Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond doodgebeten in Amsterdam
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Hond doodgebeten in Amsterdam
En weer is het raak:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2673 ... ood__.html
Je moet tegenwoordig de lieve Heer op je blote knieën danken, als je de hond weer zonder klerenscheuren hebt uitgelaten.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2673 ... ood__.html
Je moet tegenwoordig de lieve Heer op je blote knieën danken, als je de hond weer zonder klerenscheuren hebt uitgelaten.
-
- Zeer actief
Yep,met een touwtje aan de neus en een beetje naar boven kijken.Nanna schreef:Verbieden die hele bijthandel. Dan hijs je je lul maar met wat anders omhoog.
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Leren mensen dan niets van dit soort incidenten
, ik zou mijn hond angstvallig overal bij weghouden.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Jemig wat erg, arm dingske.Marjoleine schreef:Een pupje van mij is gisteren ook uit het niets gehapt door zo'n beest.
Liep gewoon te lopen en hap. 14 weken en gelijk vijf hechtingen rijker, en dan heeft ie nog geluk natuurlijk.
Hopelijk blijft ie zo vrij en blij als hij was voor dit fuifje.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Het was drie kwartier eerder gebeurd, de eigenaar zal de riem er wel vanaf gehaald hebben.Tineke schreef:Ik zou toch de andere partij ook weleens willen horen , ik zie namelijk een hond zonder riem liggen en als die hond doodgestoken is , wat ook geopperd word dan zou de situatie ook anders kunnen zijn. Maar goed eind van de rit kent dit verhaal enkel maar verliezers
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Wat erg voor dat pupje.Marjoleine schreef:Een pupje van mij is gisteren ook uit het niets gehapt door zo'n beest.
Liep gewoon te lopen en hap. 14 weken en gelijk vijf hechtingen rijker, en dan heeft ie nog geluk natuurlijk.
Hopelijk blijft ie zo vrij en blij als hij was voor dit fuifje.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Tineke
- Zeer actief
Ja dat is heel goed mogelijk ook natuurlijk, maar toch dat erbij gestoken is vind ik vreemd. Waarom zou je de hond die aangevallen word doodsteken als je zelf als met zo'n sloper loopt. Daarom zei ik ook je moet beide partijen horen.gonnie schreef:Het was drie kwartier eerder gebeurd, de eigenaar zal de riem er wel vanaf gehaald hebben.Tineke schreef:Ik zou toch de andere partij ook weleens willen horen , ik zie namelijk een hond zonder riem liggen en als die hond doodgestoken is , wat ook geopperd word dan zou de situatie ook anders kunnen zijn. Maar goed eind van de rit kent dit verhaal enkel maar verliezers

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Dit is al nummer 3 in een maand tijd die doodgebeten is in Amsterdam
Vondelpark ook eentje en Amsterdam Noord ook.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Is de dode hond dan de gestoken hond of is er een poging gedaan om de aanvaller te steken (en heeft die misschien ook steekwonden?)Tineke schreef:Ja dat is heel goed mogelijk ook natuurlijk, maar toch dat erbij gestoken is vind ik vreemd. Waarom zou je de hond die aangevallen word doodsteken als je zelf als met zo'n sloper loopt. Daarom zei ik ook je moet beide partijen horen.gonnie schreef:Het was drie kwartier eerder gebeurd, de eigenaar zal de riem er wel vanaf gehaald hebben.Tineke schreef:Ik zou toch de andere partij ook weleens willen horen , ik zie namelijk een hond zonder riem liggen en als die hond doodgestoken is , wat ook geopperd word dan zou de situatie ook anders kunnen zijn. Maar goed eind van de rit kent dit verhaal enkel maar verliezers
Ik vind het verhaal over het mes nogal onduidelijk

- Tineke
- Zeer actief
Ik trek uit dit zinnetje de conclusie dat het om de hond gaat die overleden is , de ander leeft immers nogranetje schreef:Is de dode hond dan de gestoken hond of is er een poging gedaan om de aanvaller te steken (en heeft die misschien ook steekwonden?)Tineke schreef:Ja dat is heel goed mogelijk ook natuurlijk, maar toch dat erbij gestoken is vind ik vreemd. Waarom zou je de hond die aangevallen word doodsteken als je zelf als met zo'n sloper loopt. Daarom zei ik ook je moet beide partijen horen.gonnie schreef:Het was drie kwartier eerder gebeurd, de eigenaar zal de riem er wel vanaf gehaald hebben.Tineke schreef:Ik zou toch de andere partij ook weleens willen horen , ik zie namelijk een hond zonder riem liggen en als die hond doodgestoken is , wat ook geopperd word dan zou de situatie ook anders kunnen zijn. Maar goed eind van de rit kent dit verhaal enkel maar verliezers
Ik vind het verhaal over het mes nogal onduidelijk

De politie doet onderzoek naar de doodsoorzaak en sluit niet uit dat de hond ook is geslagen of gestoken.