Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Haagse Bos

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

*Wolf*
Zeer actief

Haagse Bos

Ongelezen bericht door *Wolf* »

Altijd zo makkelijk een losloopgebied vinden op internet. Not :roll:

Neem nou het Haagse Bos. Volgens Doggydating kun je daar een heel eind met je hond los lopen. Op de site van Staatsbosbeheer staat dat je op bepaalde plekken je hond los mag. Maar klik je dan op het kaartje, dan zie je alleen plekken met aanlijngebod of algeheel hondenverbod.

Weet iemand hoe het zit met losloopgebied in het Haagse Bos? En is dat goed te lopen vanaf CS?
Brigitte
Zeer actief

Re: Haagse Bos

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ja, is goed te lopen vanaf CS maar je kan er geen uren lopen of je moet hetzelfde rondje blijven doen :wink: en er liggen wegen naast en om van het ene naar het andere deel te komen moet je ook een weg over..en heel veel fietsers, fietspaden liggen er vlak langs.
*Wolf*
Zeer actief

Brigitte schreef:Ja, is goed te lopen vanaf CS maar je kan er geen uren lopen of je moet hetzelfde rondje blijven doen :wink: en er liggen wegen naast en om van het ene naar het andere deel te komen moet je ook een weg over..en heel veel fietsers, fietspaden liggen er vlak langs.
Al met al niet zo'n fijne wandeling zo te horen, losloopstukken of niet. Is er misschien ander losloopgebied dat leuker aan te lopen is vanaf CS? Of evt. Laan van NOI?
Ted en Harry
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie mix en OEB
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ted en Harry »

Vanaf beiden stations kun je de bus pakken naar Clingendael. Daar is een groot deel losloop met nog een lekker paadje langs de sportvelden. Mijn grootouders wonen daar en ik geniet echt van dat bos als we daar zijn!
Afbeelding
*Wolf*
Zeer actief

Ja ik ken Clingendael. Vind het alleen een vervelend stuk met de auto, zo door de stad. Daarom dacht ik eens met de trein te gaan en dan te lopen naar een losloopgebied. Maar misschien kan ik er eens door het Haagse Bos naartoe lopen. Of toch met de bus, hoewel dat met twee grote honden misschien ook lastig is, als het druk is. Ga eens de kaart bestuderen :D
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

ik weet niet wanneer je wilt komen, maar landgoed marlot is helemaal losloopgebied. is niet zo groot maar een wandeling van ruim 3 kwartier is daar wel te doen.
ik woon vlakbij lvnoi dan kunnen we eventueel met de auto gaan naar marlot, ligt er aan wanneer je plannen had?
ellen
Afbeelding
*Wolf*
Zeer actief

ellen en de birmanen schreef:ik weet niet wanneer je wilt komen, maar landgoed marlot is helemaal losloopgebied. is niet zo groot maar een wandeling van ruim 3 kwartier is daar wel te doen.
ik woon vlakbij lvnoi dan kunnen we eventueel met de auto gaan naar marlot, ligt er aan wanneer je plannen had?
ellen
Dank, zo wordt het gebied steeds interessanter :ok:

Ik kom uit Rotterdam en weet nog niet wanneer ik ga, wilde vast een idee hebben voor als het een keer uitkomt. Maar genoeg te wandelen daar lijkt me. Ik laat het wel weten dan, eerst een korte vakantie deze week.
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

*Wolf* schreef:
ellen en de birmanen schreef:ik weet niet wanneer je wilt komen, maar landgoed marlot is helemaal losloopgebied. is niet zo groot maar een wandeling van ruim 3 kwartier is daar wel te doen.
ellen

Ik kom uit Rotterdam en weet nog niet wanneer ik ga, wilde vast een idee hebben voor als het een keer uitkomt. Maar genoeg te wandelen daar lijkt me. Ik laat het wel weten dan, eerst een korte vakantie deze week.

Is de Vlietlanden niets voor je, ligt pal aan de snelweg en na 1 oktober mag er weer overal gelopen worden en als je hem helemaal rondloopt is het een prima wandeling.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

*Wolf* schreef:
ellen

Is de Vlietlanden niets voor je, ligt pal aan de snelweg en na 1 oktober mag er weer overal gelopen worden en als je hem helemaal rondloopt is het een prima wandeling.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
*Wolf*
Zeer actief

Tineke schreef: Is de Vlietlanden niets voor je, ligt pal aan de snelweg en na 1 oktober mag er weer overal gelopen worden en als je hem helemaal rondloopt is het een prima wandeling.
Ziet er goed uit. Kende ik nog niet :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”