'vrij' zeker? Dit soort dingen zijn natuurlijk niet makkelijk te bewijzen, zelfs als je als stichting nauw samenwerkt met een asiel kun je je alleen berusten op 'onderbuikgevoel' want om in zo'n macho land te gaan eisen dat je inzicht krijgt in de boekhouding is stampen op tenen (en volstrekt onnozel, want bij dit soort landen kun je er vanuit gaan dat de boekhouding toch al een zooitje is waar geen mens zich vrijwillig in wil verdiepen)*Wolf* schreef: Tja, daar zeg je wat. En toch weet ik vrij zeker dat de stichtingen waar ik mijn honden vandaan heb goed zicht hebben op wat er met het geld gebeurt.
Ach er wordt niemand rijk van, vindt ik zelf al genoeg. En bij ons ging het om enkele tientjes per hond. Daarnaast probeerden we zoveel mogelijk ons in te zetten in natura, zodat je zeker weet dat t terecht komt. Al met al heeft de mis-management van het hele asiel er wel voor gezorgd dat we helaas moesten stoppen met het adopteren van honden, omdat we door hun blunders niet meer konden voldoen aan de kwaliteit die we wilden bieden aan de adoptanten.