Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eigenaar gezocht gaat je bloed weer van koken .........
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Eigenaar gezocht gaat je bloed weer van koken .........
Hoop dat ze goed terecht komt zo laf dit bah..........
Laatst gewijzigd door Rocco op 21 sep 2016 14:18, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Gaat je bloed weer van koken zo laf dit.........
Wie weet wat een triestigheid erachter zit . Word er ook nog even een klopjacht georganiseerd , lekker dan. Een echte klootviool gaat daar geen zak met brokken leeg strooien en een bak water neerzetten.
Als een baby gedumpt word hebben mensen compassie en gevoel voor de moeder en bij een hond word er gelijk van het ergste klootzak uit gegaan .
Hoort natuurlijk niet maar zal nog veel vaker gaan gebeuren denk ik naar zo.
Als een baby gedumpt word hebben mensen compassie en gevoel voor de moeder en bij een hond word er gelijk van het ergste klootzak uit gegaan .
Wat je zegt ben je zelfffff 

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Dat denk ik ook. Wie weet had de eigenaar geen geld meer om de afstandskosten van het asiel te betalen. Vind het ook wel ver gaan dit laf te noemen en een klopjacht te organiseren. Wie weet wat voor ellende er achter schuil gaat.bouvierpoedel schreef:Wie weet wat een triestigheid erachter zit . Word er ook nog even een klopjacht georganiseerd , lekker dan. Een echte klootviool gaat daar geen zak met brokken leeg strooien en een bak water neerzetten.

- Nikkielvis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podego van 2 jaar uit portugal
Mix van 6 maanden uit roemenie - Aantal honden: 2
Re: Eigenaar gezocht gaat je bloed weer van koken .........
Nee sorry ik kan best vergaan in het meedenken wat er in die persoon om ging. Maar een hond bind je nooit maar dan ook nooit vast aan een boom met een bak met water en wat brokken. Dan is het ineens goed te praten.
Je hebt in mijn ogen geen hart als je een beestje zo achter laat. Als je geen geld hebt voor het asiel kan dat op hele andere manieren dan dit. 

- sunny1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bulmastiff x bordauxdog 3x en 1 bordeauxdog,en 2 boomers
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
ze had gelukkig wel eten en drinken het is niet oke maar liever zo dan anders.....
http://www.doggy-house.nl
mijn website
Boy
13-06-2001 - 09-06-2013
Cindy
05-01-2000 - 18-06-2010
Quinty
10-03-2003 - 18-09-2018
mijn website
Boy
13-06-2001 - 09-06-2013
Cindy
05-01-2000 - 18-06-2010
Quinty
10-03-2003 - 18-09-2018
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Wel mee eens maar laat zo'n hond dan achter bij het asiel aan het hek en niet in het bos.bouvierpoedel schreef:Wie weet wat een triestigheid erachter zit . Word er ook nog even een klopjacht georganiseerd , lekker dan. Een echte klootviool gaat daar geen zak met brokken leeg strooien en een bak water neerzetten.
Voor hetzelfde geld was ze niet gevonden.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Ben het met Bp eensPemba schreef:Wel mee eens maar laat zo'n hond dan achter bij het asiel aan het hek en niet in het bos.bouvierpoedel schreef:Wie weet wat een triestigheid erachter zit . Word er ook nog even een klopjacht georganiseerd , lekker dan. Een echte klootviool gaat daar geen zak met brokken leeg strooien en een bak water neerzetten.
Voor hetzelfde geld was ze niet gevonden.

Ik krijg niet de indruk dat het een erg verlaten bos was.
En de hond was inderdaad achtergelaten met flink wat voer.
Bij asiels hangt tegenwoordig vaak een camera dacht ik?
Of zijn dat spookverhalen.
-
- Zeer actief
Ik denk ook dat de hond zo ver mogelijk goed verzorgt achter is gelaten op een plek waar ze zeker gevonden zou worden, triest is het wel, maar wie weer inderdaad wat er voor drama achter schuil gaat, en ja mensen oordelen toch altijd wel snel....
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
het is geen groot bos en ook best wel druk, ik denk niet dat die hond daar verhongerd zou zijn. Ze had iig nog geen honger want dan waren die brokken wel opgegeten gok ik. Ik praat het niet goed hoor, ik vind het erg harteloos en zou het zelf nooit kunnen
- Nikkielvis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podego van 2 jaar uit portugal
Mix van 6 maanden uit roemenie - Aantal honden: 2
Sorry maar voor mij gaat dit niet om verhongeren. Onder welke omstandigheden dan ook en hoe druk een bos ook is. Je bind gewoon niet een hond vast aan een boom dat is in mijn ogen respectloos naar de hond.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Je weet helemaal niet hoe iemand daar toe gekomen is. Hij/zij zorgde er in ieder geval voor dat ze water en voer had en dat ze snel gevonden werd.
Beter dan met stenen in een zak het kanaal in of zonder kop dumpen.
Beter dan met stenen in een zak het kanaal in of zonder kop dumpen.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- Zeer actief
Misschien ligt die man nu wel in het water of hangt 10 bomen verder aan een touwtje.? Wie zal het weten.
Ga d'r vanuit dat mensen dat niet voor hun lol doen .
Ga d'r vanuit dat mensen dat niet voor hun lol doen .

- iones
- Zeer actief
Het is uiteraard weer een stafford. Ze moeten echt fokrestricties opleggen bij dat ras.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
het zou je verbazen wat mensen voor de lol doen met vechthondenbouvierpoedel schreef: Ga d'r vanuit dat mensen dat niet voor hun lol doen .
- tobi__
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke
Denk dat hier toch wel meer achter schuilt dan gewoon je hond ergens dumpen voor de 'lol'. Soms zien mensen geen uitweg meer, en dan kost de vergoeding die het asiel vraagt ook teveel.
Zoals gezegd zat ze op een route waar veel mensen langs liepen, had ze voer en water, het lijkt mij dat het de intentie van deze mensen was dat de hond weer zo snel mogelijk gevonden zou worden.
Zoals gezegd zat ze op een route waar veel mensen langs liepen, had ze voer en water, het lijkt mij dat het de intentie van deze mensen was dat de hond weer zo snel mogelijk gevonden zou worden.
_Esmee
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Maar dan laten ze die bak voer wel achterwege.Marco88 schreef:het zou je verbazen wat mensen voor de lol doen met vechthondenbouvierpoedel schreef: Ga d'r vanuit dat mensen dat niet voor hun lol doen .
-
- Zeer actief
Is ook maar een klein % hoor .Marco88 schreef:het zou je verbazen wat mensen voor de lol doen met vechthondenbouvierpoedel schreef: Ga d'r vanuit dat mensen dat niet voor hun lol doen .
Dit is een hond waar van gehouden is , die is niet zomaar gedumpt.

- iones
- Zeer actief
Deze hond was goed doorvoed en welverzorgd stond erbij. En kennelijk goed behandeld, niet ingezet als vechthond. Die lui zullen inderdaad wel zeer wanhopig zijn geweest en die nacht niet hebben kunnen slapen. Maar handig zijn ze niet geweest.
Zo´n soort hond wordt meestal niet gekocht door `handige` mensen, daarnaast konden ze hem niet aanhouden, sterker, ze konden hem niet eens op een degelijke manier onderbrengen.
Zo´n soort hond wordt meestal niet gekocht door `handige` mensen, daarnaast konden ze hem niet aanhouden, sterker, ze konden hem niet eens op een degelijke manier onderbrengen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Marco88
- Zeer actief
van gehouden was, eerder.bouvierpoedel schreef: Dit is een hond waar van gehouden is , die is niet zomaar gedumpt.
en ja, die ook gedumpt is uit liefde voor dit beestje

Vandaar die overdaad aan brokken en die bak water, denk je???Marco88 schreef:van gehouden was, eerder.bouvierpoedel schreef: Dit is een hond waar van gehouden is , die is niet zomaar gedumpt.
en ja, die ook gedumpt is uit liefde voor dit beestje
Ik ga met BP mee, en ik denk dat zijn baasje/bazinnetje nu ergens van het spoor geschraapt wordt of uit het water getakeld. Van dit beestje is tot het "einde" toe gehouden.
- iones
- Zeer actief
Moddervet is inderdaad niet goed verzorgd in de zin van `gepast op de gezondheid`.
Toch gaat er meer liefde van uit dan van een magere verwaarloosde hond. Het laatste gaat meer onverschilligheid van uit. Dat bedoel ik. Maar de hond zal wel niet erg veel beweging hebben gehad.
Toch gaat er meer liefde van uit dan van een magere verwaarloosde hond. Het laatste gaat meer onverschilligheid van uit. Dat bedoel ik. Maar de hond zal wel niet erg veel beweging hebben gehad.
-
- Actief
Omdat er wel een drinkbak bijstond met korrels lijkt het mij niet echt dumpen maar iets in de aard van:alm@ schreef: Dat denk ik ook. Wie weet had de eigenaar geen geld meer om de afstandskosten van het asiel te betalen. Vind het ook wel ver gaan dit laf te noemen en een klopjacht te organiseren. Wie weet wat voor ellende er achter schuil gaat.
'ik ga een week met vakantie en ik voorzie wat drinken en wat brokken. Op 1 week zal ze (nog) niet doodvallen, zeker?'
Tja geen familie die op de hond wil letten en geen hondenhotel want dat is te duur dus dan maar een weekje in het bos.
Laatst gewijzigd door Cowboy_Bebop op 23 sep 2016 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Marco88
- Zeer actief
wat een onzin, dit beest is veel te dik, gedumpt in een bos, vastgebonden aan een boom.
En omdat er wat brokjes omheen lagen gaat men ervan uit dat dit dier tot het einde toe geliefd was? kom op zeg.
Waarschijnlijk is die hond gewoon een kutbeest en waren de tokkie's m gewoon zat.
En omdat er wat brokjes omheen lagen gaat men ervan uit dat dit dier tot het einde toe geliefd was? kom op zeg.
Waarschijnlijk is die hond gewoon een kutbeest en waren de tokkie's m gewoon zat.
-
- Zeer actief
Knap dat je aan de hand van deze foto's kunt zien dat ze veel te dik is! Je bent in ieder geval ontzettend goed in generaliseren.Marco88 schreef:wat een onzin, dit beest is veel te dik, gedumpt in een bos, vastgebonden aan een boom.

-
- Zeer actief