Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik ben nog zo lui

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ik ben nog zo lui

Ongelezen bericht door Budkes »

Vanmorgen gingen we een uurtje vroeger rijden dan we normaal doen.
Jack de Quorterhorse was het er duidelijk niet mee eens. :slaap2:

Afbeelding

Jack vond het heerlijk om nog even geknuffeld te worden. Hij deed zijn ogen er bij dicht. Genieten.
Ben (de zwarte) is net een hond en zoals altijd stikjaloers als Jack meer aandacht krijgt dan hij.
Ben is een IHW'er. Ben is er nog niet zolang. Helaas lag mijn grote liefde Myrthe in april plotseling 's morgens dood in de wei. :(:
Na een tijdje zoeken hebben we Ben gevonden. De heren kunnen het supergoed vinden samen.
Ben is ongelooflijk eigenwijs maar ook ongelooflijk lief. En Jack is gewoon altijd super relaxed. Een heerlijk duo.
Gr. Aniek

Afbeelding
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Ik ben nog zo lui

Ongelezen bericht door Zamunda »

Wat een heerlijk plaatje zo en fijn dat de mannen het goed kunnen vinden met elkaar :ok: .
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

Zamunda schreef:Wat een heerlijk plaatje zo en fijn dat de mannen het goed kunnen vinden met elkaar :ok: .
Zeker, ze zijn een echte eenheid. Zo leuk, want dat weet je nooit van te voren. We hebben
geluk met hem gehad.
Gr. Aniek

Afbeelding
Budkes
Zeer actief

Ja allebei zijn het Ruinen. Jack is 17 en Ben is 8. Heel wat anders inderdaad dan mijn (voorheen Jessica's) Myrthe. Dat was ook een heerlijk paard, maar daar zat wel een wat uitgebreidere gebruiksaanwijzing bij.
Bij Ben ook wel een kleintje, maar dat is zijn Gronings bloed zullen we maar zeggen. :wink:
Op Jack kan werkelijk iedereen zo maar weg rijden, die is 300% betrouwbaar.
Maar ze zijn inderdaad heerlijk relaxed zo'n stelletje ruinen.
Gr. Aniek

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”