Hoi! Ik ben Fitz.
Een mechelreu van bijna twee jaar oud. Ik hou ontzettend van spelen, rennen en samen snuffelen. Ik maak niet echt onderscheid tussen reuen en teven, ik ben heel ruimdenkend, wat dat aangaat. Zelf heb ik mijn ballen nog, maar mocht jij een castraat zijn, allemaal prima.
Ik ben een geduldige reu, kan goed luisteren, sta in goed contact met mijn emoties. Ik durf zelfs roze te dragen...
Een stoere kerel, met een klein hartje.
Ik spreek de hondentaal heel goed, ben wel dominant, maar ook heel zelfverzekerd. Dus eigenlijk hoef ik nooit op mijn strepen te staan. Ik kijk gewoon beleefd vanaf een afstandje als jij de eerste ontmoeting met mij spannend vindt.
Ik zoek vrienden. Ik woon met mijn 2 meisjes buiten de stad, en tref niet zoveel vrienden als ik wel zou willen. Mijn meisjes vinden het trouwens prima hoor, als ik met jou date.
Ik vind eigenlijk alles en iedereen leuk en gezellig. Wil je spelen? Top! Wil je samen snuffelen en een bos verkennen? Top! Wil je doen alsof je niet bij me hoort? Tsja, ik kan het met niet voorstellen, maar als dat jouw ding is, ook top!
Ik woon in het hoge noorden, maar heb een privé-chauffeur.
Ze loopt trouwens wel mee, op onze date. Ik kan haar toch niet in de auto laten wachten?
Heb je zin om met me te daten?
Neem dan contact op via dit profiel. Dan krijg je mijn PA. Die houdt de agenda bij.
Groetjes van Fitz