Zo, we zijn bijgekomen van het avontuur
Wat een complimenten hebben we de afgelopen dagen gehad zeg
Er zaten een aantal mensen die ik ken in het publiek bij de dirigeer en ze zeiden dat je een speld kon horen vallen, de mensen waren er stil van.
Als je dan van mensen die al jaren in het vak zit te horen krijgt dat dit het mooiste werk was dat ze gezien hebben de afgelopen jaren ben je gewoon even stil en kun je alleen maar verliefd naar je hondje kijken
Het ging ook gewoon zo mooi!! en dan heb ik nog wel een extra onnodig gefloten (altijd ik die de fouten maakt, niet de hond haha).
Achteraf zijn de keurmeesters nog naar me toegekomen met complimenten en ook via FB ben ik nog door ze aangesproken, super tof allemaal
En gelukkig staat het ook op foto, het moment dat hij de duif in sneltreinvaart terug kwam brengen!
Dan was er nog de sleep.
De sleep was 300 meter en Jones kwam snel met de eend terug.
Maar je weet dan nog niet of het voldoende was, of hij alle haken goed genomen heeft etc. want zelf sta je nog steeds aan de waterkant.
Toen was er ook nog een keurmeester die voor de diplomauitreiking tegen anderen aan het vertellen was dat hij Jones niet gezien had op de sleep (keurmeester stond midden op de sleep).
Gelukkig was hij gewoon aan het dollen en kwam hij naar me toe om te zeggen dat hij alleen een zwarte flits voorbij zag schieten
Ja.. dat is Jones! die zie je bijna niet, die gaat altijd full speed.
Dat was ook wel te merken toen hij terugkwam van de sleep want het bloed droop van zijn buik.. gewoon overal doorheen geknald (sleep was door het bos) en niets gevoeld.
Maar goed, de sleep was volgens de keurmeesters: fantastisch!
Ook daar een foto van als hij terug door het water zwemt om de eend terug te brengen
En dan deze van na de prijsuitreiking, vind ik gewoon een erg mooie foto.
Een heel blij vrouwtje en een hond die gewoon uitstraalt dat hij nog wel wat uurtjes door wil gaan