Hopelijk komen ze dinsdag aan en kunnen we beginnen!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tinus in opvang in NL
Moderator: moderatorteam
- naomi12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bobtail
Spaanse galgo kruising
Spaanse border collie kruising - Aantal honden: 3
Re: Tinus in opvang in NL - 6 weken in opvang - nieuw filmpj
Lees alleen maar positieve ervaringen met de op maat gemaakte druppels, dus ik ben héél benieuwd.
- naomi12
- Zeer actief
Spaanse galgo kruising
Re: Tinus in opvang in NL
Tinus heeft weer een pre-reservatie!
Hopelijk gaat het deze keer echt door.
Qua bach bloesem; Soms lijken we al verbetering te zien. Hij blafte minder, lag rustig en sliep soms zelfs door als mijn vader binnen kwam. Hij speelde laatst ook fanatieker, hij sprong toen ik een tennisbal vast had en ik heb een trekspelletje met hem kunnen doen.
Vandaag gaat het helaas niet zo goed, hij is aardig gestrest. Dus of die dagen er voor door de druppels kwamen of dat het toeval was weet ik niet.
Qua bach bloesem; Soms lijken we al verbetering te zien. Hij blafte minder, lag rustig en sliep soms zelfs door als mijn vader binnen kwam. Hij speelde laatst ook fanatieker, hij sprong toen ik een tennisbal vast had en ik heb een trekspelletje met hem kunnen doen.
Vandaag gaat het helaas niet zo goed, hij is aardig gestrest. Dus of die dagen er voor door de druppels kwamen of dat het toeval was weet ik niet.
- naomi12
- Zeer actief
Spaanse galgo kruising
Tinus heeft weer een pre-reservatie!
- Benthe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Jack Russel - Aantal honden: 1
Hopen dat dit een forever huisje voor hem wordt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- naomi12
- Zeer actief
Spaanse galgo kruising
Ik hoop het ook! Ik ben echt heel benieuwd!
Hopelijk nemen ze vandaag al contact met me op.
Hopelijk nemen ze vandaag al contact met me op.
-
*Wolf*
- Zeer actief
Het kan wat langer duren, de Bach Bloesems. Hopelijk slaan ze snel alsnog aannaomi12 schreef:
- naomi12
- Zeer actief
Spaanse galgo kruising
Ja daarom, het hoeft nog niks te zeggen dat het gisteren niet zo goed ging.
Ik hoop dat Tinus snel opgehaald wordt door zijn nieuwe baasjes, dan kunnen hun het flesje (dat nog bijna vol zit) op maken. Dan heeft hij er daar ook nog wat aan, want dat zal de eerste periode even lastig voor hem zijn denk ik.
Dan kunnen ze zelf zien ze het nodig vinden nieuwe te bestellen.
Ik hoop dat Tinus snel opgehaald wordt door zijn nieuwe baasjes, dan kunnen hun het flesje (dat nog bijna vol zit) op maken. Dan heeft hij er daar ook nog wat aan, want dat zal de eerste periode even lastig voor hem zijn denk ik.
Dan kunnen ze zelf zien ze het nodig vinden nieuwe te bestellen.
-
*Wolf*
- Zeer actief
Bach-druppels moeten toch wel binnen twee tot drie weken werken? En veel langer doorgaan heeft volgens mij niet veel zin?
Edit: heb even opgezocht en vond dit op plantaardigheden.nl;
Edit: heb even opgezocht en vond dit op plantaardigheden.nl;
- Het is moeilijk te zeggen hoe lang uw hond Bachbloesemremedies zal gaan gebruiken. Dat is afhankelijk van verschillende factoren. Globaal genomen, moet u toch wel op een aantal maanden rekenen. Een algemene vuistregel is de tijd dat het probleemgedrag "erin" zat maal 2.
- naomi12
- Zeer actief
Spaanse galgo kruising
De vrouw bij wie ik het heb gekocht zei dat de meesten na 4 a 5 dagen verschil merken, maar dat het per hond verschilt. Het flesje gaat 3 a 4 weken mee. Dan overleggen we en kan ze eventueel de druppels aanpassen en kunnen we verder gaan.
Ze zei wel dat het bij dit soort honden lang kan duren voordat het echt optimaal werkt omdat het ''laag voor laag'' aangepakt wordt omdat het een diepliggend probleem is.
Als we bij Tinus bij het gemiddelde hoort zouden we morgen verschil moeten zien. Ik hoop het natuurlijk, maar kan ook wat langer duren. We zullen zien.
Ze zei wel dat het bij dit soort honden lang kan duren voordat het echt optimaal werkt omdat het ''laag voor laag'' aangepakt wordt omdat het een diepliggend probleem is.
Als we bij Tinus bij het gemiddelde hoort zouden we morgen verschil moeten zien. Ik hoop het natuurlijk, maar kan ook wat langer duren. We zullen zien.
-
*Wolf*
- Zeer actief
O oké, dank voor de uitleg. Klinkt heel doordacht. Ik hoop echt op een poditieve uitwerking.
- naomi12
- Zeer actief
Spaanse galgo kruising
Gewoon wat telefoon foto's. 

Even uitrusten tijdens de wandeling
Samen muisjes zoeken

Even helpen, wat moet je ook alweer met zo'n ding?

Oja

Even uitrusten tijdens de wandeling
Samen muisjes zoeken

Even helpen, wat moet je ook alweer met zo'n ding?

Oja

- naomi12
- Zeer actief
Spaanse galgo kruising
De pre gaat weer niet door.
Al de derde keer dat het niet door gaat, baal echt.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Verdorie zeg, hoe kan dat nou ??naomi12 schreef:De pre gaat weer niet door.![]()
Het is zo'n ontzettende vrolijke leukerd.

- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
- Aantal honden: 2
- naomi12
- Zeer actief
Spaanse galgo kruising
Er is nog nooit iemand komen kijken voor Tinus, dus aan hem ligt het iig niet.thom schreef:Verdorie zeg, hoe kan dat nou ??naomi12 schreef:De pre gaat weer niet door.![]()
-
Solo
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 1
Gek hoor, dat die pre-reserveringen steeds worden afgezegd. Zo'n reservering maak je toch ook niet voor niks, zou je denken.naomi12 schreef:Er is nog nooit iemand komen kijken voor Tinus, dus aan hem ligt het iig niet.thom schreef:Verdorie zeg, hoe kan dat nou ??naomi12 schreef:De pre gaat weer niet door.![]()
En natuurlijk ligt het niet aan Tinus. Dat is inderdaad een vrolijke leukerd! Ik word al verliefd als ik alleen naar de foto's en filmpjes kijk
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ah wat jammer zeg! Is het steeds om een zelfde reden of wat anders?
- naomi12
- Zeer actief
Spaanse galgo kruising
Nee verschillende.
de eerste omdat hij graaft in het filmpje, tweede mag hem van de stichting niet en de derde wil een min of meer kant en klaar hondje.
de eerste omdat hij graaft in het filmpje, tweede mag hem van de stichting niet en de derde wil een min of meer kant en klaar hondje.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Pff sommige mensen... Nou dan moet het vast zo zijn, de geschikte baas voor Tinus komt nog wel. Aan jouw werk en Tinus ligt het alvast nietnaomi12 schreef:Nee verschillende.
-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Geduld.... beter wachten op die ene baas waarmee het helemaal klopt, dan hem meegeven en weer terugkrijgen omdat het niet gaat.
- naomi12
- Zeer actief
Spaanse galgo kruising
Ja achteraf waren deze mensen niet geschikt, dus ben blij dat ik hem niet aan hen mee heb hoeven geven. Dat had ik veel erger gevonden. Maar als ik een mailtje krijg dat iemand interesse heeft weet ik niet wie of wat en ben ik natuurlijk blij dat hij een pre heeft, en dan is het balen dat het niks wordt.Johnny Jones schreef:Geduld.... beter wachten op die ene baas waarmee het helemaal klopt, dan hem meegeven en weer terugkrijgen omdat het niet gaat.
Hopelijk komt zijn perfecte baasje snel, hij verdiend het!
-
*Wolf*
- Zeer actief
De stichting zou jou eigenlijk pas moeten informeren over een reservering op het moment dat de geïnteresseerden door de eerste screening heen zijn. Zo doen ze dat bij de stichting waar ik voor werk.
- naomi12
- Zeer actief
Spaanse galgo kruising
Ik vind het eigenlijk wel fijn om te weten dat er interesse is (geweest). Nu weet ik tenmiste dat hij wordt gezien en dat er mensen zijn die hem leuk vinden. Geeft op zich wel een fijn gevoel, al is het natuurlijk wel een teleurstelling als het afgezegd wordt.
-
*Wolf*
- Zeer actief
Dan zouden ze in één keer het resultaat kunnen melden. Zo van: er was interesse maar die is afgewezen. Weet je meteen waar je aan toe bent.naomi12 schreef:Ik vind het eigenlijk wel fijn om te weten dat er interesse is (geweest). Nu weet ik tenmiste dat hij wordt gezien en dat er mensen zijn die hem leuk vinden. Geeft op zich wel een fijn gevoel, al is het natuurlijk wel een teleurstelling als het afgezegd wordt.
- naomi12
- Zeer actief
Spaanse galgo kruising
Ja dat zou ook nog kunnen inderdaad.
Dat was bij de tweede die interesse ook zo gegaan. Maar volgens mij zeiden ze meteen al zij hem niet mochten adopteren, dus was er ook geen verder ''proces''.
Dat was bij de tweede die interesse ook zo gegaan. Maar volgens mij zeiden ze meteen al zij hem niet mochten adopteren, dus was er ook geen verder ''proces''.
- naomi12
- Zeer actief
Spaanse galgo kruising
Wat is hij toch lief
- naomi12
- Zeer actief
Spaanse galgo kruising
Weer een keer mijn camera mee genomen met wandelen.
Heb een nieuw topic geopend met foto's van Tinus (en Jaimy en Puck)
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=312889
Hij vond het weer leuk, het racemonster.
Zaterdag is de ACE dag! Kijk er al naar uit sinds in terug ben van mijn stage afgelopen december.
Puck en Tinus gaan natuurlijk mee. De opvanghondjes die dan aanwezig zijn worden voorgesteld, wie weet zit zijn toekomstige baasje er bij.
Hopelijk zie ik veel bekende hondjes van tijdens mijn stage en afgelopen vakantie daar. Er zijn ook allemaal leuke dingen te doen en te zien, dus we hebben er zin in!
Heb een nieuw topic geopend met foto's van Tinus (en Jaimy en Puck)
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=312889
Hij vond het weer leuk, het racemonster.
Zaterdag is de ACE dag! Kijk er al naar uit sinds in terug ben van mijn stage afgelopen december.
Puck en Tinus gaan natuurlijk mee. De opvanghondjes die dan aanwezig zijn worden voorgesteld, wie weet zit zijn toekomstige baasje er bij.
Hopelijk zie ik veel bekende hondjes van tijdens mijn stage en afgelopen vakantie daar. Er zijn ook allemaal leuke dingen te doen en te zien, dus we hebben er zin in!
- naomi12
- Zeer actief
Spaanse galgo kruising
Iemand vroeg hoe Tinus op straat is en of hij los kan lopen, dus heb daar maar even een filmpje van gemaakt. 
Gisteren was de ACE dag! Er was een fotograaf aanwezig, maar de meesten foto's komen pas over 2 weken. We staan er geloof ik vaak op.
Dit is er vast 1.

We waren er vroeg, dus het was nog lekker rustig. Tinus en Puck gingen meteen lekker rennen, samen spelen en met andere honden spelen. Ze vonden het super leuk! Na een uur of 2 was hij er klaar mee. Ze waren moe en het werd drukker, dus dat was ook wel spannend.
Best veel mensen herkende Tinus. Ook veel mensen vonden hem heel leuk en mooi, fijn om te horen natuurlijk.
Hij heeft iig een goede indruk achter gelaten.
Gisteren was de ACE dag! Er was een fotograaf aanwezig, maar de meesten foto's komen pas over 2 weken. We staan er geloof ik vaak op.

We waren er vroeg, dus het was nog lekker rustig. Tinus en Puck gingen meteen lekker rennen, samen spelen en met andere honden spelen. Ze vonden het super leuk! Na een uur of 2 was hij er klaar mee. Ze waren moe en het werd drukker, dus dat was ook wel spannend.
Best veel mensen herkende Tinus. Ook veel mensen vonden hem heel leuk en mooi, fijn om te horen natuurlijk.
Hij heeft iig een goede indruk achter gelaten.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Leuk filmpje van 'm! Lekker ontspannen allemaal 
- iones
- Zeer actief
Wat een blije Tinus om te zien op dat filmpje. Een keileuke hond.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen