Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Baas pitbull moet afgericht worden

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Re: Baas pitbull moet afgericht worden

Ongelezen bericht door smoekie »

Nanna schreef:
smoekie schreef:
Bedoel met "wat nou als hij het niet met een welwillende glimlach in ontvangst had genomen" meer wat nou als hij Peer direct had "afgestraft" en Peer had gepakt? Kun jij wel zeggen dat had ie een trap onder zijn imaginaire kloten gehad, maar of dát helpt is dan ook nog maar de vraag :schrik: Dan is het vermoed ik zomaar janken met de pet op en krantenartikel nummer zoveel een feit.
Met een keurige correctie had ik niet gezeten hoor. Dan was het mooi 'eigen schuld plaagt een hondje het meest'. Peer is ook weleens tegen de grond genageld door een Rottweilerteef waar hij met zijn gierende puberhormoontjes mee wilde trouwen. Dikke prima.
Ja, het zal vast aan mij liggen hoor, maar ik snap gewoon met de allerbeste wil van de wereld niet waarom Peer de ruimte krijgt om überhaupt op een hond te rippen :19:

Zoals gezegd, nu is het met een "welwillende glimlach" ontvangen maar jij weet net zo goed als ik dat dat maar zo heel anders geweest zou kunnen zijn en een "keurige correctie" vaak niet een "gevolg" is. Eerder vasthouden en niet meer loslaten.

En dan? Dan is het zoals ik al aangaf janken met de pet op en is krantenartikel nummer zoveel een feit.

Daar veranderd jouw schoenmaat 43 helemaal niks njente krente noppes aan.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Nanna schreef:Ik liep gisteren een jong stel in de armen met eenpocket bully. Een soort van kleine amstaff maar dan wat gedrongener. Zeven maanden oud en al gecastreerd.
En ik moet zeggen, die had een compleet arsenaal aan keurige hondentaal. Niet dat domme gebats dat je meestal ziet maar keurig kennismaken, wegkijken, spelbuiginkjes. Dat Peer hem onmiddellijk meende te moeten berijden nam hij met een welwillende glimlach in ontvangst :LOL: En daarna was het samen spelen.

O, waren ze maar allemaal zo.

Hier gisteren, we hebben staan hinniken van de lach. Stoere turk met een "amstaff van 16 weken".
Dat was dus overduidelijk een blauw whippet x terrier mixje die ze ergens onder een stafford teef hebben gestoken :LOL:
Geweldig leuk hondje, en hij was er erg blij mee :engel:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Nanna schreef:
dagmar88 schreef: Hier gisteren, we hebben staan hinniken van de lach. Stoere turk met een "amstaff van 16 weken".
Dat was dus overduidelijk een blauw whippet x terrier mixje die ze ergens onder een stafford teef hebben gestoken :LOL:
Geweldig leuk hondje, en hij was er erg blij mee :engel:
Hier loopt een grote neger (vreselijk aardige man) met ook een 'amstaff'. Nou is het een zwart onbeduidend hondje en wat verlegen, maar erg lief.
Ik haal het nog niet in mijn kóp om tegen hem te zeggen dat het een leuk fikje is ;-)

:mrgreen: Hij was ook heel aardig en zo trots, dus we hebben hem gecomplimenteerd met z'n práchtige amstaff :lol1:

Het was ook werkelijk een enig hondje; blauw, zijdezacht velletje, heel fijntjes en zo'n vierkant terrier snuitje. Vijf kilo haalde ze niet.
Je zou d'r zo in je zak stoppen :I:
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Hippo »

Nanna schreef::I:

Afbeelding
Wat is dat voor raar stompje ernaast?
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Hippo »

Nanna schreef:De poot van een andere pup? :engel:
Dan heeft die halve pitbull zeker al de nagels eraf gevreten :LOL:
Cairo_
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cairo_ »

Ik sprak toevallig net een aardig meidje aan die altijd langs mijn werk met 3 pitbulls rondloopt. Op mijn opmerking dat de pitbulls wel een slechte naam hebben antwoordde ze: "ja dat klopt, als ik met mijn pitbulls de bossen in loopt, vlucht iedereen de bossen uit..." :LOL:
Cairo_
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cairo_ »

Nanna schreef:
Cairo_ schreef:Ik sprak toevallig net een aardig meidje aan die altijd langs mijn werk met 3 pitbulls rondloopt. Op mijn opmerking dat de pitbulls wel een slechte naam hebben antwoordde ze: "ja dat klopt, als ik met mijn pitbulls de bossen in loopt, vlucht iedereen de bossen uit..." :LOL:
Het is maar net waar je plezier aan beleeft :19: Ik zou me doodschamen als mijn rassen een dergelijk slechte naam hadden dat iedereen op de loop ging.
Die opmerking van haar deed me denken aan de Daltons van het stripverhaal Lucky Luke. Ze komen een dorp binnen en iedereen vlucht naar binnen en raam en deuren op slot :LOL:
Goldylocks
Zeer actief
Mijn ras(sen): labradors !

Ongelezen bericht door Goldylocks »

smoekie schreef:
Nanna schreef:
smoekie schreef:
Bedoel met "wat nou als hij het niet met een welwillende glimlach in ontvangst had genomen" meer wat nou als hij Peer direct had "afgestraft" en Peer had gepakt? Kun jij wel zeggen dat had ie een trap onder zijn imaginaire kloten gehad, maar of dát helpt is dan ook nog maar de vraag :schrik: Dan is het vermoed ik zomaar janken met de pet op en krantenartikel nummer zoveel een feit.
Met een keurige correctie had ik niet gezeten hoor. Dan was het mooi 'eigen schuld plaagt een hondje het meest'. Peer is ook weleens tegen de grond genageld door een Rottweilerteef waar hij met zijn gierende puberhormoontjes mee wilde trouwen. Dikke prima.
Ja, het zal vast aan mij liggen hoor, maar ik snap gewoon met de allerbeste wil van de wereld niet waarom Peer de ruimte krijgt om überhaupt op een hond te rippen :19:

Zoals gezegd, nu is het met een "welwillende glimlach" ontvangen maar jij weet net zo goed als ik dat dat maar zo heel anders geweest zou kunnen zijn en een "keurige correctie" vaak niet een "gevolg" is. Eerder vasthouden en niet meer loslaten.

En dan? Dan is het zoals ik al aangaf janken met de pet op en is krantenartikel nummer zoveel een feit.

Daar veranderd jouw schoenmaat 43 helemaal niks njente krente noppes aan.
Daar heb jij wel een punt Smoekie.Maar er wordt snel over heen gel*ld zie ik.
Wie treurt om gisteren,geniet niet vandaag.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”