Nou nou, jij was ook niet direct complimenteus over haar. En plaatste haar foto op het openbare internetPaisley schreef:Ik vind het dan weer laf om iemand voor **Piep** uit te maken op internet omdat je het niet met haar eens bent

Moderator: moderatorteam
Nou nou, jij was ook niet direct complimenteus over haar. En plaatste haar foto op het openbare internetPaisley schreef:Ik vind het dan weer laf om iemand voor **Piep** uit te maken op internet omdat je het niet met haar eens bent
Heb je een pb gestuurd, dan kun je zelf oordelen.ranetje schreef: Hoe was je verhaal naar haar toe?
Serieus? Wil je daar meer over vertellen?malinois schreef:Waaaaahahaha er viel ineens een kwartje... ik heb net een discussie met deze muts op fb
Jawel maar dat ging over een ander onderwerp maar oh zo vervelend discussieren...iones schreef:Serieus? Wil je daar meer over vertellen?malinois schreef:Waaaaahahaha er viel ineens een kwartje... ik heb net een discussie met deze muts op fb
malinois schreef:
ik VIND jou n hele vervelende, negatieve drammer!
Ik heb haar een keurige mail gestuurd, maar ook geen antwoord gekregen. Echt heel erg kinderachtig..iones schreef:oke. Dat verklaart tevens dat ze emails waarin mensen te kennen geven het niet met haar eens te zijn niet beantwoordt. Want volgens mij heeft ze de anderen in dit topic die een email naar haar stuurden ook niet beantwoord.
Hier net zo. Maar het verbaast me eerlijk gezegd niet, ik had niet verwacht dat ze zou antwoorden.Johnny Jones schreef:Ik heb haar een keurige mail gestuurd, maar ook geen antwoord gekregen. Echt heel erg kinderachtig..iones schreef:oke. Dat verklaart tevens dat ze emails waarin mensen te kennen geven het niet met haar eens te zijn niet beantwoordt. Want volgens mij heeft ze de anderen in dit topic die een email naar haar stuurden ook niet beantwoord.
Als ze geen weerwoord heeft kan ze tenminste die flauwekul van haar website moeten halen.
Gaat het wel om Hondenjuf Jet Swinkels? Er is nog een andere Hondenjuf, zo zegt Google. En heb je die laatste zin tegen haar gezegd, of zeg je dat hier?malinois schreef:Ze kan alleen maar op alles met ijsjes-smilies antwoorden...
Je bent wel erg volwassen he mevr. De Hondenjuf? Komt erg profesioneel over hoor...toppie. Ik zou me toch eens achter mn oren krabben als ik dit zou lezen van een 'kynologisch adviseur'.
Deze mevrouw heb ik een discussie mee*Wolf* schreef:Gaat het wel om Hondenjuf Jet Swinkels? Er is nog een andere Hondenjuf, zo zegt Google. En heb je die laatste zin tegen haar gezegd, of zeg je dat hier?malinois schreef:Ze kan alleen maar op alles met ijsjes-smilies antwoorden...
Je bent wel erg volwassen he mevr. De Hondenjuf? Komt erg profesioneel over hoor...toppie. Ik zou me toch eens achter mn oren krabben als ik dit zou lezen van een 'kynologisch adviseur'.
Nou ehm..... doet dat terzake?iones schreef:.
Vind jij jezelf beter dan mij Paisley?
.
Wolfsblut schreef:Heerlijk die puppentijd. Die wil je toch niet missen?
Ik heb ook t liefst eerste keus... omdat t voor mij de beste is... qua passend bij andere hond(en), sport en karakter van mijKells schreef:Want jij denkt dat jouw keuze de beste pup uit het nest is?Lanavandevledders schreef:pup,
na grondig speurwerk en info,
wil de ouders ontmoeten, en de fokkers.
wil het liefst de eerste keus uit het nest, wil ze vanaf de geboorte geregeld zien.
en ik wil het hele puppy gebeuren meemaken,
het leukste wat er is.
misschien niet de beste, maar in ieder geval diegene waar ik een klik mee heb,Kells schreef:Want jij denkt dat jouw keuze de beste pup uit het nest is?Lanavandevledders schreef:pup,
wil het liefst de eerste keus uit het nest, wil ze vanaf de geboorte geregeld zien.
het leukste wat er is.
Nee hoor heb alleen maar reuenKells schreef:Ja, maar jij fokt zelf en kan wat sneller beoordelen wat voor vlees je in de kuip hebt. Ik heb na 3x anderhalf uur koffie leuten toch mensen gehad die hun keuze zo ongeveer bepaalden door ienemienemutte en die hadden eerder setters gehad.malinois schreef:Ik heb ook t liefst eerste keus... omdat t voor mij de beste is... qua passend bij andere hond(en), sport en karakter van mijKells schreef:Want jij denkt dat jouw keuze de beste pup uit het nest is?Lanavandevledders schreef:pup,
het leukste wat er is.