Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik word wel een tikkie dol van het draaien van mijn hoofd.
Dol daar was iets mee toch? En met honds?
Maar daar mochten we het niet over hebben.
En over de Japanners niet. Nu weet ik nog steeds niet wat er met die Japanners is??
Heel, heel, heel erg veel Japanners die hier alleen maar zijn om daar thuis over op te kunnen scheppen. Voorzien van nep-Prada/Chanel/D&G/etc. zijn ze op de Jungfrau te vinden, ze kopen een muts als bewijs en gaan dan selfies staan maken. Chinezen en Amerikanen idem al zijn dat er net wat minder. Blijkbaar moeten zij zelf op iedere foto staan, zouden ze het anders thuis niet geloven?
Ik word wel een tikkie dol van het draaien van mijn hoofd.
Dol daar was iets mee toch? En met honds?
Maar daar mochten we het niet over hebben.
En over de Japanners niet. Nu weet ik nog steeds niet wat er met die Japanners is??
Heel, heel, heel erg veel Japanners die hier alleen maar zijn om daar thuis over op te kunnen scheppen. Voorzien van nep-Prada/Chanel/D&G/etc. zijn ze op de Jungfrau te vinden, ze kopen een muts als bewijs en gaan dan selfies staan maken. Chinezen en Amerikanen idem al zijn dat er net wat minder. Blijkbaar moeten zij zelf op iedere foto staan, zouden ze het anders thuis niet geloven?
Ik wil ons zo min mogelijk op de foto hebben. Hahaha.
Heb er al de pest in dat Gerard er gewoon door heen loopt als ik een foto sta te maken.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.