Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik ben vrijdag thuis gekomen van twee geweldige weken op Samos. De eerste week was ik daar om te helpen bij een sterilisatieproject voor katten. Een heel goed initiatief dus daar wilde ik graag aan meehelpen. Mooie ervaring! Ik heb natuurlijk heel veel foto's gemaakt van alle katten daar, vond het wel leuk om er een paar te delen.
Laatst gewijzigd door Sanner op 04 okt 2016 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
*Wolf* schreef:Wat een mooie katten. In verschillende lijkt ook wat raskat (Noorse boskat?) te zitten, zo te zien.
Als ik vragen mag: ben jij medisch onderlegd dat je mee hebt geholpen aan het sterilisatieproject? Of wat is je rol dan precies?
Ik ben nog in opleiding maar ging mee als dierenartsassistent. Moest daar katten in slaap prikken, voorbereiden voor de operatie en assisteren in de ok. We waren met 4 assistentes en 2 dierenartsen.
Is het daar ook zo dat de katten gemerkt worden door een stukje van het oor af te halen? En betekent dat dan dat de katten op de foto's met hele oren te adopteren zijn? Mooi werk! Ben je ook een keer mee gaan vangen?
Annika schreef:Is het daar ook zo dat de katten gemerkt worden door een stukje van het oor af te halen? En betekent dat dan dat de katten op de foto's met hele oren te adopteren zijn? Mooi werk! Ben je ook een keer mee gaan vangen?
Ja, klopt. Als ze weer uitgezet worden krijgen ze een 'earcut'. De katten op de foto's zitten in de opvang en zijn volgens mij allemaal te adopteren. De twee schildpad poesjes zijn al geadopteerd, die wonen nu bij een vriendin.