het jammer vind dat Willem zich nog niet helemaal over durft te geven. Maar als je ziet van hoever hij al gekomen is... denk dat er nog veel meer inzit!
Zou er zelf ook wel moeite mee hebben. Je bent gek op die hond en zou hem zo graag duidelijk willen maken dat hij niet meer bang hoeft te zijn.
Dankjewel. En ook Truus is welkom om te helpen hoor, zolang die terriër mijn katten met rust laatbilly schreef:Ohhhh wat een tuinprachtig gewoon
![]()
Truus wil ook wel helpen met de vijver![]()
Jullie hebben al zoveel bereikt met Willem dat laatste stapje komt ook nog wel, kan niet anders met zulke baasjes
Ja niks dus!miriam schreef:Oh, wat een heerlijke plek hebben jullie daar. Rust, dieren, natuur, wat wil je nog meer. Kan me voorstellen dat het vaak pijnlijk is om dat wantrouwen te zien, maar dat extreme genieten van hem zal zoveel goedmaken lijkt me. Wat heeft hij geluk gehad om bij jullie terecht te komen, waar hij alles op zijn eigen tempo mag doen en alle liefde krijgt. Ik heb in elk geval zitten genieten van je verhaal en de foto's, zittend op mijn eigen terras met een zacht zomerbriesje en een kopje thee.
Ja, de reigers en ooievaars hebben de vijver wel aardig diervrij gemaakt (niet dat er met al het groen nog iets kan leven in deze vijver)DeDiana schreef:Vijver bijwerken is ze ook heel goed in. Hopelijk wel een vijver zonder vissen of kikkers, want de vijver vis- en kikkervrij maken verstaat Amy ook onder 'bijwerken'. Met katten is Amy superlief.
Zeg maar wanneer ik haar op de trein kan zetten!
De eerste de besteNerazi schreef:Enzi staat al met zijn koffertje op het station, welke trein kan hij beste nemen?
Dankje. Nee, echt vergelijken doe ik inderdaad niet want ondanks gedeelde genen en samen opgroeien blijven het individuen met elk hun eigen karakter. En klopt ook hoor, het ene gaat bij Cody makkelijker en het andere bij Willem. Maar als ik dan op de foto's en filmpjes zie hoe ongelofelijk vrij Cody is bij Nikki dan moet ik wel even slikken om het grote contrast.Apple schreef:Wat een paradijsje voor de hondjesfijn een update te lezen!
Ik kan me voorstellen dat het niet altijd even makkelijk is als Willem nog wat afstandelijk/angstig is in jouw buurt. Zeker ook omdat je de verhalen van Cody ziet.
Toch denk ik dat je ze ook niet mag vergelijken met elkaar (doe je ook niet echt denk ik) , waar de ene hond zich makkelijker over dingen heen zet, kan dat bij de ander nog langer duren. Hij komt toch wel van heel erg ver.
Ja! Willem in de leer bij CodyIngrid48 schreef:wat een heerlijke foto's! Je woont echt geweldig en voor de honden en dan vooral voor Willem, is het een geweldige plek waar hij op zijn tempo kan inburgeren
En wie weet kan Cody binnenkort in het Drents aan Willem vertellen hoe hij dit het beste kan aanpakken
Hahaha het gaat al best goed Truus en katten, maar nog niet helemaal maar daarvoor heb je een riemZamunda schreef:Hahahaha, dat wordt nog druk hier met nomo, Truus, Amy en Enzi!
Dankjewel. En ook Truus is welkom om te helpen hoor, zolang die terriër mijn katten met rust laatbilly schreef:Ohhhh wat een tuinprachtig gewoon
![]()
Truus wil ook wel helpen met de vijver![]()
Jullie hebben al zoveel bereikt met Willem dat laatste stapje komt ook nog wel, kan niet anders met zulke baasjes![]()
. Als ze ook nog eens af en toe een mol een kopje kleiner weet te maken is ze helemaal welkom!
.
Benthe schreef:Jeuh wat een tuin geweldig zeg!! Benthe wil daar best wel eens rond sjezen hoor met Willem.. Fijn dat er toch voortgang inzit, en ik ga er van uit dat tzt er ook voldoende vertrouwen van beide kanten is..
Fotogravinnetje schreef:Nou, volgens mij zou Elco het ook heerlijk vinden. Als ik maar een beetje in de buurt blijf
Vroeger kreeg ik altijd een beetje buikpijn als we door mooie buitengebieden reden: zó verlangde ik naar het buitenaf wonen. Nu krijg ik er geen buikpijn meer van en denk ik alleen maar: zo wonen wij ook !!!!Emma schreef:Oké.
Ben ik nu even jaloers op jou tuin![]()
Dat van die mollen is alvast een grote plusbilly schreef:Hahaha het gaat al best goed Truus en katten, maar nog niet helemaal maar daarvoor heb je een riem![]()
En mollen maakt ze wel een kopje kleiner
Truus is haar tas al aan het pakkenZamunda schreef:Benthe schreef:Jeuh wat een tuin geweldig zeg!! Benthe wil daar best wel eens rond sjezen hoor met Willem.. Fijn dat er toch voortgang inzit, en ik ga er van uit dat tzt er ook voldoende vertrouwen van beide kanten is..
Fotogravinnetje schreef:Nou, volgens mij zou Elco het ook heerlijk vinden. Als ik maar een beetje in de buurt blijf
Vroeger kreeg ik altijd een beetje buikpijn als we door mooie buitengebieden reden: zó verlangde ik naar het buitenaf wonen. Nu krijg ik er geen buikpijn meer van en denk ik alleen maar: zo wonen wij ook !!!!Emma schreef:Oké.
Ben ik nu even jaloers op jou tuin![]()
Dat van die mollen is alvast een grote plusbilly schreef:Hahaha het gaat al best goed Truus en katten, maar nog niet helemaal maar daarvoor heb je een riem![]()
En mollen maakt ze wel een kopje kleiner! En die riem zal dan waarschijnlijk geen overbodige luxe zijn, niet al mijn katten zijn helden namelijk dus die gaan dan 'fijn' voor prooi spelen
. Maar ze mag dus komen
.