Draakje is echt zó ontzettend lui

Moderator: moderatorteam

Ik heb er nog nooit eentje gehad die me menens beet of niet van mijn gezelschap hield. Ze zijn ontzettend speels dus verwacht niet dat ze zich elegant in je schoot komen nestelen maar ze zijn prima tam te krijgen dus.mijke schreef:Wat vreselijk schattig! Hoe tam worden fretjes eigenlijk?
Ja hoor, dat kan allemaal. Er is een gezegde dat als je thuis alles vast schroeft een fret er hoogstwaarschijnlijk nog vandoor gaat met de schroeven, dat klopt ook wel. Cd's worden uit het rek gekegeld, dvd's worden alle kanten op gezwierd. Boeken, kleren, schoenen, pantoffels, portefeuilles, brillen, kleine spullen, grote spullen, alles wat in hun bek past verstoppen ze en alles wat groter is gooien ze alle kanten opmijke schreef:Maar lopen ze bijvoorbeeld wel eens los in huis? Of net als een rat op je schouder? Kun je ze truucjes leren?

Whahaha dat klinkt supergrappig-Saskia- schreef:Ja hoor, dat kan allemaal. Er is een gezegde dat als je thuis alles vast schroeft een fret er hoogstwaarschijnlijk nog vandoor gaat met de schroeven, dat klopt ook wel. Cd's worden uit het rek gekegeld, dvd's worden alle kanten op gezwierd. Boeken, kleren, schoenen, pantoffels, portefeuilles, brillen, kleine spullen, grote spullen, alles wat in hun bek past verstoppen ze en alles wat groter is gooien ze alle kanten opmijke schreef:Maar lopen ze bijvoorbeeld wel eens los in huis? Of net als een rat op je schouder? Kun je ze truucjes leren?![]()
Hier spelen ze dus in een ruime ren met eigen speelgoed want mijn halve huishouden onder de zetel vandaan halen verliest zijn charme vrij snel.
OOOOOOOOOOOOH oooooooooooooooooooooh ohhhhhh wat schattigggggg!!!!