Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie kent carnidae brokken?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

memo
Actief

Ongelezen bericht door memo »

Helen G schreef:
ien schreef:
Helen G schreef: Meedenken over een goede brok?? Huh, mijns inziens zijn er geen goede brokken en ik zie ook werkelijk niet de reden waarom er over nagedacht zou moeten worden. Waarom een carnivoor voeren als een cavia terwijl er een scala aan gezondere voedingsmogelijkheden zijn?

groetjes Helen
omdat er hele volkstammen zijn die brok voeren en absoluut niet in de gelegenheid zijn of weet ik wat allemaal die geen vers kunnen geven..!!
De praktijk wijst gewoon uit dat er moeilijk aan kant en klaar vers is te komen,dierenwinkels verkopen het amper,supermarkten hebben een klein aanbod van vers.
Ik kom nu bij heel wat mensen over de vloer,oud,jong,weinig geld,geen vervoer,mensen die zelf amper wat te vreten hebben,maar wel een hondje of ander dier hebben.
Dit dier hun hele leven is..en dat is niet zo'n kleine bevolkingsgroep,is groter dan je denkt..

Als vers net zo betaalbaar en gemakkelijk verkrijgbaar is als brokken, in de schappen van aldi en lidell komt te liggen dan kan je mensen een keus geven.en die is er nu niet..

dus praten of nadenken over brokken moet gewoon kunnen.

Ik val onder de categorie jong en weinig geld en toch ben ik in staat om mijn hond een gevarieerd barf-menu voor te zetten 7-dagen per week. Rarara hoe kan dat. Nou heel simpel, gewoon een beetje je best doen, winkels afbellen, markten afgaan. Zelfs in de stad kan je van vuile pens, kippenruggen tot parelhoenkarkassen krijgen voor een zeer betaalbare prijs. En als ik het kan maak je me niet wijs dat anderen het niet kunnen. Maar ja, je moet wel je best doen voor je hond. Mijns inziens is iemand geen hond waard als hij dat niet doen. Vers in de aldi zei je? Wat is dat nou voor onzin. Voor een goed wijntje ga je toch ook naar de slijterij en niet naar de drogist. Het is nou eenmaal niet mogelijk dat alles in alle winkels te koop is. Trouwens ik ken zeer weinig supermarkten waar geen Rodi te krijgen is. Waar ik me ook nog over verbaas is, als je een dier in huis wilt nemen dan verdiep je je toch in zijn behoeften en bekijk je of dat in jouw financiele plaatje past en zo niet dan is de conclusie toch simpel. Je zegt toch niet ik koop een cavia en eigenlijk heb ik geen geld voor caviavoer, dus geef ik hem maar kanariezaad, want dat is goedkoper??? Sorry Ien, maar ik snap er nog steeds niets van. Want als je dier je zogenaamd hele leven is, dan hoort daar voor mij bij dat je goed voor hem zorgt en dus ook voert naar behoren. En dat zijn geen brokken. Voor een noodgeval, soit. Ik snack ook wel eens, maar niet met regelmaat.

groetjes Helen
Sorry Helen, maar dit vind ik nergens op slaan. Als je betaalbaar wilt barfen, moet je er erg veel tijd aan besteden en niet iedereen heeft dat (ervoor over) (of the guts...). Om dan te zeggen dat ze dan niet goed voor hun hond zorgen vind ik wel heeeeel erg kort door de bocht! Ik besteed persoonlijk liever die tijd aan mijn hond! Nu voer ik mijn hond FF en vers, maar niet iedereen is vooralsnog overtuigd van het goede van vers. Ook veel dierenartsen, dierenwinkels, dierenboeken niet...dus...je moet maar toevallig iets lezen over barf en KVV... dus het heeft niks te maken met het wel of niet goed inlezen over je huisdier. Ik ben met je eens dat je eerst goed moet uitrekenen of je je huisdier kunt betalen, maar mensen die brokken voeren betichten van het slecht zorgen voor hun hond, vind ik nergens op slaan!

Daarbij kun je ook heel goede wijn kopen bij de Aldi...
Een dier heb je voor zijn leven, niet voor even!

Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

hmmm kaapse pracht!
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

massam schreef:[ik ben dus niet de enige die knatergek wordt van het constante gedoe over barf als het over brokken gaat..

het mag best gezegd worden! ieder zijn ding! helaas is dat voor de meeste barfers niet te accepteren.
Nee..je bent niet de enige..er zijn ook genoeg BARFers die zich daar groen en geel aan ergeren ik geef mijn honden al 5 jaar volgens de BARfmethode te eten.,Ik voer geen brokkenoorlogen :twisted: want dat is gewoon niet DE manier om mensen te laten zien dat honden ook iets anders kunnen eten.
De leden die hun honden combinaties geven,brok,vers,zelf gemaakt neemt steeds meer toe. En dat is iets wat voorlopig haalbaar is voor een grote groep mensen. Na een periode nemen mensen zelf wel een keuze wat ze de honden te eten willen geven
Vergeleken met 4 jaar geleden dat ik hier over BARf schreef,waar ik jaren de enige was die de honden zo voerde is de toename van bovengenoemde behoorlijk gegroeid.
En dat is niet met een agressieve benadering gebeurd naar brokkenvoerders..dat is gewoon niet de manier.
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

idd! helemaal mee eens!
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

Helen G schreef:[
Ik val onder de categorie jong en weinig geld en toch ben ik in staat om mijn hond een gevarieerd barf-menu voor te zetten 7-dagen per week. Rarara hoe kan dat.
Je bent mobiel,je hebt telefoon,je bent in staat om verschillende adressen af te gaan
[/quote]. Een BARF menu is ook het minst moeilijke van vers, :p: maar dan praat ik niet over menu of over een methode,maar wat honden gewoon krijgen bij veel hondenbezitters..hun brokken met resten afsnijsels/ afval bij de slager zo nu een dan een bot,afval bij de visboer..hele zakken worden bewaard voor buurtbewoners bij markten enz. Dat is de realitieit

Maar ja, je moet wel je best doen voor je hond. Mijns inziens is iemand geen hond waard als hij dat niet doen.9
Hoho,je moest eens weten hoeveel waarde een dier voor die mensen heeft waar IK over praat
Op hun manier gaan zij met die dieren om,of het voor jouw of mij op een manier is waar je haren te berge van rijzen,is niet ons pakkie aan . [heb ik het alleen over voeding!!! in deze discussie!!]

Waar ik me ook nog over verbaas is, als je een dier in huis wilt nemen dan verdiep je je toch in zijn behoeften en bekijk je of dat in jouw financiele plaatje past en zo niet dan is de conclusie toch simpel
. [/quote]
Dat zou het ideale plaatje zijn :p: maar is niet de realiteit.

Sorry Ien, maar ik snap er nog steeds niets van. Want als je dier je zogenaamd hele leven is, dan hoort daar voor mij bij dat je goed voor hem zorgt en dus ook voert naar behoren.
Helen,ik ben er van overtuigd dat die mensen alles voor hun dieren over hebben,zij zijn er van overtuigd dat ze het allerbeste aan hun dier geven..alleen naar hun vermogen en hun weten..
meer niet.
en dat is de praktijk!

Groetjes,
Ineke
Afbeelding
Marja
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marja »

Hoi ineke
ik heb bewondering voor de manier waarop je het "opneemt" voor de brokken voerders"
Jij blijft rustig, knap hoor.
Zelf ga ik bijna over de roiie als ik die in mijn ogen onzin lees over hoe slecht brokken zouden zijn.
:ok:
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Helen G schreef:
Ik val onder de categorie jong en weinig geld en toch ben ik in staat om mijn hond een gevarieerd barf-menu voor te zetten 7-dagen per week. Rarara hoe kan dat. Nou heel simpel, gewoon een beetje je best doen, winkels afbellen, markten afgaan. Zelfs in de stad kan je van vuile pens, kippenruggen tot parelhoenkarkassen krijgen voor een zeer betaalbare prijs. En als ik het kan maak je me niet wijs dat anderen het niet kunnen. Maar ja, je moet wel je best doen voor je hond. Mijns inziens is iemand geen hond waard als hij dat niet doen. Vers in de aldi zei je? Wat is dat nou voor onzin. Voor een goed wijntje ga je toch ook naar de slijterij en niet naar de drogist. Het is nou eenmaal niet mogelijk dat alles in alle winkels te koop is. Trouwens ik ken zeer weinig supermarkten waar geen Rodi te krijgen is. Waar ik me ook nog over verbaas is, als je een dier in huis wilt nemen dan verdiep je je toch in zijn behoeften en bekijk je of dat in jouw financiele plaatje past en zo niet dan is de conclusie toch simpel. Je zegt toch niet ik koop een cavia en eigenlijk heb ik geen geld voor caviavoer, dus geef ik hem maar kanariezaad, want dat is goedkoper??? Sorry Ien, maar ik snap er nog steeds niets van. Want als je dier je zogenaamd hele leven is, dan hoort daar voor mij bij dat je goed voor hem zorgt en dus ook voert naar behoren. En dat zijn geen brokken. Voor een noodgeval, soit. Ik snack ook wel eens, maar niet met regelmaat.

groetjes Helen
Goeiedag wat een agressief toontje in jouw antwoord zeg....
Om een grote groep mensen bekend te maken met vers en Barf zal je toch echt informatie moeten geven, mensen helpen en uitleggen, niet iedereen weet ervan, er zijn heel veel mensen die niet anders horen dan dat brokken het beste zijn voor je hond, hoe denk je dat zo'n antwoord als dat jij nu geeft overkomt???
Ja alsof ze daardoor gelijk overstappen, nou niet dus, dit zijn juist de antwoorden die veel mensen gelijk afschrikken!!
Je kan gewoon NIET zeggen dat je niet goed voor je hond zorgt als je hem brokken voert, wat een onzin!
En dat vergelijken met cavia voer aan je konijn geven slaat werkelijk nergens op.

Als je ziet hoeveel mensen hier nu al vers voeren en zijn gaan Barfen (al dan niet full-time) en dat is niet bereikt door dit soort antwoorden maar door informatieve antwoorden.
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
*Silvia*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Silvia* »

nou hier geef ik mee beestje ook al 7 jaar brokken en is er niet minder om.
trouwens balou heeft bij sommige vleessoorten allergische reacties .
maar jullie zouden eens bij trosradar.nl moeten kijken daar word een discussie gehouden over barf versus de brokken tis om je dood te lachen hoe sommige mensen afgeven op de brokkengevers.iedereen doet ze best om zijn beestje het beste en lekkerste te geven en laat iedereen in ze waan.
ien
Erelid
Contacteer:

Marja schreef:Zelf ga ik bijna over de roiie als ik die in mijn ogen onzin lees over hoe slecht brokken zouden zijn.
:ok:
Marja..daar zit een geschiedenis van 5 jaar achter. :p:
Er is een forum waar een paar jaar heftige,zelf zeer grove discussies zijn gevoerd over BARF..Toen waren wij degene die onze honden langzaam vermoorden, :mrgreen: En die discussies kwamen van mensen die kant en klaarvers ontdekten/gaven en geven/verkochten en maakten! Dit was het ultime voer en de NIET de BARFmethode.
Sinds die enorme reclame voor vers is de toename van agressie tegen brokken toegenomen door een groep mensen.
Daar is RADAR een mooi voorbeeld van.

Zelf ben ik er van overtuigd dat BARF de manier is om je hond te voeren ,maar het is gewoon niet voor iedereen mogelijk,idem vers niet.
Ik zie dit dagelijks in de praktijk!!
Afbeelding
Helen G
Actief

Ongelezen bericht door Helen G »

cloris schreef:
Helen G schreef:

groetjes Helen
Om een grote groep mensen bekend te maken met vers en Barf zal je toch echt informatie moeten geven, mensen helpen en uitleggen, niet iedereen weet ervan, er zijn heel veel mensen die niet anders horen dan dat brokken het beste zijn voor je hond, hoe denk je dat zo'n antwoord als dat jij nu geeft overkomt???
Ja alsof ze daardoor gelijk overstappen, nou niet dus, dit zijn juist de antwoorden die veel mensen gelijk afschrikken!!
Je kan gewoon NIET zeggen dat je niet goed voor je hond zorgt als je hem brokken voert, wat een onzin!
En dat vergelijken met cavia voer aan je konijn geven slaat werkelijk nergens op.

Als je ziet hoeveel mensen hier nu al vers voeren en zijn gaan Barfen (al dan niet full-time) en dat is niet bereikt door dit soort antwoorden maar door informatieve antwoorden.
De toon was zeker niet agressief bedoeld. Verder vind ik het wel een juiste vergelijking mbt tot cavia voer aan je konijn geven. Met brokken voor je een carnivoor voornamelijk koolhydraten en dat is verre van juist.
En tja, mijns inziens zorg je op voedings gebied niet goed voor je hond als je hem niet goed voert. Dat wil niet zeggen dat je op andere vlakken niet goed voor je hond zorgt.
Hier een paar links voor de eventueel nieuwsgierige mensen:

http://b-naturals.com/Nov2002.php

http://b-naturals.com/Spr1999.php

http://b-naturals.com/Feb2003.php

groetjes Helen
Diertje
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Diertje »

:sleep:
Helen G
Actief

Diertje schreef::sleep:
En onder welke categorie val jij? Jong en ongeïnteresseerd ?
Diertje
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Diertje »

Helen G schreef:
Helemaal niet. Maar je kunt beter mee helpen met een alternatieve oplossing bijv. 2 of 3 keer per week vers dan alleen brokken afkraken want daar bereik je echt niets mee
Helen G
Actief

Diertje schreef:
Helen G schreef:
Helemaal niet. Maar je kunt beter mee helpen met een alternatieve oplossing bijv. 2 of 3 keer per week vers dan alleen brokken afkraken want daar bereik je echt niets mee
Vraag maar raak, wat wil je weten.
joieblanche
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door joieblanche »

..
Laatst gewijzigd door joieblanche op 22 jul 2004 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes, Karin

Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

Helen G schreef:[De toon was zeker niet agressief bedoeld.
fijn :ok: alhoewel het wel zo overkwam ;)

En tja, mijns inziens zorg je op voedings gebied niet goed voor je hond als je hem niet goed voert.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk dat een totaal plaatje moet bekijken.voeding staat niet op zich zelf. het zijn ook de vacinaties,fokken en nog veel meer factoren dat maakt dat er steeds meer zieke honden zijn. En dat dit zo is zie je in de wachtkamers van de dierenartsen.

en wat is goed voeren?
daar zijn de meningen ook verdeeld over..vers,barf..
Kant en klaar vers bestaat ook nog niet zolang,hoe doet een hond het na b.v 7 jaar op alleen vers,iedere dag het zelfde merk,zelfde samenstelling??
Niemand weet dit nog.
Barf zijn ook verschillende en methodes van..welke is de juiste??
Alleen botten met vlees en tafelresten,zoals Lonsdale??
Ian Billinghurst??
Mogens??
en ga zo maar door.

en dat is wat ik eerder schreef..laten wij van elkaar leren en niet afkraken ;) of het nu over vers,brok of barf gaat.
Groetjes,
Ineke

groetjes Helen[/quote]
Afbeelding
Gerrit de Weerd
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gerrit de Weerd »

cloris schreef: Als je ziet hoeveel mensen hier nu al vers voeren en zijn gaan Barfen (al dan niet full-time) en dat is niet bereikt door dit soort antwoorden maar door informatieve antwoorden.
Voor Helen G en alle andere "fundamentalisten",

En nog wel via dit "vreselijke Farm Food" Forum, dat wordt gefinancierd uit de opbrengst van de verkoop van die ............. :cry2: brokken.
ien
Erelid
Contacteer:

Gerrit de Weerd schreef:
Voor Helen G en alle andere "fundamentalisten",
Gerrit ...wat denk je van....modernisten ;)
En nog wel via dit "vreselijke Farm Food" Forum, dat wordt gefinancierd uit de opbrengst van de verkoop van die ............. :cry2: brokken.
Waarvoor mijn dank :ok: voor je gastvrijheid :mrgreen:
Afbeelding
joieblanche
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door joieblanche »

joieblanche schreef:Om op de vraag terug te komen :p:

Ja, ik ken nu inmiddels CANIDAE en voer het sinds een paar maanden aan al mijn honden. Het gaat prima en het bevalt me goed !!
Ik wil nog wel ff vermelden, dat ik hiervoor zelf FARMFOOD heb gevoerd, omdat hun principe me ook erg aanspreekt !!
Mijn laatste nestje is ook nog afgespeend met CARNIBEST EN FARMFOOD.
De meeste puppen van dat nest (10 puppen) eten nog steeds FARMFOOD en daar ben ik blij om ....
Ik ben zelf naar een andere brok gaan zoeken omdat mijn eigen honden FARMFOOD jammergenoeg niet meer wilden eten.
Ik ben toen terecht gekomen bij CANIDEA door een tip, van notabene een VersVleesKompleet-producent ;)
groetjes, Karin

Afbeelding
henk.b

Ongelezen bericht door henk.b »

Lizzy,waar baseer jij op dat er 47.5% koolhydraten in de canidae brokken zitten.Verder is het zo dat de koolhyraten afkomstig zijn uit witte en bruine rijst"pesticidevrij" en niet uit "schadelijke"granen zoals bij veel andere hondenvoeders.De aangegeven waarden betreffende het eiwit,vet,vocht enz,zijn allemaal minimale en maximale waarden.Verder zijn de eiwitbronnen hormoonvrij ,antibioticavrij en antioxidantvrij,worden er natuurlijke kruiden en ingredienten gebruikt en is de acceptie en opneembaarheid erg hoog.Voor de brokhonden onder ons is dit een zeer goede en " natuurlijke" brok.Ik zelf geef mijn hond 5 dagen carnibest en 2 dagen canidae.Deze combi gaat prima.

groetjes Henk.

.
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

Helen G schreef:
cloris schreef:
Helen G schreef:

groetjes Helen

De toon was zeker niet agressief bedoeld. Verder vind ik het wel een juiste vergelijking mbt tot cavia voer aan je konijn geven. Met brokken voor je een carnivoor voornamelijk koolhydraten en dat is verre van juist.
En tja, mijns inziens zorg je op voedings gebied niet goed voor je hond als je hem niet goed voert. Dat wil niet zeggen dat je op andere vlakken niet goed voor je hond zorgt.

groetjes Helen
1 ding je bent niet goed bij je pan , met de uitspraken die je doet ,dat jij barft moet jij weten ik heb daar ook mijn mening over maar dat is om het even maar iemand gaan zitten uitmaken dat hij/zijniet goed voor zijn hond zorgt omdat hij/zij brokken voert waar haal je die gorre lef van daan koekwaus.
mijn honden doen het perfekt op brokken niks mis mee, jij doet barf ik doe brok en ? had je er wat van?
ik heb 6 honden lopen plus nog ff 4 uitstaan allemaal op eigen merk brok waarvan 1 met zwaar voeding allergie ,nou ik heb bij die hond geen grijntje last.
dus als je bart toppie je zal het leuk vinden ik niet gaat veel te veel tijd in zitten voor al die honden.
maar dat je het promoot vind ik best maar haal nooit en ten immer het gorre leff in je botte hasses om te gaan sugereren dat ik niet goed voor me honden zorg ,nog iemand anders die brokken voer want ik verzeker je je leven op het form is geen pretje meer ga dan lekker op een barf forum zittten blaten .

mol 8)
jill
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door jill »

memo schreef:Ik wil ook wel weten waar je in NL Felidae kan kopen!
Stuur even een pbtje naar diertje.
Via het adres wat ik heb gekregen, kreeg ik te horen dat ze ook felidae gaan verkopen. Waarschijnlijk over een week of twee.
Ik heb alleen het adres nu niet bij want zit op een andere computer.
kan je daaraan niet helpen dus.
Diertje wel.... ;) ze bezorgen ook aan huis.
Jill
Helen G
Actief

v.d Lupinehof schreef:
Helen G schreef:
cloris schreef:
Helen G schreef:

groetjes Helen

groetjes Helen
1 ding je bent niet goed bij je pan , met de uitspraken die je doet ,dat jij barft moet jij weten ik heb daar ook mijn mening over maar dat is om het even maar iemand gaan zitten uitmaken dat hij/zijniet goed voor zijn hond zorgt omdat hij/zij brokken voert waar haal je die gorre lef van daan koekwaus.
mijn honden doen het perfekt op brokken niks mis mee, jij doet barf ik doe brok en ? had je er wat van?
ik heb 6 honden lopen plus nog ff 4 uitstaan allemaal op eigen merk brok waarvan 1 met zwaar voeding allergie ,nou ik heb bij die hond geen grijntje last.
dus als je bart toppie je zal het leuk vinden ik niet gaat veel te veel tijd in zitten voor al die honden.
maar dat je het promoot vind ik best maar haal nooit en ten immer het gorre leff in je botte hasses om te gaan sugereren dat ik niet goed voor me honden zorg ,nog iemand anders die brokken voer want ik verzeker je je leven op het form is geen pretje meer ga dan lekker op een barf forum zittten blaten .

mol 8)
Ik mijn mening jij de jouwe. Niet dat de mening van zo'n botte boer als jij met iets interesseert. Als je de manier waarop jij omgaat met je honden net zo bot is als je taalgebruik, weet ik voldoenden.
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

Helen G schreef:
Diertje schreef:
Lizzy schreef:
ien schreef: precies, een beetje graan in de vorm van rijst of een andere GOEDE graansoort in een voeding kan geen kwaad.
hier krijgen ze ook graan,in de vorm van havermouth..je hebt dus granen en granen.
Een beetje graan is altijd nog iets anders dan ongeveer 60% graan
:roll: ipv. negatief te doen over die brok kun je beter meedenken over een 'goede brok'
Meedenken over een goede brok?? Huh, mijns inziens zijn er geen goede brokken en ik zie ook werkelijk niet de reden waarom er over nagedacht zou moeten worden. Waarom een carnivoor voeren als een cavia terwijl er een scala aan gezondere voedingsmogelijkheden zijn?

groetjes Helen
helen, hoe een bloedhekel ik ook aan brokken heb (en niet vanwege het feit over alle verhalen van brokken, maar puur omdat qyan tegen geen enkele brok kon en ik vers ben gaan proberen, heel argwanend en het resultaat heb gezien), je kan niemand verplichten om een complete vleesvoeding te voeren of zelfs om te gaan barfen.
je kan mensen enkel en alleen informatie en ervaringen verschaffen en wat ze met die informatie doen moeten ze dan zelf weten.
niet iedereen wil of kan van de brokken af, dus dan kan je toch beter advies geven over welke brokken wel goed zijn (dus zonder rommel erin ed)
Mol
Zeer actief

Helen G schreef:
v.d Lupinehof schreef:
Helen G schreef:
cloris schreef: Goeiedag wat een agressief toontje in jouw antwoord zeg....

groetjes Helen

mol 8)
Ik mijn mening jij de jouwe. Niet dat de mening van zo'n botte boer als jij met iets interesseert. Als je de manier waarop jij omgaat met je honden net zo bot is als je taalgebruik, weet ik voldoenden.
oke dame je kanhet krijgen zoals je het hebben wil
dit heb je geheel aan je zelf te danken ,ik heb je gewaarschuwd

mol 8)
ien
Erelid
Contacteer:

STOP!!!!!
ga elkaar nu niet persoonlijk aanvallen. please :?
Daar schieten wij in deze topic ook niks mee op!!
Het is duidelijk dat Helen het niet agressief bedoelde!!

Groetjes,
ineke
Afbeelding
Mol
Zeer actief

ien schreef:STOP!!!!!

Groetjes,
ineke
hey iemand die iemand zegt dat hij/zij niet goed voor zijn hond is omdat hij/zij brokken voer is gewoon ziek in het hoofd.
niks meer niks minder ze heeft om gevraagt ien ,en je weet wat er gebeurt ,als ik je niet moet.

mol 8)
Mol
Zeer actief

basil schreef:
v.d Lupinehof schreef:
ien schreef:STOP!!!!!

Groetjes,
ineke
hey iemand die iemand zegt dat hij/zij niet goed voor zijn hond is omdat hij/zij brokken voer is gewoon ziek in het hoofd.
niks meer niks minder ze heeft om gevraagt ien ,en je weet wat er gebeurt ,als ik je niet moet.

mol 8)
dan ga je zoenen? :J
hahahahahaah,nee daar zijn alleen maar een antal hier voor weg gelegt ;)
nee mensen die dit soort uitspraken doen zijn niet wijs ,en dan nog een beetje hoog van de toren komen blazen ove me taal gebruik wie is ze dan
ik schijt op haar.

mol 8)
Mol
Zeer actief

basil schreef:je hebt wel gelijk hoor. iemand veroordelen voor het voeren van brokken tot iemand die zijn dieren niet goed verzorgt dat slaat helemaal nergens op.
trouwens...een kleine beurs zegt ze....ik vraag me af hoe iemand met een kleine beurs naar een slijter kan voor wijn....maar goed...de ene kleine beurs is de andere niet denk ik?
ze tikt gewoon niet hoog ,nog maals ik vind het echt helmaal niet erg als ze zwaar voor stander is,maar zulke uitspraken hou ik niet van,ja ik voel me eigen aangesproken omdat ik brokken voert ,en dan zo'n een sla muil op zetten over MIJN soort mensen moet je niet doen, en dan nog over me taal gebruik ouwehoeren moet je helemaal niet doen, wie is ze dan ze komt goddomme net kijken hier nou niet lang hoor geloof me zoals mechelaar fan zeg je gaat me stalken :twisted:

mol 8)
Helen G
Actief

v.d Lupinehof schreef:
basil schreef:je hebt wel gelijk hoor. iemand veroordelen voor het voeren van brokken tot iemand die zijn dieren niet goed verzorgt dat slaat helemaal nergens op.
trouwens...een kleine beurs zegt ze....ik vraag me af hoe iemand met een kleine beurs naar een slijter kan voor wijn....maar goed...de ene kleine beurs is de andere niet denk ik?
ze tikt gewoon niet hoog ,nog maals ik vind het echt helmaal niet erg als ze zwaar voor stander is,maar zulke uitspraken hou ik niet van,ja ik voel me eigen aangesproken omdat ik brokken voert ,en dan zo'n een sla muil op zetten over MIJN soort mensen moet je niet doen, en dan nog over me taal gebruik ouwehoeren moet je helemaal niet doen, wie is ze dan ze komt goddomme net kijken hier nou niet lang hoor geloof me zoals mechelaar fan zeg je gaat me stalken :twisted:

mol 8)
Dat je je aangesproken voelt, is duidelijk en erg verhelderend. Zegt veel over je. Ik kom hier niet net kijken. Ik lees al ruim een jaar mee. Maar het gehalte agressieve mensen en uit de hand gelopen ruzies stonden me tegen. Ik weet nu opeens weer waarom. Dat komt door schreeuwlelijkerds zoals jij mol. En ff op jouw niveau: ik kom en ga waar ik blief en daar heb jij niets mee te maken, hoe graag jij dat ook zou willen. Bij deze is deze vervelende conversatie met jou mol, in ieder geval van mijn kant, beeindigd. :zwaai:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”