Ja, het zal vast aan mij liggen hoor, maar ik snap gewoon met de allerbeste wil van de wereld niet waarom Peer de ruimte krijgt om überhaupt op een hond te rippenNanna schreef:Met een keurige correctie had ik niet gezeten hoor. Dan was het mooi 'eigen schuld plaagt een hondje het meest'. Peer is ook weleens tegen de grond genageld door een Rottweilerteef waar hij met zijn gierende puberhormoontjes mee wilde trouwen. Dikke prima.smoekie schreef:
Bedoel met "wat nou als hij het niet met een welwillende glimlach in ontvangst had genomen" meer wat nou als hij Peer direct had "afgestraft" en Peer had gepakt? Kun jij wel zeggen dat had ie een trap onder zijn imaginaire kloten gehad, maar of dát helpt is dan ook nog maar de vraagDan is het vermoed ik zomaar janken met de pet op en krantenartikel nummer zoveel een feit.

Zoals gezegd, nu is het met een "welwillende glimlach" ontvangen maar jij weet net zo goed als ik dat dat maar zo heel anders geweest zou kunnen zijn en een "keurige correctie" vaak niet een "gevolg" is. Eerder vasthouden en niet meer loslaten.
En dan? Dan is het zoals ik al aangaf janken met de pet op en is krantenartikel nummer zoveel een feit.
Daar veranderd jouw schoenmaat 43 helemaal niks njente krente noppes aan.