Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zo, na een tijdje stilte vandaag weer eens met Alfy gelopen. Alfy en ik hebben een wat mindere periode gehad: niks lukte, het gevoel was ook weg. Dat in combinatie met hoe goed het nu met Kenji gaat maakte dat ik enorm ben gaan twijfelen of ik op dit moment nog wel de juiste handler ben voor Alfy. Omdat ik geen andere opties heb (geen reëele) en ik hem zijn plezier wel gun, toch verder gegaan. En vandaag dus op hoop van zegen ingeschreven. Vooral hopen dat we in ieder geval 1 rondje samen lekker zouden lopen...
- VP: disk. Geen contact, veel onrust, belabberde handling, blaffende Alfy. Echt, niet om aan te gluren
- JP: met wat knikkende knieën... maar geheel onterecht! Foutloos en onze eerste 13 punten in de B1!
- Spel: keuzeparcours waarbij ik graag revanche wilde op de raakvlakken. Dus gekozen voor een rondje met 2x wip, 2x schutting en 2x palen. Hij liep super, snel, gefocust, happy 11e plaats gelopen maar vooral het gevoel van weer samen bezig zijn is fantastisch.
Filmpje:
Over 2 weken B1 wedstrijd bij Zoys, daarna qua B1 weer wat meer rust. Maar vandaag heeft wel laten zien dat we het gevoel nog niet helemaal kwijt zijn, supertrots op Alfy!
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014) Makso's Stars op Facebook