Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Politiehond aangevallen door.........

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Suske
Zeer actief
Mijn ras(sen): XMechelse Herder
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Politiehond aangevallen door.........

Ongelezen bericht door Suske »

Lemuria schreef:Wow :I: Nog even en ik ben Mechel-fan.
Pffftttttt
Ff lekker in je oor tetteren :cheer:

Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Hunter is inderdaad ook een geslaagd exemplaar. :D
Gr. Aniek

Afbeelding
*Wolf*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Wolf* »

Budkes schreef:
:mrgreen: best knappe mannen he? En t went echt, vroegûh had ik niets met Mechelse Herders, maar als een Marco is niet te versmaden, wat een heerlijk beest.
Ik had steeds in m'n hoofd dat Marco een Duitser was. Je hebt het geloof ik ooit wel toegelicht, maar hij is toch geen zuivere mechel?
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

*Wolf* schreef:
Budkes schreef:
:mrgreen: best knappe mannen he? En t went echt, vroegûh had ik niets met Mechelse Herders, maar als een Marco is niet te versmaden, wat een heerlijk beest.
Ik had steeds in m'n hoofd dat Marco een Duitser was. Je hebt het geloof ik ooit wel toegelicht, maar hij is toch geen zuivere mechel?
Marco is een kruising Mechelse Herder inderdaad, dus zonder stamboom. Zijn bloedlijnen zijn wel bekend, en kun je vinden op www.bloedlijnen.nl. In zijn voorouders kom je daarin geen Duitse Herder tegen, maar dat zijn ook allemaal x Mechelaar. Er zal gerust ergens Duits bloed in zitten. Hij is wat uiterlijk betreft geen typische Mechelaar. En qua karakter vind ik m ook wel iets Duits hebben. Hij heeft een enorm dikke middelvinger :LOL:
Hunter is qua type meer een echte Mechelaar, alhoewel ook officieel een XMechelaar. En ook zeker qua karakter. Enorm baas gericht.
Gr. Aniek

Afbeelding
*Wolf*
Zeer actief

Oké, interessant, dankjewel :ok:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Ow... breng ze maar... riem hoeft niet :I:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Budkes
Zeer actief

malinois schreef:Ow... breng ze maar... riem hoeft niet :I:
Echnie :pffff:
Marco gaat hier nóóit meer weg. En dat Hunter hier nu is, daar heb ik erg lang over gewikt en gewogen, want dat hij hier is en dat ik weer een groene hond nieuwe dingen kan leren vind ik fantastisch, maar dat hij ook weer weg gaat. :jank:
Maar ik heb mezelf gehard, en stevig toegesproken en vond dat ik het toch echt gewoon moest doen.
Gr. Aniek

Afbeelding
*Wolf*
Zeer actief

Budkes schreef:
Marco gaat hier nóóit meer weg. En dat Hunter hier nu is, daar heb ik erg lang over gewikt en gewogen, want dat hij hier is en dat ik weer een groene hond nieuwe dingen kan leren vind ik fantastisch, maar dat hij ook weer weg gaat. :jank:
Maar ik heb mezelf gehard, en stevig toegesproken en vond dat ik het toch echt gewoon moest doen.
Dat laatste lijkt me vooral moeilijk als je geen inspraak hebt in waar hij terechtkomt. Het minste wat je dan toch wel wilt is dat hij op een plek zit waar je een goed gevoel bij hebt.
Budkes
Zeer actief

*Wolf* schreef:
Budkes schreef:
Dat laatste lijkt me vooral moeilijk als je geen inspraak hebt in waar hij terechtkomt. Het minste wat je dan toch wel wilt is dat hij op een plek zit waar je een goed gevoel bij hebt.
Dat valt mee hoor, hij blijft bij ons. En aangezien ik voor de helft geleider ben en voor helft instructeur zie ik hem dan sowieso nog regelmatig. Plus het feit dat ik ook mee bepaal of ik de combinatie passend vind of niet. Dus dat valt mee, gelukkig. Maar voorlopig zit hij nog wel ff hier. De kleine grote beer . :I:
Gr. Aniek

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”