Well done, Manuma en nieuwe baasjes veel plezier gewenst en vele goede jaren met de nieuwe aanwinst!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vandaag is de dag!
Moderator: moderatorteam
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
- Aantal honden: 1
Re: Vandaag is de dag!
Wat leuk voor iedereen!
Well done, Manuma en nieuwe baasjes veel plezier gewenst en vele goede jaren met de nieuwe aanwinst!
- Anke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cavalier King Charles Spaniel
- Aantal honden: 2
Hier is ook iemand heeeel benieuwd!:)
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Ook ik wacht vol smart........
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Nou moe
Ik denk hier helemaal te lezen hoe gelukkig ze met elkaar gaan en hoe goed het met hem gaat... maar niets,
stilte
stilte
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Het is jammer, maar het blijft natuurlijk iemands eigen keuze.fenneke schreef:Heel raar![]()
Dit totale zwijgen

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
ja inderdaad jammer, velen hebben Cody de laatste tijd gevolgd. Kom Kaatje 1 foto voor onsthom schreef:Het is jammer, maar het blijft natuurlijk iemands eigen keuze.fenneke schreef:Heel raar![]()
Dit totale zwijgen
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Klopt natuurlijk
Maar ze leek zo enthousiast en nu is dat blijkbaar over en dat is voor de medelevers onder ons jammer vind ik
Maar ze leek zo enthousiast en nu is dat blijkbaar over en dat is voor de medelevers onder ons jammer vind ik
Fenneke en Baloe

- Lieske_1977
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Maar ik vind het ook jammer hoor.fenneke schreef:Klopt natuurlijk

-
Manuma
- Zeer actief
Doe 's even niet zo raarfenneke schreef:Klopt natuurlijk
Het gaat heel goed met Cody. Ik heb haar al een berichtje gestuurd dat iedereen hier razend benieuwd is maar ze is nogal druk met een nieuwe hond in huis vlak na een wekenlange vakantie met allerlei spullen uit te pakken en het normale leven weer op te pakken. Lijkt net een normaal mens!
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
ja dat kan natuurlijk niet. wij zouden prio 1 moeten hebbenManuma schreef:Doe 's even niet zo raarfenneke schreef:Klopt natuurlijk
Maar ze leek zo enthousiast en nu is dat blijkbaar over en dat is voor de medelevers onder ons jammer vind ikAlsof ze niet enthousiast is omdat ze even niet op het forum reageert.
Het gaat heel goed met Cody. Ik heb haar al een berichtje gestuurd dat iedereen hier razend benieuwd is maar ze is nogal druk met een nieuwe hond in huis vlak na een wekenlange vakantie met allerlei spullen uit te pakken en het normale leven weer op te pakken. Lijkt net een normaal mens!
onzin natuurlijk. fijn dat het goed gaat!

- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Ik wilde net al schrijven, ze zal het vast druk genoeg hebben met het nieuwe gezinslid. Soms, heel soms, heeft dat toch even voorrang
We hadden toch ook al van Manuma gehoord dat het heel goed gaat met Cody. De rest horen we vanzelf wel een keer.

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
-
Manuma
- Zeer actief
Ze zal vandaag of morgen een update geven 
Als je niet op het forum schrijft ben je natuurlijk helemaal niet enthousiast over je nieuwe hond

Als je niet op het forum schrijft ben je natuurlijk helemaal niet enthousiast over je nieuwe hond
-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Gezien de openingspost vind ik de opmerking van fenneke niet zo raar hoor.Manuma schreef:Doe 's even niet zo raarfenneke schreef:Klopt natuurlijk
Maar ze leek zo enthousiast en nu is dat blijkbaar over en dat is voor de medelevers onder ons jammer vind ikAlsof ze niet enthousiast is omdat ze even niet op het forum reageert.
Mensen leven al maanden mee met Cody. Voorafgaande aan de adoptie zijn er geloof ik wel drie topics geweest waarin Kaatjeswereld iedereen nieuwsgierig maakte over de aanstaande adoptie. Vervolgens plaatst ze dit bericht hier zelf. Hoe lang duurt het om een update te plaatsen, een paar minuten? Gelukkig komt die update wel van jou en weten we dat het goed gaat met Cody, want dat is natuurlijk het belangrijkste!Kaatjeswereld schreef:Het is zover! De vakantie zit erop en gisteren reden we Nederland weer binnen. Vandaag nog anderhalf uur richting Den haag en dan.......
Dan gaan we Cody halen. Ik vind het zo spannend. We gaan eerst een half uurtje wandelen en dan naar huis. Ben zo benieuwd. En best wat zenuwachtig. We hebben er heel lang naar uitgekeken. Ik hou jullie op de hoogte.
-
Manuma
- Zeer actief
Ik vind het wel raar om in te vullen voor een ander dat ze blijkbaar niet enthousiast meer is. Ze heeft het druk en ik kan me dat wel voorstellen.
Een update geven kost mij altijd wel meer dan een paar minuten, je wil het toch uitgebreid doen, bepaalde gedragingen beschrijven etc. Lief dat iedereen zo mee leeft met Co maar denk ook een beetje aan zijn nieuwe mens
Een update geven kost mij altijd wel meer dan een paar minuten, je wil het toch uitgebreid doen, bepaalde gedragingen beschrijven etc. Lief dat iedereen zo mee leeft met Co maar denk ook een beetje aan zijn nieuwe mens
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Kom jongens, iemand kan toch wel ff een weekje niet op het forum komen? Ze heeft notabene net een nieuwe hond in huis gehaald! In het andere topic heeft Manuma al een kleine update gepost eerder dat het heel goed gaat. De rest lezen we vanzelf wel! Niet iedereen forumt zo fanatiek als wij 
-
Blafke
- Actief
Ik ben enigzins verbaasd dat er geen update komt.
Ik hoop maar niet dat er problemen zijn met Cody en dat er daarom maar niets geschreven wordt.
Een update plaatsen kost toch niet soveel moeite? Heel bijzonder.....
Ik hoop maar niet dat er problemen zijn met Cody en dat er daarom maar niets geschreven wordt.
- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
- Aantal honden: 3
Doe eens even normaal zeg. Er is ook een leven naast een forum he. Ik kom soms ook weken niet op het forum. Het is niet dat ze verplicht is om een update te plaatsen.Blafke schreef:Ik ben enigzins verbaasd dat er geen update komt.
Heb wat geduld.. Net terug van een lange vakantie en net een nieuwe hond. Komt allemaal vanzelf wel een update.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Dat dusManuma schreef:Ik vind het wel raar om in te vullen voor een ander dat ze blijkbaar niet enthousiast meer is. Ze heeft het druk en ik kan me dat wel voorstellen.
-
Manuma
- Zeer actief
Sulluna schreef: Doe eens even normaal zeg. Er is ook een leven naast een forum he. Ik kom soms ook weken niet op het forum. Het is niet dat ze verplicht is om een update te plaatsen.
Heb wat geduld.. Net terug van een lange vakantie en net een nieuwe hond. Komt allemaal vanzelf wel een update.
![]()
![]()
Ik zal maar niet vertellen dat ie al haar vingers al afgebeten heeft en ze niet meer kan typen
Cody doet het heel erg goed en is dol op de tuin. De rest mag Kaatjeswereld lekker vertellen.
Ze heeft alle vingers nog als het goed is
- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
Manuma schreef:![]()
![]()
Ik vind jou zo leuk
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
_Tiny_ schreef:Jullie zijn "verwend" omdat Manuma altijd veel over Cody schreef, maar dat betekent niet dat Kaatjeswereld het nu naadloos moet overnemen. Het is nu háár hond en als zij geen tijd/zin/behoeft/wat dan ook heeft om dagelijks, óf wekelijks, of zelfs maandelijks updates te geven is dat ook goedZe is niemand iets verschuldigd.
Om eerlijk te zijn heb ik er ook geen behoefte aan om elke scheet van mijn honden op het forum te zetten dus ik snap dat wel.
Waarom wordt het als bijzonder gezien dat iemand die nooit veel op het forum schreef dat nu nog steeds niet doet?
Dit dus
En als mensen zo door gaan met sjagrijnen over gebrek aan updates kan ik me voorstellen dat haar de zin om uberhaupt nog iets over Cody te schrijven snel vergaat.
-
Kaatjeswereld
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
De update staat online. Bedankt dat er mensen waren die het enigszins voor me opnamen. Er is geen negatieve reden te bedenken voor de afwezige ik. Puur zoals ik ben. Niet echt een forumganger. Wel heel blij met Cody.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Be kind, Be loved, Be a doglover!
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
En zolang je dat laatste maar blijft, niks aan veranderen!
Prachtige update overigens! Heeft ook een voordeel. Het is nu extra bijzonder om een update over Cody te zien.
Prachtige update overigens! Heeft ook een voordeel. Het is nu extra bijzonder om een update over Cody te zien.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Laat je niet opfokken hoor, je hebt helemaal geen verplichtingen. Geniet maar lekker van CodyKaatjeswereld schreef:De update staat online. Bedankt dat er mensen waren die het enigszins voor me opnamen. Er is geen negatieve reden te bedenken voor de afwezige ik. Puur zoals ik ben. Niet echt een forumganger. Wel heel blij met Cody.

-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Fijn dat het goed gaat met CodyKaatjeswereld schreef:De update staat online. Bedankt dat er mensen waren die het enigszins voor me opnamen. Er is geen negatieve reden te bedenken voor de afwezige ik. Puur zoals ik ben. Niet echt een forumganger. Wel heel blij met Cody.
Enne, door je vele berichten voorafgaande aan de adoptie heb je bij mij juist de indruk gewekt wel een forumganger te zijn!
-
Kaatjeswereld
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Kan ik me voorstellen. Maar was juist door het adoptieproces lid geworden. Ik merk dan toch dat het bij mij niet automatisch gaat. Ik zou wel vaker willen posten, alleen al om het feit dat iedereen dat leuk vindt.Johnny Jones schreef:Fijn dat het goed gaat met CodyKaatjeswereld schreef:De update staat online. Bedankt dat er mensen waren die het enigszins voor me opnamen. Er is geen negatieve reden te bedenken voor de afwezige ik. Puur zoals ik ben. Niet echt een forumganger. Wel heel blij met Cody.![]()
Enne, door je vele berichten voorafgaande aan de adoptie heb je bij mij juist de indruk gewekt wel een forumganger te zijn!Daarom was ik, tot de update van Manuma, door de radiostilte ook een beetje bang dat het niet goed ging. Gelukkig was dit niet het geval!
Be kind, Be loved, Be a doglover!
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Gewoon doen waar je jezelf fijn bij voelt. Het is geen verplichting hoor.Kaatjeswereld schreef:Kan ik me voorstellen. Maar was juist door het adoptieproces lid geworden. Ik merk dan toch dat het bij mij niet automatisch gaat. Ik zou wel vaker willen posten, alleen al om het feit dat iedereen dat leuk vindt.Johnny Jones schreef:Fijn dat het goed gaat met CodyKaatjeswereld schreef:De update staat online. Bedankt dat er mensen waren die het enigszins voor me opnamen. Er is geen negatieve reden te bedenken voor de afwezige ik. Puur zoals ik ben. Niet echt een forumganger. Wel heel blij met Cody.![]()
Enne, door je vele berichten voorafgaande aan de adoptie heb je bij mij juist de indruk gewekt wel een forumganger te zijn!Daarom was ik, tot de update van Manuma, door de radiostilte ook een beetje bang dat het niet goed ging. Gelukkig was dit niet het geval!
Het is leuk om updates te lezen, maar geen nieuws is in het algemeen toch goed nieuws.
Fijn dat het goed gaat met Cody.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.