Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Drugs geven aan je puppy
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Drugs geven aan je puppy
Tjongejonge, wat een idioten weer
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Je hebt debielen en je hebt nog grotere debielen. Triest voor de pup.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Wat een stommerd. Neem dan geen hond.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Nikkielvis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podego van 2 jaar uit portugal
Mix van 6 maanden uit roemenie - Aantal honden: 2

- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Ik denk dat ik die link maar even niet aanklik 

-
- Zeer actief
misschien is dat een idee, een IQ test als je zo`n hond aanschaft kijken of je bedrading wel kloptNanna schreef:En hier met zijn allen maar roepen dat dit soort honden 'verantwoordelijke bazen' nodig heeft. Ik heb het idee dat het overgrote deel wordt aangeschaft door mongoloïde kwijlers die nog te dom zijn om te schijten. En zich een houding moeten geven met d'r fechthont

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Daar kwam ze ook achter , dat ze liever geen hond had.gonnie schreef:Wat een stommerd. Neem dan geen hond.

Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
Nee, dit kun je niet op hun conto schrijven, er zijn gewoon mensen dat je denkt van gut was je echt de snelste
gewoon de nageboorte gehouden en de goede weggegooit of zo 

-
- Zeer actief
en dan komt het nog niet door de hond....die heeft er niet om gevraagd, niet om geboren te worden en niet om bij een idioot terecht te komen.... dit is een mensen ding... dit zijn mensen die ook katten dingen aan doen of kikker opblazen of weet ik veel wat......Tara schreef:Dit kun je wel degelijk op hun conto schrijven. Met een maltezer of heidewachtel was dit waarschijnlijk niet gebeurd.S@ndr@ schreef:Nee, dit kun je niet op hun conto schrijven, er zijn gewoon mensen dat je denkt van gut was je echt de snelstegewoon de nageboorte gehouden en de goede weggegooit of zo

-
- Zeer actief
Zo kun je alles wel doorvoeren .Een mens is ook maar een product van zijn ouders en opvoeding .

-
- Zeer actief
ja precies,......wat niet wil zeggen dat hij zich niet aan zijn jeugd kan ontworstelen hoorbouvierpoedel schreef:Zo kun je alles wel doorvoeren .Een mens is ook maar een product van zijn ouders en opvoeding .

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Arme DA die zoiets binnenkrijgt
17 jarige idioot doet iets vreselijk en de DA mag het "opknappen"

17 jarige idioot doet iets vreselijk en de DA mag het "opknappen"

-
- Zeer actief
Ik begrijp prima wat je zegt, dat ze idioten en gemankeerden aantrekken bij het leven, .......
jij vind dat dat de hond daarom zijn eigen ergste vijand is en ik ben dat dus niet met je eens- maar als ik dat zeg twijfel je in een keer aan mijn verstand
jij vind dat dat de hond daarom zijn eigen ergste vijand is en ik ben dat dus niet met je eens- maar als ik dat zeg twijfel je in een keer aan mijn verstand

- Lieske_1977
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
-
- Zeer actief
Ja die snap ik perfect... alleen ik zie het anders, ...Nanna schreef:Ik denk dat Tara bedoelt dat die hond alleen al door als vechthond geboren te zijn al een hele slechte kaart in handen heeft voor wat betreft zijn toekomst. Zijn kans om bij een debiel terecht te komen is vele malen groter dan dat die kans voor een Heidewachtel er is.S@ndr@ schreef:Ik begrijp prima wat je zegt, dat ze idioten en gemankeerden aantrekken bij het leven, .......
Dat geldt voor Chihuahua's toch net zo goed? De meesten trekken intellectueel-uitgedaagden aan en mogen de rest van hun leven vanuit een handtasje bekijken.
Ik heb het filmpje niet bekeken, ik geloof dat ik daar toch niet zo goed tegen kan.
Ik heb het filmpje niet bekeken, ik geloof dat ik daar toch niet zo goed tegen kan.
- iones
- Zeer actief
Het is ook de hondenbescherming opgevallen dat het er op lijkt dat statushonden veel vaker slachtoffer worden van verwaarlozing en mishandeling dan andere rassen.
Weet je, het is wel beter om niet te bestaan, dan om een ellendig bestaan te leiden. Lijkt me.
Wordt die dader eigenlijk nog vervolgd voor het doden van deze pup in het filmpje? Ik heb trouwens niet gekeken hoor. hoef het niet te zien.
Weet je, het is wel beter om niet te bestaan, dan om een ellendig bestaan te leiden. Lijkt me.
Wordt die dader eigenlijk nog vervolgd voor het doden van deze pup in het filmpje? Ik heb trouwens niet gekeken hoor. hoef het niet te zien.
En dan is er nog altijd de vrijheid van de keuze die je hebt om iets wel of niet te doen.S@ndr@ schreef:ja precies,......wat niet wil zeggen dat hij zich niet aan zijn jeugd kan ontworstelen hoorbouvierpoedel schreef:Zo kun je alles wel doorvoeren .Een mens is ook maar een product van zijn ouders en opvoeding .
Laatst gewijzigd door iones op 02 sep 2016 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
- Zeer actief
Ojee weer weg.?Lemuria schreef:Dat geldt voor Chihuahua's toch net zo goed? De meesten trekken intellectueel-uitgedaagden aan en mogen de rest van hun leven vanuit een handtasje bekijken.

- tobi__
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke
Nee durf/wil het filmpje niet bekijken. Heb eens een filmpje op FB voorbij zien komen van een kitten wat plat getrapt werd, en zie dat beeld nog te vaak voor ogen.Lemuria schreef:Dat geldt voor Chihuahua's toch net zo goed? De meesten trekken intellectueel-uitgedaagden aan en mogen de rest van hun leven vanuit een handtasje bekijken.
Mensen zijn echt monsters.

_Esmee