Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ons nieuwe avontuur
Moderator: moderatorteam
- chiaraaarts
- Actief
Re: ons nieuwe avontuur
Een fokker hebben wij niet echt op het oog.
ik heb met meerdere contact gehad. maar of ze hadden op het moment geen nestje, of alles was al gereserveerd. of de prijs was te hoog.
nu moet daar ook rekening mee gehouden worden.
Ze hoeft niet perse een stamboom te hebben.
en omdat ik alles zelf betaal zit ik wel aan een budget voor de eerste aanschaf gebonden.
laten we zeggen dat dat 600- is. (alleen voor de pup)
tot nu toe heb ik dus nog niets kunnen vinden wat ik vertrouw.....
op marktplaats staan er al wel een paar..maar die hebben ook meerdere rassen. er staat niets over de ouders vermeld. of als je het nummer invoert dan krijg je dat het een broodfokker is.
wat ik dus hoop is dat er binnenkort iemand een hobby nestje krijgt. of per ongeluk een nestje.
gewoon bij iemand thuis. en waar moeder en vader bekend zijn.
met zo iemand heb ik trouwens wel contact. die had 2 maanden geleden een nestje wat het huis mocht verlaten. helaas waren dat alleen reutjes. nu is een week er na per ongeluk het andere teckel teefje gedekt. ze hebben dus 2 teefjes en 1 reu in huis plus 1 reu van hun dochter. nu zeggen ze dat ze "goet groeit" en ze verwachten de pups eind augustus...
en dan is het voor mij nog 2 maanden wachten tot er eentje bij mij mag komen.
owja...en er moet wel een teefje tussen zitten.
nu kan ik daar natuurlijk op gaan wachten. aan de andere kant sta ik zo erg te stuiteren van plezier en ongeduld.
ik heb mezelf dus voorgenomen om wel rond te blijven kijken. als ik eerder een geschikte pup vind dan gaan we daar voor. en anders is het hopen op een teefje bij hun.
ik heb met meerdere contact gehad. maar of ze hadden op het moment geen nestje, of alles was al gereserveerd. of de prijs was te hoog.
nu moet daar ook rekening mee gehouden worden.
Ze hoeft niet perse een stamboom te hebben.
en omdat ik alles zelf betaal zit ik wel aan een budget voor de eerste aanschaf gebonden.
laten we zeggen dat dat 600- is. (alleen voor de pup)
tot nu toe heb ik dus nog niets kunnen vinden wat ik vertrouw.....
op marktplaats staan er al wel een paar..maar die hebben ook meerdere rassen. er staat niets over de ouders vermeld. of als je het nummer invoert dan krijg je dat het een broodfokker is.
wat ik dus hoop is dat er binnenkort iemand een hobby nestje krijgt. of per ongeluk een nestje.
gewoon bij iemand thuis. en waar moeder en vader bekend zijn.
met zo iemand heb ik trouwens wel contact. die had 2 maanden geleden een nestje wat het huis mocht verlaten. helaas waren dat alleen reutjes. nu is een week er na per ongeluk het andere teckel teefje gedekt. ze hebben dus 2 teefjes en 1 reu in huis plus 1 reu van hun dochter. nu zeggen ze dat ze "goet groeit" en ze verwachten de pups eind augustus...
en dan is het voor mij nog 2 maanden wachten tot er eentje bij mij mag komen.
owja...en er moet wel een teefje tussen zitten.
nu kan ik daar natuurlijk op gaan wachten. aan de andere kant sta ik zo erg te stuiteren van plezier en ongeduld.
ik heb mezelf dus voorgenomen om wel rond te blijven kijken. als ik eerder een geschikte pup vind dan gaan we daar voor. en anders is het hopen op een teefje bij hun.
- chiaraaarts
- Actief
ja ga maar na.... heb een kruising gehad toen ik nog een 5 jarige muts was....Tara schreef:Pas op hoor, met die tokkels.
Manipulatieve stinkerds zijn het!Eenmaal besmet kom je er nooit meer vanaf.
van die liefde is moeilijk af te komen
- chiaraaarts
- Actief
Tara schreef:En jij gelooft dat?chiaraaarts schreef:
Ik zou fijn een deurtje verder kijken.
naja....
nu noemen ze zichzelf hobby fokkers. het dekken houden ze dus niet echt tegen. maar dat het zusje gedekt was was niet echt de bedoeling ivm de vakantie.
ik weet niet.... nu jij zegt dat je het niet vertrouwd ben ik gaan twijfelen....ik dacht dat deze wel te vertrouwen was.
ze hebben niet meerdere rassen... de pups zijn echt van hun eigen honden. je mag langs komen om ze te bekijken wanneer je maar wilt.... na de eerste week dat ze geboren zijn enzo...
twijfel twijfel twijfel
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Wat ik niet helemaal snap is dat je 600 euro voor een stamboomloze look-a-like normaal vindt (en ik vind dat echt heel veel geld voor een stamboomloos hondje
) maar een stamboomteckel te duur vindt. Ik weet niet hoe de prijzen van de kaninchen liggen maar voor mijn standaard met stamboom heb ik niet zo heel veel meer betaald dan de 600 euro die jij wilt uitgeven. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat iedereen persé een hond met stamboom moet nemen maar ik vind het prijsverschil nou niet dusdanig groot dan je het daarom maar moet laten.

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Helemaal eensTara schreef:Ik griezel al van termen als 'hobbyfokker' en 'gelegenheidsnestje'.
Van die holle frasen waar je niks mee kunt. Fokker is gewoon fokker, of je nu 1, 10 of 100 nestjes fokt.
Vermeerderen kunnen we allemaal wel, zorgvuldig een nestje fokken is al wat lastiger. Het was niet de bedoeling dat het andere teefje gedekt zou worden ivm de vakantie? Anders was het geen probleem geweest?
Sorry, maar te goeder trouw of te kwader trouw komt het mij over als geklungel en ik zou er geen zin in hebben.
Als je graag een rashond wilt, koop er dan ook gewoon een met een stamboom. Ja, dat kost je wel wat, maar dan heb je kopersgarantie en is de kans op een zorgvuldig gefokt hondje groter.

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- chiaraaarts
- Actief
hier even voor de leuk wat foto's:
mijn moeder met haar eerste hondje peppe toen ze ongeveer zo oud was als ik. ze had hem op straat gevonden en besloten: "die is van mij"
helaas was peppe zo super lief en schattig dat hij na een paar dagen is gejat.
ze heeft hem nooit meer terug gezien.

mijn aller eerste hondje. een soort mini herder met langgerekt teckel lichaam.

mijn moeder met haar eerste hondje peppe toen ze ongeveer zo oud was als ik. ze had hem op straat gevonden en besloten: "die is van mij"
helaas was peppe zo super lief en schattig dat hij na een paar dagen is gejat.
ze heeft hem nooit meer terug gezien.

mijn aller eerste hondje. een soort mini herder met langgerekt teckel lichaam.

- chiaraaarts
- Actief
Tara schreef:Ik griezel al van termen als 'hobbyfokker' en 'gelegenheidsnestje'.
Van die holle frasen waar je niks mee kunt. Fokker is gewoon fokker, of je nu 1, 10 of 100 nestjes fokt.
Vermeerderen kunnen we allemaal wel, zorgvuldig een nestje fokken is al wat lastiger. Het was niet de bedoeling dat het andere teefje gedekt zou worden ivm de vakantie? Anders was het geen probleem geweest?
Sorry, maar te goeder trouw of te kwader trouw komt het mij over als geklungel en ik zou er geen zin in hebben.
Als je graag een rashond wilt, koop er dan ook gewoon een met een stamboom. Ja, dat kost je wel wat, maar dan heb je kopersgarantie en is de kans op een zorgvuldig gefokt hondje groter.
alm@ schreef:Wat ik niet helemaal snap is dat je 600 euro voor een stamboomloze look-a-like normaal vindt (en ik vind dat echt heel veel geld voor een stamboomloos hondje) maar een stamboomteckel te duur vindt. Ik weet niet hoe de prijzen van de kaninchen liggen maar voor mijn standaard met stamboom heb ik niet zo heel veel meer betaald dan de 600 euro die jij wilt uitgeven. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat iedereen persé een hond met stamboom moet nemen maar ik vind het prijsverschil nou niet dusdanig groot dan je het daarom maar moet laten.
dat is ook waar...
ik wil het goed doen met de middelen die ik heb.
ik heb tot nu toe contact gehad met 5 erkende kaninchen fokkers. en die vroegen allemaal tussen de 950 en 1.500.....
heb ik nu dus gewoon de 5 meest dure van Nederland te pakken gekregen?
maar aan de andere kant: is iemand die voor de hobby fokt, maar dit wel verantwoordelijk doet. zo slecht?
het probleem met de vakantie was dat ze weg wilde gaan in de 3 weken waar nu te teckel pups zal krijgen. de vakantie gaat nu niet door omdat het niet zo handig is om met een hoog zwangere hond op reis te gaan..... ik kan me daar wel in vinden.
of het verhaal waar is weet je natuurlijk nooit.
maar aan de andere kant mag je bij hun altijd langs komen....je kan ze zo zelf elke week zien als je zou willen......dat schept toch iets van vertrouwen?
zij vragen er trouwens 450 voor, niet 600
- chiaraaarts
- Actief
ik doe mijn bestbram en thijs schreef:Je bent in ieder geval weloverwogen bezig en dat is te waarderen.
- chiaraaarts
- Actief
hebben jullie misschien een idee / ervaring met een fokker die oké is?
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
hoe verantwoordelijk is verantwoordelijk? hebben ze de honden laten testen op de meest voorkomende aandoeningen bij de teckel? Zijn de ogen ecvo getest en zijn daar de uitslagen van? En hoe zit het met patella luxatie? is dat ook getest en wat zijn daar de uitslagen van?chiaraaarts schreef:Tara schreef:Ik griezel al van termen als 'hobbyfokker' en 'gelegenheidsnestje'.
Als je graag een rashond wilt, koop er dan ook gewoon een met een stamboom. Ja, dat kost je wel wat, maar dan heb je kopersgarantie en is de kans op een zorgvuldig gefokt hondje groter.alm@ schreef:Wat ik niet helemaal snap is dat je 600 euro voor een stamboomloze look-a-like normaal vindt (en ik vind dat echt heel veel geld voor een stamboomloos hondje) maar een stamboomteckel te duur vindt. Ik weet niet hoe de prijzen van de kaninchen liggen maar voor mijn standaard met stamboom heb ik niet zo heel veel meer betaald dan de 600 euro die jij wilt uitgeven. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat iedereen persé een hond met stamboom moet nemen maar ik vind het prijsverschil nou niet dusdanig groot dan je het daarom maar moet laten.
dat is ook waar...
ik heb tot nu toe contact gehad met 5 erkende kaninchen fokkers. en die vroegen allemaal tussen de 950 en 1.500.....
maar aan de andere kant: is iemand die voor de hobby fokt, maar dit wel verantwoordelijk doet. zo slecht?
het probleem met de vakantie was dat ze weg wilde gaan in de 3 weken waar nu te teckel pups zal krijgen. de vakantie gaat nu niet door omdat het niet zo handig is om met een hoog zwangere hond op reis te gaan..... ik kan me daar wel in vinden.
maar aan de andere kant mag je bij hun altijd langs komen....je kan ze zo zelf elke week zien als je zou willen......dat schept toch iets van vertrouwen?
Van het nestje wat jij noemde lees ik dat allemaal niet terug. Ik vermoed dat deze teefjes elke loopsheid pups krijgen (gelijk als bij een broodfokker) en dat gezien wordt als oepsnestje of een gelegenheidsnestje.
Een hond hoeft in aanschaf niet veel te kosten maar gedurende zijn leven doet hij dat wel. Hoe verantwoordelijker de fokker is geweest bij het uitzoeken van de ouderdieren hoe groter de kans is dat hij in zijn leven je minder zal kosten aan dierenarts kosten.
Die paar honderd euro die het scheelt aan het begin wegen dan niet op tegen de ellende die je je op de hals kunt halen bij een goedkoop aangeschaft hondje.
- chiaraaarts
- Actief
blacky schreef:hoe verantwoordelijk is verantwoordelijk? hebben ze de honden laten testen op de meest voorkomende aandoeningen bij de teckel? Zijn de ogen ecvo getest en zijn daar de uitslagen van? En hoe zit het met patella luxatie? is dat ook getest en wat zijn daar de uitslagen van?chiaraaarts schreef:Tara schreef:Ik griezel al van termen als 'hobbyfokker' en 'gelegenheidsnestje'.
Als je graag een rashond wilt, koop er dan ook gewoon een met een stamboom. Ja, dat kost je wel wat, maar dan heb je kopersgarantie en is de kans op een zorgvuldig gefokt hondje groter.alm@ schreef:Wat ik niet helemaal snap is dat je 600 euro voor een stamboomloze look-a-like normaal vindt (en ik vind dat echt heel veel geld voor een stamboomloos hondje) maar een stamboomteckel te duur vindt. Ik weet niet hoe de prijzen van de kaninchen liggen maar voor mijn standaard met stamboom heb ik niet zo heel veel meer betaald dan de 600 euro die jij wilt uitgeven. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat iedereen persé een hond met stamboom moet nemen maar ik vind het prijsverschil nou niet dusdanig groot dan je het daarom maar moet laten.
dat is ook waar...
Van het nestje wat jij noemde lees ik dat allemaal niet terug. Ik vermoed dat deze teefjes elke loopsheid pups krijgen (gelijk als bij een broodfokker) en dat gezien wordt als oepsnestje of een gelegenheidsnestje.
Een hond hoeft in aanschaf niet veel te kosten maar gedurende zijn leven doet hij dat wel. Hoe verantwoordelijker de fokker is geweest bij het uitzoeken van de ouderdieren hoe groter de kans is dat hij in zijn leven je minder zal kosten aan dierenarts kosten.
Die paar honderd euro die het scheelt aan het begin wegen dan niet op tegen de ellende die je je op de hals kunt halen bij een goedkoop aangeschaft hondje.
je hebt vast gelijk.
ik ga verder op zoek.
-
63673J
Wat je zegt. Wij hebben net een boxer te logeren gehad, bijna 5 weken. Stapelkrankjorum werd ik ervan, werkelijk overal gingen die haartjes op en in zitten, ook in je kleren, en je krijgt ze bijna niet meer weg. Die dikke pluizen van onze IJslanders was echt veel makkelijker.Nanna schreef:Als dat te maken heeft met schoonmaakangst: neem dan maar wel een langhaar. Die kloterige korte haartjes zijn veel lastiger uit de bank of je kleding te halen.chiaraaarts schreef:
Andere regel van moeders die ik ben vergeten te vermelden: langhaar komt er niet in. Sheltie markies en vlinderhondje stonden ook op het lijstje. Maar ze wilt het echt niet hebben.
The boss is the boss
En zandpoten hebben ze allemaal.
- chiaraaarts
- Actief
Bedankt!Heavy schreef:https://www.teckeltje.nl/ruwharige-teckelpups
jvanringen schreef:Wat je zegt. Wij hebben net een boxer te logeren gehad, bijna 5 weken. Stapelkrankjorum werd ik ervan, werkelijk overal gingen die haartjes op en in zitten, ook in je kleren, en je krijgt ze bijna niet meer weg. Die dikke pluizen van onze IJslanders was echt veel makkelijker.Nanna schreef:Als dat te maken heeft met schoonmaakangst: neem dan maar wel een langhaar. Die kloterige korte haartjes zijn veel lastiger uit de bank of je kleding te halen.chiaraaarts schreef:
Andere regel van moeders die ik ben vergeten te vermelden: langhaar komt er niet in. Sheltie markies en vlinderhondje stonden ook op het lijstje. Maar ze wilt het echt niet hebben.
The boss is the boss
Darom ben ik zelf een beetje een voorstander van lang haar.Nanna schreef:Mijn schoonmoeder heeft een korthaar teckel gehad. Ze was dol op het beest hoor maar achteraf (na wat logeerpartijen van langhaar teckels van kennissen van haar) zei ze, dat als ze het opnieuw had mogen doen, ze voor een langhaar gegaan was.
Vele malen minder werk.
Maar ook kort haar vindt ik echt niet erg.
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Allereerst voor je zus.
Als ze ooit met een hond wil gaan sporten moet ze ver, heeeeeeel ver weg blijven van de Saarlooswolfhond. Geloof me
Verder zou ik ook voor een stamboom hondje gaan. Met alle gezondheidstesten van de ouders zwart op wit
persoonlijk zou ik, als ik op haren zou letten (wat met een saarloos echt kansloos is haha) voor een ruwhaartje gaan. Omdat mijn eigen ervaring is dat die bijna niet verharen.
Als ze ooit met een hond wil gaan sporten moet ze ver, heeeeeeel ver weg blijven van de Saarlooswolfhond. Geloof me
Verder zou ik ook voor een stamboom hondje gaan. Met alle gezondheidstesten van de ouders zwart op wit
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Contacteer:
Wat leuk dat je zo goed voorbereid bent.
Ik heb dat zelf nooit zo erg gehad, ik zie een foto wordt verliefd, spreek af en indien het klikt gaat de hond mee(allemaal herplaatsers
).
Waarom kijk je niet voor een leuke herplaatser, of doe je ergens een oproep hiervoor? Of zijn er geen teckels die herplaatst worden?
Ik heb dat zelf nooit zo erg gehad, ik zie een foto wordt verliefd, spreek af en indien het klikt gaat de hond mee(allemaal herplaatsers
).
Waarom kijk je niet voor een leuke herplaatser, of doe je ergens een oproep hiervoor? Of zijn er geen teckels die herplaatst worden?
- chiaraaarts
- Actief
Ow...saarlooswolfhond. ...ik dacht altijd dat je saarlooswolfhond wolfshond schreef. Oeps....flamme schreef:Allereerst voor je zus.
Als ze ooit met een hond wil gaan sporten moet ze ver, heeeeeeel ver weg blijven van de Saarlooswolfhond. Geloof me![]()
Verder zou ik ook voor een stamboom hondje gaan. Met alle gezondheidstesten van de ouders zwart op witpersoonlijk zou ik, als ik op haren zou letten (wat met een saarloos echt kansloos is haha) voor een ruwhaartje gaan. Omdat mijn eigen ervaring is dat die bijna niet verharen.
Maar fijn om het ook van iemand anders te horen. Dan weet ik in i der geval zeker dat ik gelijk had op dat punt
- chiaraaarts
- Actief
Tot op heden heb ik geen herplaatser teckel gevonden.Dees en Maylo schreef:Wat leuk dat je zo goed voorbereid bent.
).
Wel een teckel bij een fokker die van een vorig nest is overgebleven. Ze is nu 6 maanden. Alleen contact via de mail wilt di gene niet. Alleen via de telefoon. En omdat ik nu in het buitenland zit is dat niet mogelijk....
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Uiteindelijk wen je overal aan. Wij hadden in het verleden wijlen Hannah (Hutsje, van Jessica) te logeren en de ijspegels zaten op ooghoogte tegen de kozijnen, zelf kenden wij dat helemaal niet maar ook daar kijk je na een paar dagen niet meer van op.jvanringen schreef:Wij hebben net een boxer te logeren gehad, bijna 5 weken. Stapelkrankjorum werd ik ervan, werkelijk overal gingen die haartjes op en in zitten, ook in je kleren, en je krijgt ze bijna niet meer weg. Die dikke pluizen van onze IJslanders was echt veel makkelijker.
Van de haren bouwden de vogels hun nesten en de centimeter stof, een uur na het poetsen, negeerden we ook. 't Is of dat, of geen leven hebben.

-
63673J
Ja, die vogels! Die zaten in de tuin wachten als wij de IJslanders borstelden en gingen er dan met de haren vandoor.bram en thijs schreef:Uiteindelijk wen je overal aan. Wij hadden in het verleden wijlen Hannah (Hutsje, van Jessica) te logeren en de ijspegels zaten op ooghoogte tegen de kozijnen, zelf kenden wij dat helemaal niet maar ook daar kijk je na een paar dagen niet meer van op.jvanringen schreef:Wij hebben net een boxer te logeren gehad, bijna 5 weken. Stapelkrankjorum werd ik ervan, werkelijk overal gingen die haartjes op en in zitten, ook in je kleren, en je krijgt ze bijna niet meer weg. Die dikke pluizen van onze IJslanders was echt veel makkelijker.
Van de haren bouwden de vogels hun nesten en de centimeter stof, een uur na het poetsen, negeerden we ook. 't Is of dat, of geen leven hebben.
Maar het verbaasde me echt hoeveel haar je hebt van zo'n boxervacht, en dat 't werkelijk overal in gaat zitten.
- chiaraaarts
- Actief
Ik heb geen facebook.Heavy schreef:Er is een teckel adoptie en herplaatsing pagina op facebook
- chiaraaarts
- Actief
Ik ga meteen kijken.Heavy schreef:Jammer ik zie net een schat van een ruwhaar teckel voorbij komen Moos van 5 jaar en hij is gewend om met de camper naar Italië te gaan . Misschien staat hij ook op de website van herplaatsinghonden in Nederlandchiaraaarts schreef:Ik heb geen facebook.Heavy schreef:Er is een teckel adoptie en herplaatsing pagina op facebook
Ja dushttps://www.hhin.nl/
-
63673J
O wat een schatje.Heavy schreef:Jammer ik zie net een schat van een ruwhaar teckel voorbij komen Moos van 5 jaar en hij is gewend om met de camper naar Italië te gaan . Misschien staat hij ook op de website van herplaatsinghonden in Nederlandchiaraaarts schreef:Ik heb geen facebook.Heavy schreef:Er is een teckel adoptie en herplaatsing pagina op facebook
Ja dushttps://www.hhin.nl/
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- chiaraaarts
- Actief
Ik moet een formulier invullen en dan gaan ze me opbellen. Alleen ben ik nog in het buitenland voor de komende weken.
Ik kan dus niet opgebeld worden
Even kijken of ik op een andere menie contact kan maken.
Moos is inderdaad erg leuk. Wel een reu... niet meteen ons eerste plan maar is niet erg.
- chiaraaarts
- Actief
vanmiddag ga ik maar even een internationale simkaart aanschaffen.
zodat ik een fokker kan bellen die waarschijnlijk nog een pup heeft (heeft hij laten weten via de mail).
pupje is nu 6 maandjes, maar dat vindt ik helemaal niet erg
van herplaatsing Nederland heb ik te horen gekregen dat er veel aanmeldingen voor Moos zijn en dat ze overtuigd zijn dat er tussen de aanmeldingen een geschikte baas zit. nieuwe aanmeldingen nemen ze niet meer aan.
heel blij voor Moos 
zodat ik een fokker kan bellen die waarschijnlijk nog een pup heeft (heeft hij laten weten via de mail).
pupje is nu 6 maandjes, maar dat vindt ik helemaal niet erg
van herplaatsing Nederland heb ik te horen gekregen dat er veel aanmeldingen voor Moos zijn en dat ze overtuigd zijn dat er tussen de aanmeldingen een geschikte baas zit. nieuwe aanmeldingen nemen ze niet meer aan.
-
-Saskia-
- Zeer actief
Dat wel, maar geef mij op regendagen toch maar kortharen hoor. De hoeveelheid modder die bij de langharen in de vacht blijft hangen is echt stukken meer dan bij onze korthaar logéNanna schreef:Als dat te maken heeft met schoonmaakangst: neem dan maar wel een langhaar. Die kloterige korte haartjes zijn veel lastiger uit de bank of je kleding te halen.
Al zal dat bij een teckeltje reuze meevallen.
- chiaraaarts
- Actief
Prachtige foto heb je ook onder je bericht staan dat het nog even laat zien-Saskia- schreef:Dat wel, maar geef mij op regendagen toch maar kortharen hoor. De hoeveelheid modder die bij de langharen in de vacht blijft hangen is echt stukken meer dan bij onze korthaar logéNanna schreef:Als dat te maken heeft met schoonmaakangst: neem dan maar wel een langhaar. Die kloterige korte haartjes zijn veel lastiger uit de bank of je kleding te halen.
En zandpoten hebben ze allemaal.![]()
Al zal dat bij een teckeltje reuze meevallen.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
wilde al zeggen, buitenland wil toch absoluut niet zeggen dat je niet kan bellen of telefonisch bereikbaar bentchiaraaarts schreef:vanmiddag ga ik maar even een internationale simkaart aanschaffen.
pupje is nu 6 maandjes, maar dat vindt ik helemaal niet erg![]()
![]()
- chiaraaarts
- Actief
Nee. Maar het is nu zo dat bellen vanuit het buitenland zowel voor degene die belt als voor degene die gebeld wordt geld kost. En niet zo een beetje ook. Voor een telefoontje naar mijn ma paar dagen geleden was ik bijna 10 euro kwijt voor ongeveer een half uurtje. Belachelijk! !crutz schreef:wilde al zeggen, buitenland wil toch absoluut niet zeggen dat je niet kan bellen of telefonisch bereikbaar bentchiaraaarts schreef:vanmiddag ga ik maar even een internationale simkaart aanschaffen.
pupje is nu 6 maandjes, maar dat vindt ik helemaal niet erg![]()
![]()
Maar nu heb ik een Internationale sim kunnen vinden met een lager tarief per minuut. En degene die gebeld wordt hoeft niet te betalen. Vindt ik wel zo eerlijk.
Ik had alleen niet eerder aan zo een simkaart gedacht haha