Een eenvoudige muilkorf kun je voor 12 Euro krijgen, heb je dat niet eens voor je hond over?

Moderator: moderatorteam
Misschien werkt het beter als je de hond geen reden geeft om te willen bijten, ik ben nog nooit door een eigen hond gebeten..... en met mij hele volksstammen denk ik, er zijn altijd mensen die dat wel over zich afroepenNanna schreef:Dit was op advies van de politie.Habibi schreef:
Ik ga er toch vanuit dat dit een soort tijdelijke oplossing is, waar t beest ook niet volcontinue mee loopt.
En wat een idee om zo'n contraptie te verzinnen omdat je bloedeigen hond je anders bijt
Dat schoot ook even door mijn hoofdHabibi schreef:Mensen kunnen ook overdrijven.
Ik ga er toch vanuit dat dit een soort tijdelijke oplossing is, waar t beest ook niet volcontinue mee loopt.
Misschien is een geschikter exemplaar al besteld ook.
Wordt zo'n dier gemuilkorfd, weer niet goed.
Ik zeg het je , dit word de nieuwe rage .Nanna schreef:This shocking picture of a dog being muzzled with duct tape and rope has sparked outrage among pet owners.
It was taken outside a supermarket - where the owner claimed to have been advised to tie the dog up in this way by the police.
The owner said that the dog had nearly bitten him.
bron
Wel een inventief tiepje