Nu moet deze nog gevuld

Ik zoek adressen in Drenthe voor goede -liefst ook voordelige- kvv.
- zelf af te halen omgeving Coevorden, Emmen, Hoogeveen, Hardenberg
- thuisbezorgd (online bestellen?)
Hebben jullie tips voor me?
Moderator: moderatorteam
Ja die zijn ook goed geprijst zo te ziengemika schreef:Ik ben erg tevreden over lotgering. Op hun site kun je verkooppunten vinden, o.a. in Emmer-Compascuum. Als dat te ver weg is kan bestellen ook. Andere optie is smuldier, dat kun je in bijna elke supermarkt kopen. Ook prima, al vinden mijn honden lotgering lekkerder.
In de supermarkt kunnen halen is natuurlijk ook wel makkelijk ja. Al was het maar bij vakantie enzomijke schreef:Mijn hond doet het tot nu toe echt onwijs goed op smuldier compleet, gewoon van de appie.Een andere optie bij de supermarkt is Rodi, maar daar ben ik zelf veel minder tevreden over. Het is te fijn gemalen en veel minder voedzaam, ik moet er dubbel zo veel van voeren en ze heeft veel meer en minder stevige ontlasting.
Hangt natuurlijk af van het soort, het loopt van 22 tot 42 per krat volgens mij.gemika schreef:Ik geloof dat elk verkooppunt zijn eigen prijzen vast kan stellen. Voor mij is het in ieder geval goedkoper om af te halen, ik betaal 31 euro voor 18kg vlees.
Dat is wel een mooi assortiment. Wel jammer dat we niet binnen de 50 km van jullie zitten.maitestar schreef:Wij verkopen kvv en zijn ook begonnen met bezorgen. We hebben o.a Carnibest, Kivo, Mulder, Rodi en Duck.
Dat is ook handigmaitestar schreef:Wij verkopen kvv en zijn ook begonnen met bezorgen. We hebben o.a Carnibest, Kivo, Mulder, Rodi en Duck.
ik heb daar laatst naar gekeken en vond dat de prijzen bij de verkooppunten absurd hoog waren. lotgering vraagt voor hier (emmen) 13 euro bezorgkosten. ik had nu een bestelling van 30 of 40 kilo en was incl bezorgkosten veel goedkoper uit van bij zelf afhalen.Curlie schreef:Ja die zijn ook goed geprijst zo te ziengemika schreef:Ik ben erg tevreden over lotgering. Op hun site kun je verkooppunten vinden, o.a. in Emmer-Compascuum. Als dat te ver weg is kan bestellen ook. Andere optie is smuldier, dat kun je in bijna elke supermarkt kopen. Ook prima, al vinden mijn honden lotgering lekkerder.
Emmer-Compascuum is niet te ver inderdaad.
Weet jij toevallig wat voordeliger is: ophalen of thuis bezorgen (bijvoorbeeld 2 kratten tegelijk)?
Ik ben benieuwd of verkooppunten duurder zijn dan via lotgering zelf.
Goede toevoeging inderdaad, ik betaal dit voor een gemengd krat met vlees, vlees/pens en vis.Marjoleine schreef:Hangt natuurlijk af van het soort, het loopt van 22 tot 42 per krat volgens mij.gemika schreef:Ik geloof dat elk verkooppunt zijn eigen prijzen vast kan stellen. Voor mij is het in ieder geval goedkoper om af te halen, ik betaal 31 euro voor 18kg vlees.
De 18kg lotgering past bij mij precies in 2 lades.Curlie schreef:Zo... ik zit rond te lezen op google en zie dat de meeste mensen zeg maar 1 kilo op 2 liter kwijt kunnen.
Dus met mijn 70 liter hooguit 35 kilo
En dat terwijl ik dalijk groot in wil kunnen kopen.
Denk dat ik deze dan maar weer terug op marktplaats moet gaan zetten en een andere zal moeten zoeken.
Een kist is waarschijnlijk beter.
Wat voor hond heb je dat je zoveel wilt inslaanCurlie schreef:Zo... ik zit rond te lezen op google en zie dat de meeste mensen zeg maar 1 kilo op 2 liter kwijt kunnen.
Dus met mijn 70 liter hooguit 35 kilo
En dat terwijl ik dalijk groot in wil kunnen kopen.
Denk dat ik deze dan maar weer terug op marktplaats moet gaan zetten en een andere zal moeten zoeken.
Een kist is waarschijnlijk beter.
Het gaat er om dat het voordeliger is als je meer in een keer inslaat. Zoals bijvoorbeeld bij lotgering, verzendkosten 13 euro. Als je dan steeds in 3 of 4 kratten kunt bestellen, ben je natuurlijk veel goedkoper uit dan steeds 1 krat + 13 euro. Vind het ook wel een prettig idee dat ik voor 2 maanden eten in huis heb.fenneke schreef: Wat voor hond heb je dat je zoveel wilt inslaan
Buster is 40 kilo en eet ong 800 gram vers per dag
Die beagle van mij is echt een veelvraatmijke schreef:Ik voer mijn hond 's morgens en 's avonds. Als ik dat niet doe dan gaat ze gal kotsen.
maitestar schreef:Bij Carnibest zit er geen verschil in samenstelling met de gewone Natuur of de Pup. Ik gok dat dat bij Lotgering ook zo is.
Het verschil zit hem alleen in de mate waarin het fijn gemalen is. Jullie hond kan qua grootte prima op de 'volwassen' versie. Je moet hem alleen wel de pup hoeveelheden geven.