let wel dit is alleen als ik niet thuis ben zodra ik de keuken in kom gaat ze er vanaf.
iemand een goede tip om het af te leren????

Moderator: moderatorteam
Even off topic. Hoe bevalt jullie nieuwe huis? Gaat het goed met de honden? Leuke foto in je onderschrift!puk schreef:sinds we verhuisd zijn
sypke schreef:Even off topic. Hoe bevalt jullie nieuwe huis? Gaat het goed met de honden? Leuke foto in je onderschrift!puk schreef:sinds we verhuisd zijn
Zou je Birka niet eens vreselijk kunnen laten schrikken als ze op tafel springt? Als ze denkt dat jullie weg zijn en zij op tafel springt heel hard geluid produceren zonder dat ze weet dat het van jou afkomstig is.
Belle schreef:Hier net zo eentje. Als ik aan kom rijden zie ik Chiva altijd in de vensterbank staan (ze komt daar via de bank). Zodra ik binnen ben, komt ze zogenaamd heel slaperig uit haar mand stappen. Als er iemand thuis is zal ze nooit op de bank gaan.
Ik weet er ook niets op en laat het maar. Ik moet er ook wel om lachen die hond in de vensterbank.
Bijvoorbeeld! Of zet er een lekkere luie stoel..kunnen ze lekker slapend naar buiten kijken!puk schreef:tafel weg